abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:31:39 #76
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_153468796
Ik heb een vraag. Ik gebruik mijn iPhone zowel prive als zakelijk. Ik heb binnenkort 3 weken vakantie en wil eigenlijk niet gestoord worden door zakelijke telefoontjes. Alleen de mensen die ik zakelijk toe heb gevoegd aan mijn contactenlijst zouden mij mogen bellen (dit zullen ze niet doen want die weten dat ik op vakantie ben). Is er een mogelijkheid dat mijn iPhone bellers op een bepaalde manier weg kan filteren en direct naar de voicemail zet?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:34:44 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_153468911
Ik ben nu aan mijn 4de iPhone, en heb eindelijk een probleem dat ik niet wegkrijg :').

Het is geen ramp, maar ik krijg mijn keyboardclicks niet meer uit :'). Reboot, instelling aan/uit etc, niets werkt :').

En nee, ik ga er niet voor factory resetten ;). Zo erg is het niet, ik weet het dus zet mijn geluid gewoon uit als ik ga tikken, maar ik snap het niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_153470881
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:31 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een vraag. Ik gebruik mijn iPhone zowel prive als zakelijk. Ik heb binnenkort 3 weken vakantie en wil eigenlijk niet gestoord worden door zakelijke telefoontjes. Alleen de mensen die ik zakelijk toe heb gevoegd aan mijn contactenlijst zouden mij mogen bellen (dit zullen ze niet doen want die weten dat ik op vakantie ben). Is er een mogelijkheid dat mijn iPhone bellers op een bepaalde manier weg kan filteren en direct naar de voicemail zet?
Volgens mij heb ik ooit een gelijksoortige vraag gesteld en was het antwoord destijds, nee dat kan niet.

"Do not pin me there on vest"
pi_153471090
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:31 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb een vraag. Ik gebruik mijn iPhone zowel prive als zakelijk. Ik heb binnenkort 3 weken vakantie en wil eigenlijk niet gestoord worden door zakelijke telefoontjes. Alleen de mensen die ik zakelijk toe heb gevoegd aan mijn contactenlijst zouden mij mogen bellen (dit zullen ze niet doen want die weten dat ik op vakantie ben). Is er een mogelijkheid dat mijn iPhone bellers op een bepaalde manier weg kan filteren en direct naar de voicemail zet?
Daar kun je de 'Niet Storen' optie voor gebruiken. Die schakelt in de basis meteen alle binnenkomende oproepen door naar je voicemail, maar je kunt uitzonderingen opgeven.

Als je naar Instellingen > Niet storen gaat kun je daar bij 'Sta oproepen toe van' aangeven dat je oproepen van 'Alle contacten' wel wilt accepteren. In feite dus dat je alleen gebeld wilt kunnen worden door mensen die in je contactenlijst staan, en dat onbekende nummers je voicemail krijgen.

Is dat wat je zoekt?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:51:47 #80
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_153471183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:48 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Daar kun je de 'Niet Storen' optie voor gebruiken. Die schakelt in de basis meteen alle binnenkomende oproepen door naar je voicemail, maar je kunt uitzonderingen opgeven.

Als je naar Instellingen > Niet storen gaat kun je daar bij 'Sta oproepen toe van' aangeven dat je oproepen van 'Alle contacten' wel wilt accepteren. In feite dus dat je alleen gebeld wilt kunnen worden door mensen die in je contactenlijst staan, en dat onbekende nummers je voicemail krijgen.

Is dat wat je zoekt?
Super! Dat zocht ik.
pi_153471298
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:48 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Daar kun je de 'Niet Storen' optie voor gebruiken. Die schakelt in de basis meteen alle binnenkomende oproepen door naar je voicemail, maar je kunt uitzonderingen opgeven.

Als je naar Instellingen > Niet storen gaat kun je daar bij 'Sta oproepen toe van' aangeven dat je oproepen van 'Alle contacten' wel wilt accepteren. In feite dus dat je alleen gebeld wilt kunnen worden door mensen die in je contactenlijst staan, en dat onbekende nummers je voicemail krijgen.

Is dat wat je zoekt?
Wauw, dat gebruik ik al jaren voor 's nachts, nooit gedacht om het praktisch tijdens vakanties te gebruiken _O_
pi_153472417
Ik was gewoon aan het appen en mijn telefoon viel opeens uit met 80%. Krijg hem met geen mogelijkheid meer aan, waaat is dit? Is een redelijk nieuwe telefoon, paar maanden oud.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153472479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:31 schreef Aijmee het volgende:
Ik was gewoon aan het appen en mijn telefoon viel opeens uit met 80%. Krijg hem met geen mogelijkheid meer aan, waaat is dit? Is een redelijk nieuwe telefoon, paar maanden oud.
Heel heet? Al hoort hij dan ook een melding te geven.
pi_153472573
Ik weet het niet, hij doet echt helemaal niks meer en heb geen melding gekregen. :'( Staan superbelangrijke dingen op en heb iCloud ook nog niet voltooid, hoop niet dat straks alles echt weg is ofzo.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153473079
Doet echt niks meer, hoopte eerst nog dat het weer zo'n Chinees teken ding was. Heel raar.. Heb mijn iPhone echt niet zo lang, staan geen rare dingen op en bezoek geen rare sites ofzo..
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 16:44:04 #86
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_153474450
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:51 schreef daniela_007 het volgende:
Kan je de foto's en video's op iPhone op TV laten tonen? Zo ja, hoe? Of heb je een bepaalde app hiervoor nodig? Zo ja, welke?
Met iMediaShare kan ik foto's en video's op mijn samsung TV tonen.
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 11:20:14 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_153493850
Misschien een vaag verhaal...maar sinds te update (geen idee of er een verband is) merk ik dat er te pas en te onpas screenshots in mijn fotoalbum staan. Van whatsappgesprekken, van de app waar ik op dat moment mee bezig ben etc. Het is niet zo dat ik steeds mijn power- en homebutton tegelijk indruk ofzo. Het lijkt wel automatisch te gebeuren. Iemand enig idee hoe dit kan?
  zaterdag 13 juni 2015 @ 11:52:30 #88
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_153494324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:36 schreef Aijmee het volgende:
Ik weet het niet, hij doet echt helemaal niks meer en heb geen melding gekregen. :'( Staan superbelangrijke dingen op en heb iCloud ook nog niet voltooid, hoop niet dat straks alles echt weg is ofzo.
Wat bedoel je met 'iCloud nog niet voltooid'?

En waarom zet je bewust het maken van backups uit terwijl er superbelangrijke dingen opstaan? :?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_153495569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:51 schreef Aijmee het volgende:
Doet echt niks meer, hoopte eerst nog dat het weer zo'n Chinees teken ding was. Heel raar.. Heb mijn iPhone echt niet zo lang, staan geen rare dingen op en bezoek geen rare sites ofzo..
Hou je home + powerknop eens tegelijk ingedrukt tot het Apple logo verschijnt.
pi_153495889
Een driehoeksruil...en nu gebruik ik een iphone.

Mijn eerste smartphone was een samsung sinds januari, waarmee ik moeizaam kon texten.
Mn.AnneX kocht een iphone 4s ( wit :9 ) en ik merkte dat dat een stuk makkelijker ging.

Dus de samsung naar iemand die het nog met een nokia deed van drie jaar geleden.
Die is het weekend wel zoet.
Een andere zwarte iphone voor hem en de witte voor mij *O*
Lang leve m.plaats.

Op de ipad gebruikte ik photogrid, kennen jullie natuurlijk al lang?!
Een geweldige app. die ( natuurlijk) ook op de iphone werkt. Hoera.
pi_153496202
Wat de fuck kraamt die bitch hierboven allemaal uit zeg :D godnondeju.
pi_153496217
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:49 schreef RoW_0 het volgende:
Wat de fuck kraamt die bitch hierboven allemaal uit zeg :D godnondeju.
sjonge -O-
pi_153499843
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:33 schreef AnneX het volgende:
Een driehoeksruil...en nu gebruik ik een iphone.

Mijn eerste smartphone was een samsung sinds januari, waarmee ik moeizaam kon texten.
Mn.AnneX kocht een iphone 4s ( wit :9 ) en ik merkte dat dat een stuk makkelijker ging.

Dus de samsung naar iemand die het nog met een nokia deed van drie jaar geleden.
Die is het weekend wel zoet.
Een andere zwarte iphone voor hem en de witte voor mij *O*
Lang leve m.plaats.

Op de ipad gebruikte ik photogrid, kennen jullie natuurlijk al lang?!
Een geweldige app. die ( natuurlijk) ook op de iphone werkt. Hoera.
nice! *O*
  zaterdag 13 juni 2015 @ 16:34:24 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_153499883
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:49 schreef RoW_0 het volgende:
Wat de fuck kraamt die bitch hierboven allemaal uit zeg :D godnondeju.
Goede vraag. Echt geen touw aan vast te knopen. Ook zomaar ineens random Marktplaats (denk ik) als "m.plaats" schrijven. Doe eens normaal AnneX.
2000 light years from home
pi_153502346
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 16:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Goede vraag. Echt geen touw aan vast te knopen. Ook zomaar ineens random Marktplaats (denk ik) als "m.plaats" schrijven. Doe eens normaal AnneX.
Ik zie marktplaats wel als verkooplink verschijnen.. ik weet niet of ze t daarom doet?
  zaterdag 13 juni 2015 @ 18:46:07 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_153503094
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:50 schreef AnneX het volgende:

[..]

sjonge -O-
structuur en taalgebruik zou een hoop schelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 13 juni 2015 @ 18:53:34 #97
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_153503255
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:49 schreef RoW_0 het volgende:
Wat de fuck kraamt die bitch hierboven allemaal uit zeg :D godnondeju.
:D

Idd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_153507449
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 13:49 schreef RoW_0 het volgende:
Wat de fuck kraamt die bitch hierboven allemaal uit zeg :D godnondeju.
Snap je het echt niet? Ik begrijp prima waar ze het over heeft. :)
pi_153553417
Eind deze maand waarschijnlijk van de 5S naar de 6. Hebben jullie nog aanraders voor een degelijk en mooi hoesje? Ben niet zo van de bumpers!
pi_153576304
Doet bij jullie de Google app ook raar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')