Logisch komt z'n werparm uit de comfort zone.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef DeeBee het volgende:
Boven z'n hoofd klappen ziet eruit als een bovenaardse inspanning bij MvG. #medischdik
Ze had wel een bord voor haar kop net.quote:
twitter:SkySportsDarts twitterde op zondag 17-05-2015 om 09:08:02Premier League Darts Finals 02 not just a big night for players its Hazel O"Sullivan's final show #bestever http://t.co/hAu6GREWOy reageer retweet
twitter:SkySportsDarts twitterde op donderdag 21-05-2015 om 19:42:57@Hazelosullivan1's first appearance on Sky Sports ahead of her last tonight. All the best, Hazel. #ThrowbackThursdayhttps://t.co/lMqDCEPV9E reageer retweet
Matige Mike, haha.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef bianconeri het volgende:
Mighty Mike? Nou echt Mighty zit er niet bij![]()
![]()
Laat zich afdrogen als een amateur.
Hij gaat na dit toernooi inderdaad stoppen, een profcarriere zit er helaas niet in nee.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Inderdaad, ik gooi ook nog wel 104 gemiddeld als ik dronken in de kroeg sta.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef bianconeri het volgende:
![]()
Sowieso overrated, 3x op rij finale PLquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij gaat na dit toernooi inderdaad stoppen, een profcarriere zit er helaas niet in nee.
Ja hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gooi ook nog wel 104 gemiddeld als ik dronken in de kroeg sta.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef DeeBee het volgende:
Hij gaat na dit toernooi inderdaad stoppen, een profcarriere zit er helaas niet in nee.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef Monolith het volgende:
Inderdaad, ik gooi ook nog wel 104 gemiddeld als ik dronken in de kroeg sta.
Wauww.... Sommige mensen hier snappen echt geen bal van de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso overrated, 3x op rij finale PLdoe ik ook maar dan met 1 oog dichtgeplakt en 1 pijl minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |