SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zivkovic terugsturen
Frank alsjeblieft...
Milik in spits afwisselen met Zivkogod, Siggy mag, nee, moet oprotten![]()
Die had natuurlijk geen concurrentie van Siggygod, met zo'n topspits in de gelederen is het lastig om een basisplek te veroveren in de spits.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:02 schreef DaveDave09 het volgende:
Ze hopen natuurlijk op het blind effect met het verhuren aan groningen![]()
Nou, we zijn weer terug op het niveau pre-revolutie lijkt wel.
Dijks halen, Zivkovic wegdoen, Mike houden, nee, dat straalt allemaal CL-ambitie uit hoor.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als ze Zivko verhuren zal Siggy wel blijven lijkt me.. anders moeten ze twee spitsen halen deze zomer![]()
Ron Jans al binnen als nieuwe hoofdtrainer?
Lekker de middelvinger opsteken naar het publiek als iedereen weer fluit.![]()
![]()
Hou op met me.......quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef Gruisman het volgende:
Als ze Zivko verhuren zal Siggy wel blijven lijkt me.. anders moeten ze twee spitsen halen deze zomerA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Siggy > Zivkovic[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat eerste idee kreeg ik ook een beetje. Men lijkt het niet echt te weten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou, we zijn weer terug op het niveau pre-revolutie lijkt wel.
Dijks halen, Zivkovic wegdoen, Mike houden, nee, dat straalt allemaal CL-ambitie uit hoor.
En als ze Siggy gaan verlengen dan kap ik er echt mee hoorDat is nog geeneens ED-niveau, laat staan EL of CL
![]()
![]()
Dan is Johan dood waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 20 jaar wachten tot de volgende revolutie
Ajax![]()
Bazenclub
![]()
Louisgodquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan is Johan dood waarschijnlijk.![]()
Lijkt wel Comedy Capers dit.
Wat een verstand
6,5 ton voor een matig backje die niet kan koppen uitgeven ipv 6,5 ton incasseren en die kampsjaak naar Feyenoord laten gaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zie Frank er echt nog voor aan ook. Zivkovic verhuren aan Groningen en dan Siggy verlengen. Dat wordt weer genot. Misschien kunnen ze Zimling ook behouden.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Jongens, no panic.
Zivko weer verhuren is gek, maar hem volgend seizoen weer tweede plan laten zijn en 10 wedstrijden mee laten pikken is nog gekker. Meer speeltijd verdient hij nu nog echter niet.
Fischer speelde niet voor niets afgelopen wedstrijden spits (Siggy op de bank).
Siggy wordt verkocht, Zivko verhuurd, Milik spits met VDV (of wie dan ook) en als derde optie Fischer.![]()
Las laatst dat Zlatan nog één grote transfer zou maken, zou hij dan toch nog bij Ajax komen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Jongens, no panic.
Zivko weer verhuren is gek, maar hem volgend seizoen weer tweede plan laten zijn en 10 wedstrijden mee laten pikken is nog gekker. Meer speeltijd verdient hij nu nog echter niet.
Siggy wordt verkocht, Zivko verhuurd, Milik spits met VDV (of wie dan ook) en als derde optie Fischer.![]()
ik hoop dat het zo uit pakt, maar ik denk je het allemaal iets rooskleurig zietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef Zocalo het volgende:
Jongens, no panic.
Siggy wordt verkocht, Zivko verhuurd, Milik spits met VDV (of wie dan ook) en als derde optie Fischer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: