ISIS opposes all phone use amid concerns residents will share sensitive information that would help the U.S.-led airstrike campaign against the Islamic State in Syria and Iraqquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:04 schreef Bensel het volgende:
[..]
Nee, het is een overdrijving. Islam is alles voor ISIS. het westen is hoe dan ook de vijand. Mobieltjes zijn handig in oorlogsvoering, daarom worden ze getolereerd, maar nu al worden er telefoonmasten neergehaald, en een mobiel gebruiken in veroverd gebied kan leiden tot het afhakken van een hand:
http://www.ibtimes.com/is(...)alling-their-1817016
twitter:markito0171 twitterde op donderdag 21-05-2015 om 20:33:51#Syria #IS attack Tiyas Airbase (T4) 50km west of #Palmyra on road to #Homs http://t.co/gTf3OhIXRk reageer retweet
Wat een barbaars teringvolk leeft daar ook zeg. Paar lijken en er lekker met kids bovenop gaan staan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:28 schreef Slayage het volgende:
de stad is duidelijk ontruimdtwitter:markito0171 twitterde op donderdag 21-05-2015 om 20:33:51#Syria #IS attack Tiyas Airbase (T4) 50km west of #Palmyra on road to #Homs http://t.co/gTf3OhIXRk reageer retweet
twitter:markito0171 twitterde op donderdag 21-05-2015 om 21:52:46#Syria'n security arrest #NDF commander in #Damascus Fadi Saqr on charges of supplying #IslamicState with arms & ammo http://t.co/lugcPcd7Br reageer retweet
op naar homs...twitter:markito0171 twitterde op donderdag 21-05-2015 om 22:20:36#Syria Report claim #IS executed 280 #Assad-forces/suspects on streets of #Palmyra http://t.co/VVCFXHyjiH reageer retweet
twitter:markito0171 twitterde op donderdag 21-05-2015 om 22:25:56#Syria again: #IS shelling Shayrat - Military Airbase near #Homs with long range Grad http://t.co/4YyKKyuBsj reageer retweet
Je moet geen google gebruiken maar de twitter search. De volgende keer graag beter zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:08 schreef primakov het volgende:
[..]
Als ik google op de bron kan ik het niet vinden, in het vervolg graag directe link naar de bron.
Op twitter kan ik ook niets vinden met "freethinker" en "aleppo"quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet geen google gebruiken maar de twitter search. De volgende keer graag beter zoeken.
Bij mij stond hij vrij bovenaan toen ik de zoekfunctie gebruikte. Dus het is wel degelijk een bron. Verder doe ik zoveel mogelijk mijn best om het via mobiel mee te kopieren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:52 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Op twitter kan ik ook niets vinden met "freethinker" en "aleppo"
Post eens bronnen. of anders ban voor deze gast graag. hij overtreed keer op keer de regels...
Je hebt nog steeds de bron niet gepost.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij mij stond hij vrij bovenaan toen ik de zoekfunctie gebruikte. Dus het is wel degelijk een bron. Verder doe ik zoveel mogelijk mijn best om het via mobiel mee te kopieren.
Verder is het tegen de regels om te vragen om iemand te bannen.
Maakt het niet minder triest natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:36 schreef MakkieR het volgende:
Is het eigenlijk vreemd als ik zeg dat het hele werelderfgoed daar in Syri mij echt gestolen kan worden Allereerst weet ik zeker dat ik heel mijn leven nooit Syri zal bezoeken, laat staan dat ik interesse heb in dit soort oude runes. Historische schatten zijn zo vaak vernietigd op onnatuurlijke wijze en op natuurlijke wijze.
Een barbaarse daad, dan denk ik eerder aan de onthoofdingen, de verbrandingen, verkrachtingen van volwassenen en kinderen. Maar vernieling vind toch eigenlijk overal en nergens plaats. Jeugd die aan vandalisme doet. Oude historische gebouwen dat plaats moet maken voor vernieuwing. En zelfs zou je daar misschien graffiti onder kunnen rekenen. Of kunst dat decennia lang ligt te verpauperen bij opslagplaatsen onder musea of in een afgelegen loods.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:47 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Maakt het niet minder triest natuurlijk.
Het blijft een barbaarse daad
De achterliggende gedachte hierbij doet je ook niets?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een barbaarse daad, dan denk ik eerder aan de onthoofdingen, de verbrandingen, verkrachtingen van volwassenen en kinderen. Maar vernieling vind toch eigenlijk overal en nergens plaats. Jeugd die aan vandalisme doet. Oude historische gebouwen dat plaats moet maken voor vernieuwing. En zelfs zou je daar misschien graffiti onder kunnen rekenen. Of kunst dat decennia lang ligt te verpauperen bij opslagplaatsen onder musea of in een afgelegen loods.
ik kijk puur alleen naar vernieling van het wereld erfgoed nee dan niet echt, er zijn naar mijn mening wel ergere dingen te verzinnen waar ik mij zorgen om maak.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte hierbij doet je ook niets?
Achja. doelgericht alle sporen/uitingen van andere culturen uitwissen/vernietigen of je naam in Lutjebroek op een muurtje spuiten, wat is ook eigenlijk het verschil?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik kijk puur alleen naar vernieling van het wereld erfgoed nee dan niet echt, er zijn naar mijn mening wel ergere dingen te verzinnen waar ik mij zorgen om maak.
Mee eens. Door een aardbeving of door de dagelijks 999 toeristen heb je ook beschadiging. Een groot gedeelte is waarschijnlijk al lang vervangen met namaak stenen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een barbaarse daad, dan denk ik eerder aan de onthoofdingen, de verbrandingen, verkrachtingen van volwassenen en kinderen. Maar vernieling vind toch eigenlijk overal en nergens plaats. Jeugd die aan vandalisme doet. Oude historische gebouwen dat plaats moet maken voor vernieuwing. En zelfs zou je daar misschien graffiti onder kunnen rekenen. Of kunst dat decennia lang ligt te verpauperen bij opslagplaatsen onder musea of in een afgelegen loods.
mee oneens. Sterfte vind toch eigenlijk overal en nergens plaats. Elke dag sterven er duizenden mensen op de wereld. De een door kanker, de ander door armoede en weer iemand anders wordt door zijn hoofd geschoten. Nieuwe mensen vervangen oude mensen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja het is onvervangbaar. Maar het enige wat we eraan hebben is emotionele waarde die toegeschreven staat aan een hoopje stenen die net zo oud zijn als de straatstenen in je woonwijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:44 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
mee oneens. Sterfte vind toch eigenlijk overal en nergens plaats. Elke dag sterven er duizenden mensen op de wereld. De een door kanker, de ander door armoede en weer iemand anders wordt door zijn hoofd geschoten. Nieuwe mensen vervangen oude mensen.
De kunst die hier wordt vernietigd is echter onvervangbaar.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja het is onvervangbaar. Maar het enige wat we eraan hebben is emotionele waarde die toegeschreven staat aan een hoopje stenen die net zo oud zijn als de straatstenen in je woonwijk.
Ik wil dat mijn kleinkinderen later kunnen zien hoe het allemaal begonnen is. Hoe verschillende culturen elkaar opgevolgd hebben. Hoe de mensheid ondanks haar onderlinge meningsverschillen besloten heeft dat niemand het recht heeft onze geschiedenis te vernietigen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja het is onvervangbaar. Maar het enige wat we eraan hebben is emotionele waarde die toegeschreven staat aan een hoopje stenen die net zo oud zijn als de straatstenen in je woonwijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |