quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:34 schreef TheMechanic het volgende:
Gelukkig zie ik er nu wel wat beter uit.
Uiteindelijk toch wel terug de zee ingerold hoop ik?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef HarveySpecter het volgende:
Vrouw van 125 kilo op het strand van Mallorca. Naast dat ze wat aan de zware kant was, zag ze er ook niet uit.
Nee, afgemaakt en opgebakken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch wel terug de zee ingerold hoop ik?
Was er nog wel tijd voor een zoentje na?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:07 schreef fathank het volgende:
Pfoeh..
dat moet toch wel die ene vreemdgaande chick met dat moffenkapsel zijn geweest.
wel goeie seks, alles erop en eraan tot a2m aan toe
moest wel vluchten voor dr vriendje die binnen 10 minuten op de stoep zou staan die een verrassing voor dr had
neequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:12 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Was er nog wel tijd voor een zoentje na?
Jammer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
nee
een hoer betaal je ook niet om te zoenen
120 kilo zal niet zijn geweest maar 80 a 90quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef Hexagon het volgende:
In mijn studententijd een mokkel van ongeveer 120 kilo's en met een kort pittig kapsel op dr 22e. Deed het omdat ze een tongpiercing had en eens wilde ervaren hoe dat voelde.
Geen spijt van trouwens. Op dat moment zelf genoot ik er met mijn dronken hoofd van.
surequote:Op zondag 24 mei 2015 12:44 schreef hans1985 het volgende:
Heb toen letterlijk opnieuw gedouched en handen en lul met chloor gewassen
Als dat de enige keer in je leven is geweest dat je het later nog aan je vingers kon ruiken dan komt je vriendin duidelijk te kort.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:44 schreef hans1985 het volgende:
Dat was zo erg dat ik na het douchen nog een gore geur rook en toen aan mijn vingers die geur rook.
is het je nooit opgevallen dat vrouwen verschillend ruiken.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als dat de enige keer in je leven is geweest dat je het later nog aan je vingers kon ruiken dan komt je vriendin duidelijk te kort.
Lekker toch man, de volgende ochtend op het werk nog even aan je vingers ruiken
Ook bij vrouwen waarbij de ochtendplas niet naar ammoniak ruikt kan de geur in je huid trekken, daarvoor hoeft het helemaal geen stinkgeur te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:51 schreef hans1985 het volgende:
[..]
is het je nooit opgevallen dat vrouwen verschillend ruiken.
bij de een kan je er niet genoeg van krijgen en bij de ander begin je te kokhalzen van de geur.
Ik zeg alleen dat de geur bij vrouwen verschilt. en daar waar het bij de een hemelse nectar is kan het bij een ander ruiken naar een afvalverwerkingsbedrijfquote:Op zondag 24 mei 2015 12:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ook bij vrouwen waarbij de ochtendplas niet naar ammoniak ruikt kan de geur in je huid trekken, daarvoor hoeft het helemaal geen stinkgeur te zijn.
Maar dat wist jij natuurlijk allang......
Hahaha!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:55 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik had een keer een jongen versierd die een beetje op een baviaan leek. Nou, zijn ondergezicht dan. Vooruitstekende kaken en tanden. Ze vroegen me wat mij bezielde. Haaha!
Dat verschilt zelfs gedurende de maand. De ene week kan het minder lekker zijn dan de andere week. Je hebt haar gewoon op het verkeerde moment geneukt.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:55 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de geur bij vrouwen verschilt. en daar waar het bij de een hemelse nectar is kan het bij een ander ruiken naar een afvalverwerkingsbedrijf
Waarom zou je onaantrekkelijke mensen versierenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:12 schreef Noriega het volgende:
Toch weinig mensen die hier echt eerlijk durven te zijn![]()
Omdat je dronken/geil bentquote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:13 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Waarom zou je onaantrekkelijke mensen versieren
Heb je überhaupt vrouwen versierd?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:16 schreef yats het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit echt lelijke vrouwen versiert
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik word meestal versierdquote:
Heb je het daarna ook gedoneerd aan het visrestaurant?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef HarveySpecter het volgende:
Vrouw van 125 kilo op het strand van Mallorca gepaald. Naast dat ze wat aan de zware kant was, zag ze er ook niet uit.
Gootontstopper doe ik altijd vaak voor de wat gevoeligere delen. Mijn vingers krijgen dan een tinteling, raken verward en gaan elk een kant op.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:55 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de geur bij vrouwen verschilt. en daar waar het bij de een hemelse nectar is kan het bij een ander ruiken naar een afvalverwerkingsbedrijf
chloor is gewoon een schoonmaakmiddel dat penetrante geuren verwijderd.
Ik was mijzelf soms ook met Jif, als ik pur/verf of iets anders op mijn lichaam heb gekregen
Dit klinkt net als mijn verhaalquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef Noriega het volgende:
Wie was de lelijkste man/vrouw die je ooit succesvol versierd hebt in je leven?
Voor mij was het een meisje van mijn middelbare school tijdens een schoolfeest. En zelfs de eerste keer. Hoewel ze een goed lichaam had, had ze echt een enorm lelijk gezicht. Het grappige was dat als ze haar, niet al te modieuze bril afdeed, het nog erger werd. En ze rook altijd naar zweet en had een lelijke nasale stem.
Toch was ik een keer zo dronken dat ik met haar heb lopen zoenen. Een beetje na een koppelpoging van haar vriendinnen. En ik had nog nooit gezoend dus liet ik me verleiden.
Had er daarna best spijt van want dat was natuurlijk de roddel van de avond.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wahahahaquote:Op zondag 24 mei 2015 12:44 schreef hans1985 het volgende:
[..]
120 kilo zal niet zijn geweest maar 80 a 90
Kon alleen one night stands als ik compleet bezopen was. De volgende dag altijd ace ventura momentje onder de douche.
Maar het smerigste was met een met die een ontzettende stink kut had.
Dat was zo erg dat ik na het douchen nog een gore geur rook en toen aan mijn vingers die geur rook.
Bij mij echt precies hetzelfde, een wat minder gezicht vind ik op zekere hoogte nog best te overzien, met een goed lichaam erbij. Maar met een dik lichaam krijg ik hem echt niet meer omhoogquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel eens een dik meisje gedate via lexa die best aardig was (maar echt veeeel te dik). Na verloop van tijd bood ze aan om friends with benefits te worden. Ik heb dat toen serieus overwogen omdat ik al een tijd droog stond, maar toen we min of meer hadden afgesproken voor de seks, heb ik haar toch maar subtiel afgewimpeld. Ik kon gewoon niet opgewonden raken van dat dikke lichaam.
Die kwam zelf tot de conclusie dat het bij de mannen niet veel ging wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:08 schreef bijdehand het volgende:
Eerste keer zoenen met een uggo die nu pot is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |