Ja baas, oke baas.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Ga verder kijken.
Als je in deze draad post en meer Satou bent dan yamazaki dan doe je iets verkeerds.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:25 schreef robin007bond het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk gewoon de anime voor FOK!kers.
Volgens mij doe je als beide iets verkeerd. En volgens mij ben je als echte FOK!er een combinatie van beide.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je in deze draad post en meer Satou bent dan yamazaki dan doe je iets verkeerds.
Hmm, misschien wel. Al zijn er natuurlijk ook omstandigheden die mensen sneller een Satou kunnen laten worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je in deze draad post en meer Satou bent dan yamazaki dan doe je iets verkeerds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2015 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel. Al zijn er natuurlijk ook omstandigheden die mensen sneller een Satou kunnen laten worden.
Overigens vond ik het boek eigenlijk beter dan de anime. En in de anime hebben ze een verkapte politieke boodschap verkondigd:In het echt springen ze voor de trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In het echt springen ze voor de trein.
Nein.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Heb jij het boek trouwens gelezen?
Geen. Hitler wint elke oorlog. Ja, behalve misschien de eerste twee.quote:
quote:
Door het te zeggenquote:Op zondag 24 mei 2015 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nu na al die jaren nog zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |