Welkom! Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.
Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!
Verschillende soorten diëten Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, Slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet” Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.
Geen enkele voedingsstof kun je bestempelen als gezond of ongezond! Je lichaam ziet overigens ook geen voeding zoals wij dat zien. Het lichaam ziet voedingsstoffen. Macro- en micronutriënten. Eiwitten, vetten, koolhydraten, vitamines en mineralen. Al deze stoffen heeft je lichaam nodig. Dus een mars is niet per definitie ongezond. Als je er elke dag 40 neemt, dan is dat ongezond. Maar de mars per definitie niet.
Doe jezelf een plezier, kom je mensen tegen die zeggen dat product of voedingsstof X ongezond voor je is óf lees je dat ergens online.. loop dan weg van die mensen / navigeer naar een andere site. You don’t need that kind of negativity in your life! Period.
Kilocalorieën bijhouden De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.
Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.
Let wel op: Dit is een richtlijn! Geen enkele formule kan precies jouw kcal behoefte berekenen. Als je bovenstaand hebt gedaan en je valt niet af, dan eet je te veel en moet je lager gaan zitten. Wees wel kritisch en hou alle ingenomen calorieën bij. Want calorieën die je niet invoert maar wel op eet zijn ook gewoon calorieën!
Fabels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eiwitten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macronutriënten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meedoen? Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format: • O - Ontbijt • T - Tussendoortje • L - Lunch • D - Diner • S - Sport Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag .
Heb je je doel bereikt? Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom!
Ja, Ziva loopt als een paard. Katte-klop-katteklop. Abby gaat altijd HEEL HARD MAUWEN als ze in de andere kamer is.
Feestj.
Haha ja ik heb dikzak Hayley die loopt echt te stampen en als ze ergens afspringt hoor je echt keihard *doef* Gizmo is een gracieuze kat die hoor je niet, maar die mauwt echt achterlijk. Zit ze ineens voor een willekeurige deur met zo'n keelmiauw te mekkeren. Of gewoon tegen het raam, krabbelen en mauwen Of gewoon allemaal achter elkaar, iedere deur afgaan en mauwen
Haha ja ik heb dikzak Hayley die loopt echt te stampen en als ze ergens afspringt hoor je echt keihard *doef* Gizmo is een gracieuze kat die hoor je niet, maar die mauwt echt achterlijk. Zit ze ineens voor een willekeurige deur met zo'n keelmiauw te mekkeren. Of gewoon tegen het raam, krabbelen en mauwen Of gewoon allemaal achter elkaar, iedere deur afgaan en mauwen
Bij mij gaat het weer lekker met eten deze week Steady tussen de 62 en 63 nu. Ontbijt met minder vulling erin bevalt ook wel.
Lijstje:
O: magere kwark met bosbessen, pompoenpitten en rozijnen T: bak yoghurt griekse stijl framboos L: 4 boterhammen, hummus, smeerkaas en gekookt eitje T: appel en koekje D: Tijd om uitgebreid te koken. Qua kcal zit ik ook nog wel ruim. Maar waar heb ik zin in??
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op vrijdag 22 mei 2015 10:27 schreef La_Tramposa het volgende: Bij mij gaat het weer lekker met eten deze week Steady tussen de 62 en 63 nu. Ontbijt met minder vulling erin bevalt ook wel.
Lijstje:
O: magere kwark met bosbessen, pompoenpitten en rozijnen T: bak yoghurt griekse stijl framboos L: 4 boterhammen, hummus, smeerkaas en gekookt eitje T: appel en koekje D: Tijd om uitgebreid te koken. Qua kcal zit ik ook nog wel ruim. Maar waar heb ik zin in??
Zelfgemaakte volkorenwraps met rundergehakt, verse guacamole, paprika, etc?
Mijn lijstje ziet er ongeveer 't zelfde uit qua soorten voer (behalve het koekje, want die hebben we niet), maar dan + nog 2 uur sportschool
Zelfgemaakte volkorenwraps met rundergehakt, verse guacamole, paprika, etc?
Mijn lijstje ziet er ongeveer 't zelfde uit qua soorten voer (behalve het koekje, want die hebben we niet), maar dan + nog 2 uur sportschool
Maak je de wraps ook zelf dan? Receptje? Ik heb ook wel zin in iets met rijst geloof ik, maar niet standaard nasi of wokgroenten. Mijn linzenstoofpotje is ook wel erg lekker maar misschien iets te winters.. Ik wacht nog even af wat de dag mij voor ingevingen brengt
Mijn koekjes zijn overigens deze:
Lekker knurftig maar zo'n pakje is 110 kcal en ik vind het wel een lekker zoet tussendoortje
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ja, ik maak graag m'n wraps zelf Afgewisseld met volkoren of spelt, of een mix. Het is echt supersimpel. Voor een stuk of 6 dunne maar stevige wraps gebruik je iets van 180 gram bloem, 110 gram/ml water, een klein scheutje olie (zonnebloem/raapzaad) en wat zout (halve theelepel ofzo). Speltbloem heeft wat minder water nodig, volkorenwraps wat meer, gewoon een beetje op gevoel doen en dus niet al het water er in een keer bijflikkeren. Het moeten soepele maar stevige balletjes zijn die je makkelijk uit kunt rollen.
Verdelen over 6 porties dus, even laten rusten (meestal in een boterhamzakje op 't aanrecht), en dan uitrollen en in een droge hete koekenpan ongeveer een minuut per kant bakken, of totdat je denkt dat ze gaar zijn
D: Pot thee O: Magere Griekse yoghurt met wat walnoten en honing T: 2 toast met hummus L: omelet/scrambled eggs van 3 eieren met gerookte zalm, rode paprika, champignons en rucola, beker melk B: half uurtje yoga tijdens lunchpauze (Dag 22 van 30 days of yoga) T: 2 roggeknackebrod pindakaas S: uur spinnen, uur circuits D: broodje hamburger met zoete aardappel en broccoli uit de oven
Op vrijdag 22 mei 2015 10:38 schreef motorbloempje het volgende: Ja, ik maak graag m'n wraps zelf Afgewisseld met volkoren of spelt, of een mix. Het is echt supersimpel. Voor een stuk of 6 dunne maar stevige wraps gebruik je iets van 180 gram bloem, 110 gram/ml water, een klein scheutje olie (zonnebloem/raapzaad) en wat zout (halve theelepel ofzo). Speltbloem heeft wat minder water nodig, volkorenwraps wat meer, gewoon een beetje op gevoel doen en dus niet al het water er in een keer bijflikkeren. Het moeten soepele maar stevige balletjes zijn die je makkelijk uit kunt rollen.
Verdelen over 6 porties dus, even laten rusten (meestal in een boterhamzakje op 't aanrecht), en dan uitrollen en in een droge hete koekenpan ongeveer een minuut per kant bakken, of totdat je denkt dat ze gaar zijn
Oh dank je voor het recept, ga ik een keer proberen!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Op vrijdag 22 mei 2015 10:38 schreef motorbloempje het volgende: Ja, ik maak graag m'n wraps zelf Afgewisseld met volkoren of spelt, of een mix. Het is echt supersimpel. Voor een stuk of 6 dunne maar stevige wraps gebruik je iets van 180 gram bloem, 110 gram/ml water, een klein scheutje olie (zonnebloem/raapzaad) en wat zout (halve theelepel ofzo). Speltbloem heeft wat minder water nodig, volkorenwraps wat meer, gewoon een beetje op gevoel doen en dus niet al het water er in een keer bijflikkeren. Het moeten soepele maar stevige balletjes zijn die je makkelijk uit kunt rollen.
Mijn weegschaal doet trouwens weinig. Hij bleef vanochtend steken bij 67,1, waar het ruim een week geleden 67,0 was. Aangezien ik wel flink train nu geef ik de schuld maar aan mijn spieren
Op vrijdag 22 mei 2015 11:00 schreef Artoo het volgende: Mijn weegschaal doet trouwens weinig. Hij bleef vanochtend steken bij 67,1, waar het ruim een week geleden 67,0 was. Aangezien ik wel flink train nu geef ik de schuld maar aan mijn spieren
Op vrijdag 22 mei 2015 11:08 schreef La_Tramposa het volgende: Zelfde recept kun je misschien ook wel voor flatbread/roti etc gebruiken? Dan iets dikker of zo..
Ik zag gisteren op Facebook een filmpje voorbij komen van heavy metal yoga. Da's gewoon yoga, maar dan met dikkevettemet0l als achtergrondmuziek. Ik zou me direct inschrijven
Op vrijdag 22 mei 2015 11:17 schreef Artoo het volgende: Ik zag gisteren op Facebook een filmpje voorbij komen van heavy metal yoga. Da's gewoon yoga, maar dan met dikkevettemet0l als achtergrondmuziek. Ik zou me direct inschrijven
Mijn vetpercentage is niet hoog. En ik wil zeker niet afvallen. Echter merk ik dat ik een klein randje vet heb rondom mijn buik. Ik wil dit graag weghebben, zonder verder teveel af te vallen.
Ik eet gezond en sport minimaal 4 keer per week. Wat moet ik nou precies doen om mijn buikvet weg te krijgen?
Op vrijdag 22 mei 2015 11:21 schreef HarveySpecter het volgende: Mijn vetpercentage is niet hoog. En ik wil zeker niet afvallen. Echter merk ik dat ik een klein randje vet heb rondom mijn buik. Ik wil dit graag weghebben, zonder verder teveel af te vallen.
Ik eet gezond en sport minimaal 4 keer per week. Wat moet ik nou precies doen om mijn buikvet weg te krijgen?
Je vetpercentage verlagen
Op vrijdag 22 mei 2015 11:21 schreef HarveySpecter het volgende: Mijn vetpercentage is niet hoog. En ik wil zeker niet afvallen. Echter merk ik dat ik een klein randje vet heb rondom mijn buik. Ik wil dit graag weghebben, zonder verder teveel af te vallen.
Op vrijdag 22 mei 2015 11:00 schreef Artoo het volgende: Mijn weegschaal doet trouwens weinig. Hij bleef vanochtend steken bij 67,1, waar het ruim een week geleden 67,0 was. Aangezien ik wel flink train nu geef ik de schuld maar aan mijn spieren
Weegschaal smeegschaal. Al 1.5e week niet opgeweest en niet van plan. Ik moest wel een beeeetje huilen met de lunges. Tyfus, ik had nog spierpijn van Dinsdag Nog even en hebt net zulke bovenlijf gains als ik op de foto in de app. Ha, Boks.
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 11:17 schreef Artoo het volgende: Ik zag gisteren op Facebook een filmpje voorbij komen van heavy metal yoga. Da's gewoon yoga, maar dan met dikkevettemet0l als achtergrondmuziek. Ik zou me direct inschrijven
Ik heb dus echt de pestpokke aan Yoga
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Pff we bestellen op vrijdag altijd broodjes hier op mijn werk. Ik heb natuurlijk vet honger. Komt mijn werkgever met: zullen we lekker broodjes kroket doen of donner?? Noooo ik was sterk en heb de slager snel gebeld om de broodjes te bestellen, nu kan ik niet meer terug.
Op vrijdag 22 mei 2015 11:25 schreef gcjoel het volgende: Pff we bestellen op vrijdag altijd broodjes hier op mijn werk. Ik heb natuurlijk vet honger. Komt mijn werkgever met: zullen we lekker broodjes kroket doen of donner?? Noooo ik was sterk en heb de slager snel gebeld om de broodjes te bestellen, nu kan ik niet meer terug.
Lekker zo'n bakje kwark
*trots. Welcome to the cutting life, bro
Nee dat niet, beetje oververmoeidheid. Nou was vrijdag normaal ook mijn rustdag hoor maar de trainingen zijn nu de helft van de kms die ik normaal maak, dus dan voelt zo'n rustdag niet echt verdiend..
Nee dat niet, beetje oververmoeidheid. Nou was vrijdag normaal ook mijn rustdag hoor maar de trainingen zijn nu de helft van de kms die ik normaal maak, dus dan voelt zo'n rustdag niet echt verdiend..
Ah, gelukkig! Al is oververmoeid ook gewoon kut natuurlijk.
Vanmiddag dus weer circuits. Dat is echt een fijne training. Vorige week deden we een accumulator circuit session met barbells, dat was zo tof. En zwaar. Goede begeleiding ook, en als m'n rug even moeilijk doet meteen vragen of ze me een alternatieve oefening aan kunnen bieden, etc.
Op vrijdag 22 mei 2015 12:00 schreef Qwea het volgende: Ey gcjoel, nog tips voor deadliften als je rug en heupen onwijs stijf zijn?
Euhm.. niet echt Ik doe zelf wel altijd stiff leg en raak niet de grond als ik weer naar beneden ga want dan kan ik mijn rug niet recht blijven houden. (ben niet lenig, kan ook mijn tenen niet raken als ik buk )
Euhm.. niet echt Ik doe zelf wel altijd stiff leg en raak niet de grond als ik weer naar beneden ga want dan kan ik mijn rug niet recht blijven houden. (ben niet lenig, kan ook mijn tenen niet raken als ik buk )
Ja dat ben ik Mja rug recht houden is vooral heel belangrijk, dus dan maar dat. Je kunt ook 2 steps pakken en hem daarop leggen. maar die hebben ze niet bij de basic fit
Ja dat ben ik Mja rug recht houden is vooral heel belangrijk, dus dan maar dat. Je kunt ook 2 steps pakken en hem daarop leggen. maar die hebben ze niet bij de basic fit
Steps, volgens mij hebben we die. Basic fit vestiging heeft hier wel steps, althans, toen ik er nog trainde.
Nja thuis ga ik dat niet doen want je houding is daarbij super belangrijk en dat kan ik zelf niet goed genoeg zien. Lesjes heb je hier niet echt, en geen zin om extra tijd aan te besteden.
Nja thuis ga ik dat niet doen want je houding is daarbij super belangrijk en dat kan ik zelf niet goed genoeg zien. Lesjes heb je hier niet echt, en geen zin om extra tijd aan te besteden.
Ik vind Yoga ook echt iets voor 50+ zweefteven
Geen spiegel thuis? En de dame die ik daarnet postte met de thuislessen is juist heel goed in het 'accessible' maken van yoga. 'Find what feels good', en niet zozeer heel precieze houdingen
Het fijne aan yoga oefeningen is dat je ze eigenlijk niet echt fout kunt doen. Als je het vaak doet ga je zo ook vanzelf meer uitvoeren zoals die hele goede yogi's, maar het zijn allemaal vrij logische/natuurlijke houdingen dus als je goed naar je lichaam luistert (niet in één keer in een split proberen te gaan zitten) kan er eigenlijk niks fout gaan. En veel youtubelesjes vertellen je zelfs beter wat je moet doen dan de sportschoollessen.
Geen spiegel thuis? En de dame die ik daarnet postte met de thuislessen is juist heel goed in het 'accessible' maken van yoga. 'Find what feels good', en niet zozeer heel precieze houdingen
geen grote spiegel nee. Heb wel yoga gedaan en merk dat het voor mij echt belangrijk is dat ik gecorrigeerd word. (bijna deed ik de T weer!! )
Het fijne aan yoga oefeningen is dat je ze eigenlijk niet echt fout kunt doen. Als je het vaak doet ga je zo ook vanzelf meer uitvoeren zoals die hele goede yogi's, maar het zijn allemaal vrij logische/natuurlijke houdingen dus als je goed naar je lichaam luistert (niet in één keer in een split proberen te gaan zitten) kan er eigenlijk niks fout gaan. En veel youtubelesjes vertellen je zelfs beter wat je moet doen dan de sportschoollessen.
Haha nou ik weet niet hoe jij je normaal beweegt maar natuurlijke houdingen vind ik het niet Voor mij voelt alles als een uitdaging! haha
geen grote spiegel nee. Heb wel yoga gedaan en merk dat het voor mij echt belangrijk is dat ik gecorrigeerd word. (bijna deed ik de T weer!! )
Tsja, dan houdt het op! Ieder z'n ding! Merk dat het mijzelf heel veel voordelen geeft, zowel soepelheid als kracht, voor herstel na zware trainingen als gewoon een zware work-out zelf.
Tot hoeveel kg gaan je dumbells daar? Hiero bij basic shit tot 35 kilo Big gym 50
geloof tot 40 ofzo. Zag van de week dat we nu ook 2 hebben waar je schijven op kan doen dus kan je nog hoger. mja ik zit daar nog lang niet dus voor mij prima!
nou inderdaad. Was toen dichtstbij dus gewoon makkelijk, geen zin om met de auto naar de sportschool te gaan wil gewoon lopend. Dus nu toevallig basic fit dichtstbij, en bevalt prima.
geloof tot 40 ofzo. Zag van de week dat we nu ook 2 hebben waar je schijven op kan doen dus kan je nog hoger. mja ik zit daar nog lang niet dus voor mij prima!
35 kilo zit ik ook enkel met shrugs. Dus de rest was ook prima geweest. Alleen betaal ik nu 5 euro minder bij Big Gym dan bij basic. En ruimere openingstijden
Ook een zonnegroet? Simpel beginnen, niet meteen op je kop willen staan
Het is inderdaad best imponerend als je al die geavanceerde yogaposes ziet Maar yoga is zoveel meer dan op je kop staan. Al heb ik vorige week wel voor 't eerst 2.5 seconden crow pose volgehouden. Daar ben ik wel trots op!
Tsja, dan houdt het op! Ieder z'n ding! Merk dat het mijzelf heel veel voordelen geeft, zowel soepelheid als kracht, voor herstel na zware trainingen als gewoon een zware work-out zelf.
zou echt wel ergens les willen doen maar heb na mijn werk gewoon echt weinig zin. Toen ik het deed vond ik het ook echt wel fijn. Zie het dan ook als ontspanning en niet als sport.
35 kilo zit ik ook enkel met shrugs. Dus de rest was ook prima geweest. Alleen betaal ik nu 5 euro minder bij Big Gym dan bij basic. En ruimere openingstijden
ja bij shrugs liep ik vast omdat het te zwaar werd om vast te houden rond de 24 ofzo.. dus die er nu ff uit gehaald deze ronde
Daar zit toch ook hond met de kop omlaag ofzo in? haha nou die kan ik al niet goed
Ja, de downward facing dog. Maar dat is gewoon een kwestie van je kont de lucht in duwen Maar goed ik kan me wel voorstellen dat het misschien fijn is om een beetje feedback te krijgen als je echt het idee hebt dat je dingen fout doet.. Ach ja yoga is wel lekker maar ook niet voor iedereen natuurlijk. Stretchen jullie eigenlijk uberhaupt wel met al die krachttraining? Worden je spieren niet heel kort?
Ja dat is dus de upward facing dog Ik zag een keer een hond echt in de downward dog houding gaan haha, het is dus echt iets wat afgekeken is van hoe honden bewegen. Vet grappig vond ik
Zoiets dus..
Ja, de downward facing dog. Maar dat is gewoon een kwestie van je kont de lucht in duwen Maar goed ik kan me wel voorstellen dat het misschien fijn is om een beetje feedback te krijgen als je echt het idee hebt dat je dingen fout doet.. Ach ja yoga is wel lekker maar ook niet voor iedereen natuurlijk. Stretchen jullie eigenlijk uberhaupt wel met al die krachttraining? Worden je spieren niet heel kort?
Toen ik de lessen deed hield ik mn rug nooit recht genoeg geloof ik. Dus ja kont omhoog is het maar de rest moest ook goed denk ik, haha. Ik stretch nooit. Ook geen warming up
Ja dat is dus de upward facing dog Ik zag een keer een hond echt in de downward dog houding gaan haha, het is dus echt iets wat afgekeken is van hoe honden bewegen. Vet grappig vond ik
Toen ik de lessen deed hield ik mn rug nooit recht genoeg geloof ik. Dus ja kont omhoog is het maar de rest moest ook goed denk ik, haha. Ik stretch nooit. Ook geen warming up
Waarom niet?
Ik stretch wel, maar meer omdat mijn benen echt gaar waren vanmorgen.Normaal niet. Kreeg de seated calf met 60kg niet zo heel best omhoog. Beetje rekken ging beter. Warming up.. ik fiets naar de sportschool
Nouja, voor veel oefeningen wil je ook een zo groot mogelijk bewegingsuitslag hebben om ze zo goed mogelijk uit te voeren toch. Dus als je voldoende blijft rekken worden je spieren niet steeds korter. Daarnaast is het op de lange termijn voor knie, rugblessures etc. ook beter als je voldoende flexibiliteit in je gewrichten blijft houden. Je laat je spieren vrij zware dingen doen, goed om ze dan ook in alle aspecten te onderhouden..
Weegschaal smeegschaal. Al 1.5e week niet opgeweest en niet van plan. Ik moest wel een beeeetje huilen met de lunges. Tyfus, ik had nog spierpijn van Dinsdag Nog even en hebt net zulke bovenlijf gains als ik op de foto in de app. Ha, Boks.
[..]
Huhu, voordat ik gains heb als jij ben ik toch wel echt veel maanden tot jaren verder
Nouja, voor veel oefeningen wil je ook een zo groot mogelijk bewegingsuitslag hebben om ze zo goed mogelijk uit te voeren toch. Dus als je voldoende blijft rekken worden je spieren niet steeds korter. Daarnaast is het op de lange termijn voor knie, rugblessures etc. ook beter als je voldoende flexibiliteit in je gewrichten blijft houden. Je laat je spieren vrij zware dingen doen, goed om ze dan ook in alle aspecten te onderhouden..
Dittum. Kwestie van rustig opbouwen van de training zeg maar. Neem toch aan dat je niet meteen begint met 'n mega-zware deadlift?
Nouja, ze worden minder soepel, dat noemen we vaak korter. I.e. je kunt niet meer bij je tenen. I.e. de bewegingsuitslag bij bijvoorbeeld een deadlift wordt kleiner. Daar is niks fabel aan.
Nouja, ze worden minder soepel, dat noemen we vaak korter. I.e. je kunt niet meer bij je tenen. I.e. de bewegingsuitslag bij bijvoorbeeld een deadlift wordt kleiner. Daar is niks fabel aan.
Bij mijn tenen heb ik nooit gekund Das gewoon stijve hark genen ofzo
Bij mijn tenen heb ik nooit gekund Das gewoon stijve hark genen ofzo
Dat kan dus gewoon een kwestie van rustig opbouwen en daaraan werken zijn. om maar 's met het yoga voorbeeld te komen, daar moet je je ook in de oefeningen 'ademen', als 't ware, en dat langzaam opbouwen. Niet elke soepele yogi kan dit al vanaf moment 1:
Dat kan dus gewoon een kwestie van rustig opbouwen en daaraan werken zijn. om maar 's met het yoga voorbeeld te komen, daar moet je je ook in de oefeningen 'ademen', als 't ware, en dat langzaam opbouwen. Niet elke soepele yogi kan dit al vanaf moment 1:
Het is ook niet voor iedereen, maar de meeste (nee, niet alle) dingen zijn op z'n minst te verbeteren (niet per se te perfectioneren) dmv veel doen en luisteren naar 't lichaam, of dat nou om yoga, hardlopen, krachttraining of wat dan ook gaat .
Ik wilde ook zwaar trainen. Maar constant lullende kiddo (enthousiasme alles) in de woonkamer maakte dat ik niet tot 't uiterste kon gaan. Oh well Toch wel wat gedaan
Denk later vandaag for fun nog wat pushups. Want pushups
quote:
Die lange spieren, hoe krijg ik die?
In veel dagboeken van Victoria’s Secret modellen lees je dat ze aan yoga en pilates doen om die lange spieren te creëren. Geen idee waarom ze dit zeggen, want bij je geboorte is anatomisch en genetisch namelijk bepaald waar een spier begint en eindigt. Dit kan je op natuurlijke wijze niet veranderen. Ze mogen Moedertje Natuur dus op hun blote knietjes bedanken voor hun genetische pakketje in plaats van hun Yoga en Pilates school.
De onderzoekers concludeerden dat geen stretching uitvoeren voor de krachttraining effectiever was in het vergroten van spierkracht en spieraanpassing in vergelijking met stretching voorafgaand aan of tijdens de krachttraining.
Wat betekent dit in de praktijk?
Statisch stretchen voor of tijdens krachttraining zal het trainingseffect belemmeren. Het is effectiever om geen stretching uit te voeren.
Myth #5: Pre- and post-workout stretching is a good way to prevent and treat DOMS.
Unfortunately, no. A review of studies for the Cochrane Database of Systematic Reviews on the effects of stretching before or after exercise on the development of delayed-onset muscle soreness found that pre- and post-workout stretching did not reduce the effects of DOMS in healthy adults. In fact, research has found that static stretching prior to working out does not safeguard you against injury and may actually decrease your power and strength.
Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Artoo het volgende: Ik wilde ook zwaar trainen. Maar constant lullende kiddo (enthousiasme alles) in de woonkamer maakte dat ik niet tot 't uiterste kon gaan. Oh well Toch wel wat gedaan
Je quote uit een artikel wat ik net zelf postte. Dynamisch rekken is niet goed, statisch rekken achteraf wel. En ja letterlijk korter/langer kan inderdaad niet, wel soepeler. Dat merk je toch ook gewoon. Maar goed niks wat daar staat spreekt tegen wat ik gezegd heb
Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Artoo het volgende: Ik wilde ook zwaar trainen. Maar constant lullende kiddo (enthousiasme alles) in de woonkamer maakte dat ik niet tot 't uiterste kon gaan. Oh well Toch wel wat gedaan
For the fun pus-ups Jij bent ook zo'n idioot die zeker voor de fun burpees doet?
Je quote uit een artikel wat ik net zelf postte. Dynamisch rekken is niet goed, statisch rekken achteraf wel. En ja letterlijk korter/langer kan inderdaad niet, wel soepeler. Dat merk je toch ook gewoon.
Heb je de rest ook gelezen? Nee he? Ik ben een andere mening toegedaan en een complete fysiopraktijk ook. Stretchen is overrated en werkt niet.
Maar ik denk dat dat komt door onze te korte spieren
Heb je de rest ook gelezen? Nee he? Ik ben een andere mening toegedaan en een complete fysiopraktijk ook. Stretchen is overrated en werkt niet.
Maar ik denk dat dat komt door onze te korte spieren
Fysios zijn het onderling nog niet eens daarover, dat klopt. En ook onderzoek is nog niet eenduidig. Ik heb geen tijd gehad om al je links door te lezen want ik moet nu lesgeven maar heb er in t verleden genoeg over opgezocht en lezingen gehad. Toen ik in behandeling was bij de fysio en sportmasseur voor een blessure kreeg ik wel rekoefeningen mee en dat hielp voor mij wel degelijk, dus iedereen moet doen wat voor hem/haar werkt. Ik vind het alleen gek dat veel mensen die kt doen per definitie niet rekken maar wel concluderen dat ze stijf zijn. En ja, wat motorbloempje zegt, je mag ook voor één keer wel wat normaler reageren
Fysios zijn het onderling nog niet eens daarover, dat klopt. En ook onderzoek is nog niet eenduidig. Ik heb geen tijd gehad om al je links door te lezen want ik moet nu lesgeven maar heb er in t verleden genoeg over opgezocht en lezingen gehad. Toen ik in behandeling was bij de fysio en sportmasseur voor een blessure kreeg ik wel rekoefeningen mee en dat hielp voor mij wel degelijk, dus iedereen moet doen wat voor hem/haar werkt. Ik vind het alleen gek dat veel mensen die kt doen per definitie niet rekken maar wel concluderen dat ze stijf zijn. En ja, wat motorbloempje zegt, je mag ook voor één keer wel wat normaler reageren
Als jij dan eens stopt met je mening zo onwijs door te drammen telkens wil ik prima normaal reageren.
Rekken helpt niet tegen stijfheid. Kun je lang en kort over discussieren.. It is what it is.
Deze is ook wel interessant, voor als je terug bent: Click.
Als jij dan eens stopt met je mening zo onwijs door te drammen telkens wil ik prima normaal reageren.
Rekken helpt niet tegen stijfheid. Kun je lang en kort over discussieren.. It is what it is.
Jij bent hier de enige die niet normaal reageert en op een zeer vervelende en aggressieve manier hoog van de toren gaat lopen blazen in plaats van op een volwassen manier probeert uit te leggen waarom jij vindt wat je vindt. Lekker welkom voel je je hier in dit topic als je je bezig wilt gaan houden met afvallen en even kijkt naar hoe je je hier afgefikt kan worden voor het hebben van een andere mening op een discussieforum in een topic waar iedereen op zich hetzelfde doel voor ogen heeft: gezonder en fitter worden.
Daarbij zijn er voor beide kampen genoeg wetenschappelijke artikelen te vinden, op zich. Er is geen eenduidig antwoord.
Jij bent hier de enige die niet normaal reageert en op een zeer vervelende en aggressieve manier hoog van de toren gaat lopen blazen in plaats van op een volwassen manier probeert uit te leggen waarom jij vindt wat je vindt. Lekker welkom voel je je hier in dit topic als je je bezig wilt gaan houden met afvallen en even kijkt naar hoe je je hier afgefikt kan worden voor het hebben van een andere mening op een discussieforum in een topic waar iedereen op zich hetzelfde doel voor ogen heeft: gezonder en fitter worden.
Laat je niet wegjagen, please? Ik ben blij met nieuw bloed. Of oud bloed, net zoals je het wil zien. (ik zeg niet dat je oud bent, dat is niet wat ik bedoel)
Laat je niet wegjagen, please? Ik ben blij met nieuw bloed. Of oud bloed, net zoals je het wil zien. (ik zeg niet dat je oud bent, dat is niet wat ik bedoel)
Anyway, schandalig overigens dat kwark hier zo goed als niet te krijgen is, en als wel, dat het dan super duur is. Dat mis ik wel na 'n fijne work-out, moet ik zeggen
Op vrijdag 22 mei 2015 13:15 schreef motorbloempje het volgende: Anyway, schandalig overigens dat kwark hier zo goed als niet te krijgen is, en als wel, dat het dan super duur is. Dat mis ik wel na 'n fijne work-out, moet ik zeggen
Wat kost kwark daarzo?
SPOILER
Op vrijdag 22 mei 2015 13:20 schreef motorbloempje het volgende: Ik vind 1 pond voor 250 gram ook al aardig wat. Vroeger bij de C1000 1.30 (euro) voor 500 gram ofzo?
Maargoed, heb nu Griekse yoghurt, soms volvet, soms mager, ligt eraan wat de Lidl heeft die week is ook lekker!
Hey, ik zei ook niet dat het heel goedkoop was, maar wel goedkoper.
Ik vind de biogarde van de AH het lekkerst, die kost ook zoiets. Die van de aldi is ook wel aardig 0,69 cent voor 500 gram.
Als we straks wat ruimer in de financieën zitten overigens ook overwegen om een PT te raadplegen voor eens in de week. Sowieso handig om me sterker uit m'n blessuretijdperk te krijgen, en gewoon algemene gezondheid/fitheid. Vriendin van me heeft ene goede/toffe, die heb ik ook een keer voor een groepsles gehad, binnenkort maar 's vragen wat dat schuift.
Op vrijdag 22 mei 2015 13:25 schreef motorbloempje het volgende: Als we straks wat ruimer in de financieën zitten overigens ook overwegen om een PT te raadplegen voor eens in de week. Sowieso handig om me sterker uit m'n blessuretijdperk te krijgen, en gewoon algemene gezondheid/fitheid. Vriendin van me heeft ene goede/toffe, die heb ik ook een keer voor een groepsles gehad, binnenkort maar 's vragen wat dat schuift.
Ik ben echt heel erg blij met m'n PT. Hij zoekt veel meer m'n eigen grenzen op dan ik zelf zou doen. Heb echt enorme vooruitgang geboekt in de afgelopen 2 maanden wb m'n lijf (niet eens zozeer in kg's)
Ik ben echt heel erg blij met m'n PT. Hij zoekt veel meer m'n eigen grenzen op dan ik zelf zou doen. Heb echt enorme vooruitgang geboekt in de afgelopen 2 maanden wb m'n lijf (niet eens zozeer in kg's)
Had je m'n voortgangsfoto's gezien? *trots*
Ja, die zag ik voorbij komen (lees al 'n tijdje mee), goed hoor!
Ja, die zag ik voorbij komen (lees al 'n tijdje mee), goed hoor!
Wat ik veranderd heb in die 8 weken is dat ik +/- om de 5 dagen ben gaan trainen met PT, verder is alles eigenlijk wel hetzelfde gebleven. + mijn PT is leuk om naar te kijken, dus extra awesomeness.
Afhankelijk van de kosten hoop ik op 'n vaste dag. Elke dinsdag ofzo, om maar 's wat te noemen. En dan weekschema bepalen. Heb op 't moment een vrij onregelmatig leven, en heb wel echt behoefte aan structuur, zowel qua werkverantwoordelijkheden als sportverantwoordelijkheden.
Je hebt je hopelijk niet weg laten jagen? Wat doe je allemaal voor sport verder?
Nee joh
Ik voetbal normaal gesproken 4 keer per week en ga daarnaast elke week een keer naar de sportschool. Nu ligt het voetbal stil en ga ik 3 keer per week naar de sportschool.
Ik voetbal normaal gesproken 4 keer per week en ga daarnaast elke week een keer naar de sportschool. Nu ligt het voetbal stil en ga ik 3 keer per week naar de sportschool.
zo jammer, teamsporten liggen echt minimaal twee maanden per jaar stil...
You can't start a fire without a spark... ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam A dirty mind is a joy forever!
Op vrijdag 22 mei 2015 13:04 schreef Qwea het volgende: Oh hey gcjoel, heb je een medicijn bal oid in de gym? Ik deed laatst wall-balls. Aight voor quads en hamstrings!
Nee geen ballen hier, kan wel gooien met een dumbell?
Op vrijdag 22 mei 2015 13:11 schreef Qwea het volgende: KAK! gcjoel, ik ben die fatburner vergeten te nemen voor de lunch Kan dat nu nog?
Ik was mijne gister vergeten bij het ontbijt door alle commotie rondom het feit dat ik pannekoeken mocht eten Maar niet meer genomen want was bang voor maagzuur ofzo. Gewoon bij de lunch pas weer gepakt. Misschien voor je snack pakken?
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 13:20 schreef motorbloempje het volgende: Ik vind 1 pond voor 250 gram ook al aardig wat. Vroeger bij de C1000 1.30 (euro) voor 500 gram ofzo?
Maargoed, heb nu Griekse yoghurt, soms volvet, soms mager, ligt eraan wat de Lidl heeft die week is ook lekker!
En meer eiwitten vaak dan kwark, dus win! (magere Griekse that is)
Ik heb geen voetbal van 17 mei tot en met 1 augustus. Vind het niet erg hoor. Even weer zin krijgen in voetbal en ik vermaak me in de sportschool ook prima.
Ik kon al na één keer proberen een grove standing bow (foto die ik hierboven ergens plaatste)
Moet alleen wel nog heel erg mijn benen trainen op dit soort oefeningen, want na zware lange oefeningen krijg ik wat last van de schenen, dus rustig opbouwen.
Zit een hoop verborgen in de kracht van het ademhalen en het daarmee ontspannen, hoe gespannener je bent, hoe meer evenwichtsproblemen (minder goed en geaard contact met de grond, zeg maar).
Op vrijdag 22 mei 2015 13:45 schreef motorbloempje het volgende: Zit een hoop verborgen in de kracht van het ademhalen en het daarmee ontspannen, hoe gespannener je bent, hoe meer evenwichtsproblemen (minder goed en geaard contact met de grond, zeg maar).
Ik merk wel dat als ik bijv. uitadem als ik explosieve handelingen moet doen, dat het dan makkelijker gaat.
wat het zegt, een vetverbrander Pilletje om vetverbranding te stimuleren. Niet meer dan gewoon een simpel voedingssuplement met cafeïne en nog wat spul. Daadwerkelijk vet verbranden doet het eigenlijk niet Helpt bij sommigen tegen honger gevoel
wat het zegt, een vetverbrander Pilletje om vetverbranding te stimuleren. Niet meer dan gewoon een simpel voedingssuplement met cafeïne en nog wat spul. Daadwerkelijk vet verbranden doet het eigenlijk niet Helpt bij sommigen tegen honger gevoel
Gewoon onzin om te kopen dus. Net als de bietenpillen die ik laatst nam, verhoogd het zuurstofopname in je bloed. Niets van gemerkt.
Gewoon onzin om te kopen dus. Net als de bietenpillen die ik laatst nam, verhoogd het zuurstofopname in je bloed. Niets van gemerkt.
Bietensap was toch een tijdje heel populair? Heb zo'n klein vermoeden dat voedingsmiddelen die iets goeds voor je doen in een pilletje stoppen niet helemaal hetzelfde effect bereiken, behalve een veel dikkere portemonnee van de bedenker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nja per persoon verschillend. Mij helpt het dus echt bij het honger gevoel dus makkelijker dieet volhouden. Maar als je daar al weinig last van heb denk ik dat je er weinig aan hebt. Tenminste ik geloof niet dat die pillen daadwerkelijk meer vet verbranden, maar dat weet je toch nooit zeker.
Nja per persoon verschillend. Mij helpt het dus echt bij het honger gevoel dus makkelijker dieet volhouden. Maar als je daar al weinig last van heb denk ik dat je er weinig aan hebt. Tenminste ik geloof niet dat die pillen daadwerkelijk meer vet verbranden, maar dat weet je toch nooit zeker.
Wat als je er mee stopt? Dan is je honger gevoel dus weer terug en ben je niets opgeschoten..
Bietensap was toch een tijdje heel populair? Heb zo'n klein vermoeden dat voedingsmiddelen die iets goeds voor je doen in een pilletje stoppen niet helemaal hetzelfde effect bereiken, behalve een veel dikkere portemonnee van de bedenker
Geen idee, vriend van me had die dingen bij zich.
En je kent ons wielrenners, als iemand iets bij zich heeft wat prestatiebevordelijk is, niet vragen, maar slikken.
Ik kan me niet voorstellen dat een pil het hongergevoel wegneemt
Wat als je er mee stopt? Dan is je honger gevoel dus weer terug en ben je niets opgeschoten..
Ja maar ik stop wanneer ik het wel goed genoeg vind en ga dan dus weer wat meer eten om op gewicht te blijven dus sowieso minder honger dan dus. gaat echt om de laatste 3 kilo (ben al slank in principe, maar wil net ff meer)
Op vrijdag 22 mei 2015 13:30 schreef motorbloempje het volgende: Afhankelijk van de kosten hoop ik op 'n vaste dag. Elke dinsdag ofzo, om maar 's wat te noemen. En dan weekschema bepalen. Heb op 't moment een vrij onregelmatig leven, en heb wel echt behoefte aan structuur, zowel qua werkverantwoordelijkheden als sportverantwoordelijkheden.
Werkt wel! Heb al 2 weken niet kunnen trainen Ziek, koorts en andere dagen keihard aan het werk. Ipv getraind maar even lekker alles los laten maken. Ook weleens lekker! Zo een weekend weg. Wel lekker in de bossen met 2 honden mee, dus er zal wel gewandeld worden.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende: dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Green tea has the potential to increase fat metabolism at rest, also during exercise, and may help to lose body fat and body weight. As with caffeine, the effects appear to be relatively small. The underlying mechanisms for the metabolic effects of GTE are incompletely understood and so are the practical implications.
For most supplements discussed here, there is a lack of scientific data. Based on the available data, caffeine and green tea have evidence that they indeed have some properties that enhance fat metabolism. However, effects in humans have generally been small and more consistent in low habitual caffeine consumers. For most other supplements, although some show potential to enhance fat metabolism, like CLA, conclusive evidence is lacking. The ever increasing list of fat-burning supplements is industrydriven and is likely to grow at a rate that is not and cannot be matched by a similar increase in scientific underpinning.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is een beetje het probleem, er is niet al teveel over te vinden vaak. En mij helpt het nu bij mijn honger gevoel en dat is voldoende voor mij. Ik weet wat ik moet doen om af te vallen en doe dat en vertrouw daar ook op.
Dat is een beetje het probleem, er is niet al teveel over te vinden vaak. En mij helpt het nu bij mijn honger gevoel en dat is voldoende voor mij. Ik weet wat ik moet doen om af te vallen en doe dat en vertrouw daar ook op.
Wat bij mij werkt is eten, maar dat strookt niet helemaal met afvallen Soms denk ik, zit er nou een maag of een zwart gat bij me
Maar als je allerlei wetenschappelijke artikelen naast elkaar legt dan is de claim dus niet helemaal uit de duim gezogen en helpt het dus wel een beetje En je weet wat ze zeggen over alle beetjes helpen
Maar als je allerlei wetenschappelijke artikelen naast elkaar legt dan is de claim dus niet helemaal uit de duim gezogen en helpt het dus wel een beetje En je weet wat ze zeggen over alle beetjes helpen
Ok nja van caffeine en groene thee wist ik wel wat maar naar mijn idee verwaarloosbaar. Maar goed afvallen is gewoon kut dus je probeert dan van alles
dit is de beste periode die er is! nu heb je tijd om aan van alles te werken waar je niet aan toe kan komen in het seizoen! ik kan nu 3 maanden focussen op allemaal kleine en of grote verbeteringen!
dit is de beste periode die er is! nu heb je tijd om aan van alles te werken waar je niet aan toe kan komen in het seizoen! ik kan nu 3 maanden focussen op allemaal kleine en of grote verbeteringen!
sportief bedoel je? Ik moet in deze periode juist moeite doen om mijn activiteitniveau op peil te houden. Met stomme dingen zoals hardlopen
You can't start a fire without a spark... ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam A dirty mind is a joy forever!
sportief bedoel je? Ik moet in deze periode juist moeite doen om mijn activiteitniveau op peil te houden. Met stomme dingen zoals hardlopen
ik ben van 6 dagen in de week naar 5 gegaan fitnessen deed ik al tijdens het seizoen alleen nu is het regime 5 dagen fitness ipv 3 verder wil ik 1 dag in de week aan mijn fundamentals werken maar dan moet het eens lekker weer zijn op 1 van mijn rustdagen
ik ben van 6 dagen in de week naar 5 gegaan fitnessen deed ik al tijdens het seizoen alleen nu is het regime 5 dagen fitness ipv 3 verder wil ik 1 dag in de week aan mijn fundamentals werken maar dan moet het eens lekker weer zijn op 1 van mijn rustdagen
Waar zitten je fundamentals?
lijkt me heerlijk als je de tijd/mogelijkheid hebt om 5/6 dagen per week te sporten. Hier lukt 2/3 dagen per week net en voor de rest probeer ik in elk geval mijn 10.000 stappen te halen op een dag.
lijkt me heerlijk als je de tijd/mogelijkheid hebt om 5/6 dagen per week te sporten. Hier lukt 2/3 dagen per week net en voor de rest probeer ik in elk geval mijn 10.000 stappen te halen op een dag.
* Isabeau kijkt naar haar fitbit en denkt: kut.
ik maak tijd hoor het komt niet altijd even goed (of sociaal) over. Ik kies er bewust voor om bijvoorbeeld niet te gaan stappen vanavond zodat ik morgenochtend kan sporten
Ik heb vanochtend op de weegschaal gestaan, voor het eerst.
Dus dat is mijn ijkpunt .
Omdat ik nieuwsgierig ben ga ik over 2 dagen al meteen weer wegen. Ben benieuwd of mijn dieet mij inderdaad zo snel al laat afvallen, dat ik er over 2 dagen al resultaat van krijg te zien.
ik maak tijd hoor het komt niet altijd even goed (of sociaal) over. Ik kies er bewust voor om bijvoorbeeld niet te gaan stappen vanavond zodat ik morgenochtend kan sporten
Dit ja, iedereen (of iig.. bijna iedereen) heeft die mogelijkheid, het is meer een kwestie van prioriteiten stellen.
Ik heb een ander vraagje; hebben jullie wel eens het idee dat je soort van door kan schieten in een gebrek aan eetlust? Dus niet mentaal, maar door op je calorie-inname te letten krijg je op een gegeven moment ook steeds minder honger (ik iig). En nu heb ik af en toe dagen waarop ik eigenlijk overdag vrijwel geen eetlust meer heb en daardoor op moet passen dat ik niet te weinig eet. De afgelopen dagen bijv. steeds maar 1 of 2 boterhammen als lunch gegeten terwijl ik er 4 mee had..
Omdat ik nieuwsgierig ben ga ik over 2 dagen al meteen weer wegen. Ben benieuwd of mijn dieet mij inderdaad zo snel al laat afvallen, dat ik er over 2 dagen al resultaat van krijg te zien.
Natuurlijk niet. Ik meen zelfs dat het na sporten enkele dagen duurt voordat je lichter bent. Als je de volgende keer een glas water drinkt voor je weegt ben je zelfs 300 gram zwaarder En als je goed poept en plast ben je een kilo lichter
Dit ja, iedereen (of iig.. bijna iedereen) heeft die mogelijkheid, het is meer een kwestie van prioriteiten stellen.
Ik heb een ander vraagje; hebben jullie wel eens het idee dat je soort van door kan schieten in een gebrek aan eetlust? Dus niet mentaal, maar door op je calorie-inname te letten krijg je op een gegeven moment ook steeds meer honger (ik iig). En nu heb ik af en toe dagen waarop ik eigenlijk overdag vrijwel geen eetlust meer heb en daardoor op moet passen dat ik niet te weinig eet. De afgelopen dagen bijv. steeds maar 1 of 2 boterhammen als lunch gegeten terwijl ik er 4 mee had..
Ik heb een ander vraagje; hebben jullie wel eens het idee dat je soort van door kan schieten in een gebrek aan eetlust? Dus niet mentaal, maar door op je calorie-inname te letten krijg je op een gegeven moment ook steeds minder honger (ik iig). En nu heb ik af en toe dagen waarop ik eigenlijk overdag vrijwel geen eetlust meer heb en daardoor op moet passen dat ik niet te weinig eet. De afgelopen dagen bijv. steeds maar 1 of 2 boterhammen als lunch gegeten terwijl ik er 4 mee had..
Herkenbaar hoor! Zeker als ik thuis werk, wat nog wel eens gebeurt moet ik echt opletten dat ik genoeg eet. Zo heb ik nu (kwart voor 2) nog steeds niet gelunched...
Natuurlijk niet. Ik meen zelfs dat het na sporten enkele dagen duurt voordat je lichter bent. Als je de volgende keer een glas water drinkt voor je weegt ben je zelfs 300 gram zwaarder En als je goed poept en plast ben je een kilo lichter
Too much information.
Ik ga natuurlijk wel op hetzelfde moment met dezelfde omstandigheden wegen.
Ik ga natuurlijk wel op hetzelfde moment met dezelfde omstandigheden wegen.
Just saying, je gewicht schommelt. Wat ik bedoel is dat je over een dag, twee dagen en zelfs een week zwaarder kan zijn dan nu maar dat dat niets hoeft te betekenen.
Totaal niet dus, juist meer honger voor mijn gevoel. Dit is mijn leven
Herkenbaar hoor! Zeker als ik thuis werk, wat nog wel eens gebeurt moet ik echt opletten dat ik genoeg eet. Zo heb ik nu (kwart voor 2) nog steeds niet gelunched...
Mja, ik gok dat de eetlust ook wel weer terugkomt want ik heb ook momenten waarop ik een hol vat lijk Maar omdat ik dus ook een beetje problemen heb met vermoeidheid en trainingen volhouden moet ik er wel echt op letten deze week..
Dat is al helderder. En op het moment dat ik mijn google image search over postplay wilde dichtdoen viel mijn oog hier op Kon het je niet onthouden, alvast excuses:
SPOILER
Dat is al helderder. En op het moment dat ik mijn google image search over postplay wilde dichtdoen viel mijn oog hier op Kon het je niet onthouden, alvast excuses:
SPOILER