Drizzt is een waardeloze moderator iddquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn alleen nog benieuwd naar wat iedereen eet, maar een beetje modereren ho maar.
AZ zit nu op Ibiza. Matias Johansson plaatste een sneer op instagram naar Feyenoord.quote:
Ook op twitterquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ zit nu op Ibiza. Matias Johansson plaatste een sneer op instagram naar Feyenoord.
#vindikleuk
Dan ben je een uur te vroeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
Zondag 14:30 lekker Feyenoord kijken
Beetje stoken he? Kijk maar uit, ik heb net vet veel mensen kapot geschoten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wordt deze wedstrijd vanaf de 24ste minuut leuk.
Bewijs het maar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt de OP pas na mijn post aangepast
fixedquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Necid is me zwaar tegengevallen na de winterstop.
Zo leuk als toen met ADO wordt het nooit meer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
valt tegen vanavond. Die degradatiewedstrijden morgen worden vast leuker.
Dat was de enige goede wedstrijd van Virgil van Dijk in zijn carričre.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
Verdomme nog steeds kippenvel als ik Matavz op de lat zie schieten.
Mooie vrije trap bij de 2-1.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was de enige goede wedstrijd van Virgil van Dijk in zijn carričre.
Goed, als ze zo door gaan hoeven ze volgend jaar geen boetes aan Rome te betalen.quote:
Hoi Crimy.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Goed, als ze zo door gaan hoeven ze volgend jaar geen boetes aan Rome te betalen.
Zeker jammer, die moet gewoon iedere week spelen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje jammer dat Hahn volgend jaar op het bankje van Feyenoord zit, zoals ik het ook zonde vind dat Poulsen back-up achter Willems wordt bij PSV.
Als je nog enig plezier aan je avond wil beleven, moet je het vooral doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoi, is dit een goed moment voor bier?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je nog enig plezier aan je avond wil beleven, moet je het vooral doen.
Vanzelfsprekend in Zwolle. Die hebben slechts 2 duels verloren thuis dit seizoen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit voorspelde ik al. Niet dat Van der Werff zou scoren, maar dat Vitesse een lastige middag tegemoet zou gaan.
Soms geflatteerd. PEC 4-0 Dordrecht was er eentje. Pas laat kwamen ze op 2-0 terwijl Dordrecht de beste kansen had.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend in Zwolle. Die hebben slechts 2 duels verloren thuis dit seizoen.
Ja, maar het over de hele linie toch echt heel behoorlijk gedaan in hun thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms geflatteerd. PEC 4-0 Dordrecht was er eentje. Pas laat kwamen ze op 2-0 terwijl Dordrecht de beste kansen had.
Dat ontken ik ook niet. Dat ben ik volledig met je eens. Vorig jaar boekten ze ook in eigen huis prima resultaten. Toen hadden ze alleen verloren van volgens mij PSV en Vitesse. Correct me if i'm wrong.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, maar het over de hele linie toch echt heel behoorlijk gedaan in hun thuiswedstrijden.
CALAND HEEFT EEN BANquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:26 schreef GGMM het volgende:
Caland is sinds Kazim geen 15 goals heeft gemaakt niet meer online geweest.
Erg toevallig.
Doe rustig HMFquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT??!?
ONTERECHT!!!!!!!!!!!!!!
Waarom???
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT??!?
ONTERECHT!!!!!!!!!!!!!!
Waarom???
Ik heb het direct op m'n kalender gezet.quote:
Hij plaatste een gif van een dansende Hitler.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het direct op m'n kalender gezet.
Ik ben echter nog steeds erg benieuwd wat hij gedaan heeft.
Ik wilde gokken op het negatief zijn over de Frontpage, maar daar is de ban niet lang genoeg voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij plaatste een gif van een dansende Hitler.Jeetje, wat een schandalige overtreding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook nog eens in het 4045-topic.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, wat een schandalige overtreding.
HOE DURFT HIJ!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was ook nog eens in het 4045-topic.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij plaatste een gif van een dansende Hitler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag bans helemaal niet besprekenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch kreeg een weekban voor het NSB-plaatje wat hij wel vaker post.Het is dat ik over een uurtje pas blauw ben.
Ik bespreek wat ik wil.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je mag bans helemaal niet besprekenHet is dat ik over een uurtje pas blauw ben.
De dag dat jij blauw wordt is de dag dat ik tubgirl post.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je mag bans helemaal niet besprekenHet is dat ik over een uurtje pas blauw ben.
Onlogisch en Caland zijn echte ariërs, die kunnen niet anders.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch kreeg een weekban voor het NSB-plaatje wat hij wel vaker post.
Geen TR gemaakt. Ik vind dit geen overtreding.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onlogisch en Caland zijn echte ariërs, die kunnen niet anders.
[ link | afbeelding ]
Dit is geschiedenis.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen TR gemaakt. Ik vind dit geen overtreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |