Verrek ja.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
Het is TARIK Z. !Die na jaren vastzitten ons zijn boodschap gaat verkondigen!
Hij deed me al aan iemand denken. Maar inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
De bommen liggen verstopt in heel Europaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
Hij lijkt er echt op jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
Studio Roosegaardequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef tralalala het volgende:
Ze moeten gewoon een wedstrijd uitschrijven voor de visuals in Nederland, talent zat.
Je bent Sieneke vergeten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef marcodej het volgende:
We komen dus zeg maar tot de slotconclusie dat de Nederlandse inzending van 2015 gewoon de allerslechtste inzending ooit van allemaal was?
Verdomme, ik stik bijna in m'n eten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
wat een bazennaamquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Revanches het volgende:
nee, de enige met Pannekoeke.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Wij waren de enige zonder een act.
^dit.. geen rare gimmicks nodigquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze mag door, doet niet mee aan alle gekte en zingt rustig zijn liedje.
En die fucking Indiaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent Sieneke vergeten?En de Toppers?
Het is best pijnlijk om te zeggen maar we zijn door bijna alle landen visueel en qua staging ingepakt... en het lied was al middelmatig om mee te beginnen dus jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef marcodej het volgende:
We komen dus zeg maar tot de slotconclusie dat de Nederlandse inzending van 2015 gewoon de allerslechtste inzending ooit van allemaal was?
Zelfs die presenteerden zich beter dan Trijntje. Hoe kut die liedjes ook waren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Je bent Sieneke vergeten?En de Toppers?
Ik vond die mannen van Romeo ook niet echt knap hoor...quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, dit is 10 keer kleiner en meer nerdy.
Niet mijn smaak. Zal wel doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |