quote:Op zondag 31 mei 2015 12:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Sterkte, SummerBreeze! Ik vind je eigen oplossing wel een goede hoor: doen wat je kunt en als het niet kan, dan niet. Er moet in ieder geval geen druk achter zitten.
Ik heb nu het boekje van Crientj als het goed is en dat wordt een pakketje nectarientje. Met wat puzzelen kan er vast nog wel brievenbuspost van gemaakt worden hoor, maar ik heb even geen ruimte voor creatief denken vanwege veel migraine de laatste dagen. Dus op deze manier kan hij als het goed is morgen op de post en ik heb erop gezet dat het niet bij buren afgeleverd mag worden.
Heel erg veel sterkte!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelegen en even egopost.
Boekjes staan hier even niet op de eerste plaats. Ook net op twee of derde.
Gisterenavond te horen gekregen dat mijn moeder uitbehandeld is. Ze gaat naar een hospice en zal binnen een maand overlijden. Hopelijk op eenoog haar gekozen moment, maar waarschijnlijk niet en dan dus met veel pijn.
Ik stuur de boekjes Door met net zoveel pagina's als ik heb weten te vullen op een zo vrolijk mogelijke manier. Maar de 8 pagina's ga ik niet halen.
Phoe, heftig. Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelegen en even egopost.
Boekjes staan hier even niet op de eerste plaats. Ook net op twee of derde.
Gisterenavond te horen gekregen dat mijn moeder uitbehandeld is. Ze gaat naar een hospice en zal binnen een maand overlijden. Hopelijk op eenoog haar gekozen moment, maar waarschijnlijk niet en dan dus met veel pijn.
Ik stuur de boekjes Door met net zoveel pagina's als ik heb weten te vullen op een zo vrolijk mogelijke manier. Maar de 8 pagina's ga ik niet halen.
Doe rustig aan, een dagje later is niet erg.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik ben op woensdag in principe thuis en anders wordt het wat later. Ook goed.
Ik moet heel erg mn best doen om het boekje vandaag af te krijgen Crientj, laat het weten als het niet lukt.
no worriesquote:Op zondag 31 mei 2015 15:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Doe rustig aan, een dagje later is niet erg.
@LDG, ik heb morgen geen tijd om het boekje te posten. Gaat dinsdag worden.
Mooi! Je ziet wel dat ik niet alle plannen uitgevoerd heb zoals ik had gewildquote:
Leuk!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:21 schreef nectarientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Crientj, hij gaat zo naar het postkantoor en het wordt een pakketje!
Pakketje.. Ik pm je zo de t&tquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:17 schreef Crientj het volgende:
Leuk!. (Pakketje als in pakketpost of brievenbuspakje? Ik ben nooit op tijd thuis voor de pakketbezorger
![]()
)
Top. Thanks. Hoop dat ik dr ben en anders buren zo lief zijn het aan te willen nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Pakketje.. Ik pm je zo de t&t
Aspergermeisje, eind van de middag herkansing voor je pakketje! En ik ben thuis dus dat komt goed
ja, alleen aspergermeisje moet iets langer wachten omdat ik koekje de verkeerde volgorde had gegevenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Aargh sneak vergeten te maken![]()
![]()
Maar zit weer in de bus en is op weg naar koekje (brievenbuspost)![]()
Komt nou de volgende ronde het eigen boekje terug?
ja toen ik er twee tegelijk kreeg was ik ook meteen van slagquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, alleen aspergermeisje moet iets langer wachten omdat ik koekje de verkeerde volgorde had gegeven
kerstpapierquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
Boekje is aangekomenwat een leuk pakje
oh wat leuk!quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net even voor de leuk wat probeerseltjes van waterverf en waskrijtjes
[ afbeelding ]
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:09 schreef SummerBreeze het volgende:
oh shit, sorry. Ik kom er net achter dat ik afgelopen maandag het boekje had moeten doorsturen. Met nadruk op "had moeten".
Spuug, je (eigen) boekje komt zsm naar je toe. Waarschijnlijk samen met het boekje dat ik olgens mij eergisteren ontvangen heb, want ik zie echt geen tijd om daar iets in te maken...
nee nog niet.. sorry!! ik probeer hem maandag op de post te doen. afgelopen weeknecjt geen tijd gehad met toetsweek op school en drukte op het werk.. sorryyyy!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:23 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie had jij je boekje al op de post gedaan?
Mijn borduurquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneak peek voor Nectarientje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Matroesjkaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneak peek voor Nectarientje:
was het per post of per pakketje? ik heb nog niks ontvangen. is die ik verstuurd heb wel aangekomen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu. Het boekje is net op de post gegaan. Sorry, wegens omstandigheden was het me niet gelukt om hem op tijd af te hebben.
Klopt het dat ik nog niets ontvangen heb of moet ik me zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:41 schreef MissStevie het volgende:
[..]
nee nog niet.. sorry!! ik probeer hem maandag op de post te doen. afgelopen weeknecjt geen tijd gehad met toetsweek op school en drukte op het werk.. sorryyyy!!!!![]()
![]()
het boekje is erquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu. Het boekje is net op de post gegaan. Sorry, wegens omstandigheden was het me niet gelukt om hem op tijd af te hebben.
Zodra ik jouw boekje van SummerBreeze ontvangen heb ga ik eraan beginnen, Aspergermeisje. Ik heb het de komende tijd niet druk meer, dus dat helpt!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb het boekje van nectarientje ontvangen gisteren. Wordt dus iets later voordat je hem hebt, nectarientje, ook omdat ik komend weekend weg ben. Daarna ga ik ermee aan de slag en stuur ik hem zo snel mogelijk naar je door.
Is helemaal prima. Crientj kan ik ook niet beloven dat ik dit keer op tijd benquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb het boekje van nectarientje ontvangen gisteren. Wordt dus iets later voordat je hem hebt, nectarientje, ook omdat ik komend weekend weg ben. Daarna ga ik ermee aan de slag en stuur ik hem zo snel mogelijk naar je door.
Geen probleem. Heb er zelf ook moeite mee.. :/quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is helemaal prima. Crientj kan ik ook niet beloven dat ik dit keer op tijd benmaar ik doe mn best!
Hoe is het?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Pakje met twee boekjes gaat vanmiddag op de post naar Spuuglokje.
zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens je veel sterkte en kracht de komende tijd.
![]()
[..]
zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
zwaarHeel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just Breathe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |