Nope.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:12 schreef Trollscience het volgende:
nick heb je wel eens animal collective geluisterd
Steek 'm.quote:
No.quote:
No.quote:
Oh weet niet, niet meer naar gekekenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:16 schreef DrNick het volgende:
Waren de kaartjes van Odezsa verzet, LB? Dacht dat je ze eerst vandaag zou kunnen kopen.
Had het voor vandaag in mijn agenda gezet, maar er staat nu 5 juniquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh weet niet, niet meer naar gekeken
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had het voor vandaag in mijn agenda gezet, maar er staat nu 5 juni
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neem aan dat je leraar nu dood is?
Nee, ik heb geëist dat hij mij een compensatiecijfer geeftquote:
ben je een schijterd ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geëist dat hij mij een compensatiecijfer geeft
Neuh, ben niet zo gewelddadigquote:
14.gifquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder geweld kun je nergens
angst is de sleutel naar succes
het weekend komt in zicht..quote:
niet echt wild, morgen handbal kijken (landskampioenschap) zondag beetje niksen, maandag naar motorcross.quote:
zal ik in jouw plaats gaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:35 schreef DrNick het volgende:
Puick, puick. Vanavond uit eten met le zusje.
ooooh chill, chill!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt wild, morgen handbal kijken (landskampioenschap) zondag beetje niksen, maandag naar motorcross.
jij?
de mens komt ook uit de natuur en de mens maakt gifquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het komt uit de natuur, hoe kan het gif zijn
Jayden stahpquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de mens komt ook uit de natuur en de mens maakt gif
mind = blown
Eerder pessimismequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha wp is een emotieloze robot hahhaah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verkeerde fotoquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerder pessimismega met je fa2's ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook heel eventjes om over te stappen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verkeerde foto
ik ben morgen trouwens in utrecht![]()
Watquote:
Ohja.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is een creeper
[..]
[ afbeelding ] zo iets
dat is echt zo fucking lelijk sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is een creeper
[..]
[ afbeelding ] zo iets
HAHA derde keer ??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:18 schreef Amarantha het volgende:
1x raden waar Kuroi weer mee thuis komt ..![]()
Jaquote:
Hebbie wat laten vallen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Nooooooo laminaat buigt krom door water
Heb je geen handschoenen ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:16 schreef Amarantha het volgende:
En toen deed de kat er niks meer aan. Ik durf dat beest niet weg te halen
Er staat een potje om heen. Ik ga er zo een papiertje onderschuiven, buiten neergooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |