SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap deel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap deel 2:
Plot deel 3, geen spoilers:quote:The world is in chaos. The air is thick with tension and the smoke of burnt villages. The fearsome Empire of Nilfgaard has struck again, ravaging the hapless Northern Kingdoms. The once mighty who tried to use Geralt for their own gain are now gone. In these uncertain times, no one can say what fortune holds in store, who will bring peace to the world and who will cause it only misery. But a force darker and deadlier emerges. The petty men and women commanding tin-plated armies fail to understand that their conflict is child's play compared to the Wild Hunt, the otherworldly threat which now looms. These ghastly spectral riders have for ages plagued humankind, bringing misery to the world. Yet this time the Wild Hunt seeks one person in particular: the one individual Destiny itself bestowed upon Geralt, the one soul Geralt considers kin.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan The Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2015 op PC en Next gen consoles.
- Gratis DLC's
- Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben!Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Weet ik niet, vermoed dat ze gewoon de keuzes voor je makenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:36 schreef Geralt het volgende:
Wat als je NO hebt gekozen bij het starten van je game mbt TW2?
Als je yes kiest, krijg je volgens mij 4 vragen. Bij no begin je vers schijnbaarquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik dacht juist als je YES kiest dat ze dan gewoon iets kiezen voor je op de achtergrond en als je NO kiest dat je dat verhaaltje krijgt.
Je moet dus 100% zeker YES kiezen voordat je een nieuwe game start om dat verhaal met keuzes te krijgen?![]()
AHA dat was het dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:36 schreef Baszh het volgende:
Trouwens, over die bommen die je niet opnieuw kon craften:
You should craft as many oils, potions, and bombs as you can. Crafting in Wild Hunt isn’t like some other games; you don’t have to re-craft items when you run out of them. Once you’ve made a potion, you’ve made it for good; you get three uses before Geralt has to refill his stores by meditating.
http://kotaku.com/tips-fo(...)wild-hunt-1705588522
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:36 schreef Baszh het volgende:
Trouwens, over die bommen die je niet opnieuw kon craften:
You should craft as many oils, potions, and bombs as you can. Crafting in Wild Hunt isn’t like some other games; you don’t have to re-craft items when you run out of them. Once you’ve made a potion, you’ve made it for good; you get three uses before Geralt has to refill his stores by meditating.
http://kotaku.com/tips-fo(...)wild-hunt-1705588522
quote:
Ik had het ook een keer gedaan daarna dood gegaan.. Toch maar niet nog een keer gedaan toenquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eindelijk Emerald Dust gekocht, nu dps van 252 als lvl 4
bij die kapperquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Bij die Baron bedoel je? Of wat was het... Dat je steeds moest kiezen wat er gebeurd is, ik had echt geen idee
Ach ik draai hem op een aangename maar gelukkig wel stabiele 14 fps op een Geforce 650M in mn laptop. Ben al blij dat het werktquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef Geralt het volgende:
Even de preview installeren. Kijken of mijn 6970 hem uberhaupt kan draaien
Volgende week nieuwe videokaart (toch maar gewoon die vapor-x; een 970 gaat dat gameworks ook niet allemaal optimaal mee draaien, dus geen meerwaarde) kopen en de game zelf ook ff oppikken in de winkel hier
Naast de mainquest niet volgensmij.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:23 schreef Drankster het volgende:
Valt er nog wat te doen in White Orchard nadat je alle ? hebt gehad?
SPOILER: temerian treasure hunt in OxerfordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Frag_adder op 21-05-2015 08:09:39 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ach ik draai hem op een aangename maar gelukkig wel stabiele 14 fps op een Geforce 650M in mn laptop. Ben al blij dat het werktNou snap ik dat dit klinkt van "wtf dat je zo kan spelen" maar grappig genoeg omdat het stabiel loopt wende het met een half uurtje.
[..]
Naast de mainquest niet volgensmij.SPOILER: temerian treasure hunt in OxerfordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:40 schreef Mothzor het volgende:
Gear uit questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Gear uit questDie vind je gewoon met een treasure hunt dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:36 schreef Mothzor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Gear uit questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Meteen al toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:42 schreef JaqenHghar het volgende:
Oh en tip mensen: je witcher armor niet weggooien, die kun je later nog upgraden.
Dat is het eerste wat ik deed zodra ik de materials had.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:04 schreef Frag_adder het volgende:
Ach ik draai hem op een aangename maar gelukkig wel stabiele 14 fps op een Geforce 650M in mn laptop. Ben al blij dat het werkt Nou snap ik dat dit klinkt van "wtf dat je zo kan spelen" maar grappig genoeg omdat het stabiel loopt wende het met een half uurtje.
Je moet wel die formula nog vinden dacht ik.quote:
Dat had ik dus ook. Daarom was ik zo naarstig op zoek naar side-quests.. Ik was level 4 en had alleen maar available quests voor level 10+.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je moet wel die formula nog vinden dacht ik.
Maareh jezus van een beetje redelijke progressie is ook niet te spreken zeg.Ik ben level 5 en ik krijg nu al quests voor level 33 en gear formules voor 27.
Ja precies. Kwam al monsters tegen van level 15, maar dat is gewoon niet of nauwelijks te doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Daarom was ik zo naarstig op zoek naar side-quests.. Ik was level 4 en had alleen maar available quests voor level 10+.
Heb sinds gistermiddag niet meer gespeeld, maar ik was nog wel met een zeilboot e.o.a. grote stad binnen gesneaked, waarschijnlijk is daar wel wat te doen.
Thanksquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja precies. Kwam al monsters tegen van level 15, maar dat is gewoon niet of nauwelijks te doen.
Ik ga ook even rondsjeesen en die notice boards af, ik laat het je weten of ik wat vind of niet. Is het echt niet te doen dan stuur ik een mailtje naar CDPR.
Jup, je moet (uit)roeien met de riemen die je hebtquote:
Volgensmij begin je met die formule, toen ik bij die dwerg aan kan kon ik het meteen craften en zo veel kistjes heb je dan nog niet gevonden in dat dorpjequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je moet wel die formula nog vinden dacht ik.
Maareh jezus van een beetje redelijke progressie is ook niet te spreken zeg.Ik ben level 5 en ik krijg nu al quests voor level 33 en gear formules voor 27.
ik heb echt niet de behoefte aan +40fps in elk spel, maar 14fps is toch een enorme diashow?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jup, je moet (uit)roeien met de riemen die je hebt
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef Lastpost het volgende:
14fps, ik weet dat ik verwend ben met die 60+ maar dit is toch echt niet meer te doen joh.
Nee eigenlijk niet dus, ik was daar heel erg bang voor maar het speelt best wel soepel. Ik geef toe, mijn ogen moesten er even 20 minuutjes aan wennen maar daarna gaat het prima.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb echt niet de behoefte aan +40fps in elk spel, maar 14fps is toch een enorme diashow?
PC only ?quote:
quote:Changelog:
The Witcher 3: Wild Hunt - Patch 1.03 changelog:
Improves stability in gameplay and the UI
Improves performance especially in cutscenes and gameplay
Fixes grass and foiliage popping that can occur after density parameters change
Improves Nvidia Hairworks performance
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Sharpen Postprocess settings extended from Off/On to Off/Normal/High
Improves menu handling
Improves input responsiveness when using keyboard
Corrects an issue with stamina regeneration while sprinting
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcurs when scrolling the map
Generally improves world map focus
Corrects a bug where player was able to fire bolts at friendly NPCs
Corrects an issue in dialog selections
Corrects some missing translations in the UI
Minor SFX improvements -Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
Rostan Muggs is back
Geen ideequote:
Een patch moet eerst gekeurd worden door MS/Sony geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee. Las het net. Hoop ook voor alle andere platformen natuurlijk.
Niet dat ik het idee had dat hij niet lekker liep, maar alles is mooi meegenomen.
Dat zou heel goed kunnen idd. Nou ja, vanavond ook weer geen tijd, dus tegen de tijd dat ik een keer kan beginnen zitten we op versie 2.9 denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een patch moet eerst gekeurd worden door MS/Sony geloof ik.
http://kotaku.com/tips-fo(...)wild-hunt-1705588522quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Silv het volgende:
Protip: Als je een mutagen naast een perk van dezelfde kleur zet wordt je mutagen sterker.
Klopt maar de eerste die je krijgt is groen/geel (kleurenblindquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Silv het volgende:
Protip: Als je een mutagen naast een perk van dezelfde kleur zet wordt je mutagen sterker.
ik zou nu een mutagen moeten hebben maar verder snap ik er de ballen vanquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Silv het volgende:
Jep. Je kan ze er ook altijd weer uithalen, dus je hoeft niet voorzichtig te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik zou nu een mutagen moeten hebben maar verder snap ik er de ballen vangewoon bij character in dat slot slepen?
Dit is wel de eerste RPG waar ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:55 schreef Rezania het volgende:
Trouwens ook tof dat die sidequest niet zijn van 'Kill 10 wolves' maar echt van 'Investigate, find, destroy'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb moeten zoeken voor iemand.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
tis geen mmorpgquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:55 schreef Rezania het volgende:
Trouwens ook tof dat die sidequest niet zijn van 'Kill 10 wolves' maar echt van 'Investigate, find, destroy'.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:53 schreef Silv het volgende:
[..]
Jep. Je kan ze er ook altijd weer uithalen, dus je hoeft niet voorzichtig te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tis geen mmorpg
[..]Nou, RPG's zoals Dragon Age en Skyrim deden dat anders ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste RPG waar ikWacht maar tot jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb moeten zoeken voor iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tis geen mmorpg
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste RPG waar ikNooit Oblivion gespeeld dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb moeten zoeken voor iemand.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef Silv het volgende:
[..]Die zitten niet in white orchard toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Wyvern sowieso niet, nekkers weet ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die zitten niet in white orchard toch?
Lols dat kwam omdat oblivion met de speler meelevelde.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel maar daar was ik erg snel klaar mee.
Ik hoop het, vond Witcher 2 namelijk mooier, vooral het water.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Schijnt dat er een patch komt volgende week voor de PC die de performance fixed en meer graphic opties toevoegd.
Ja man Witcher 2 was zo veel mooierquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop het, vond Witcher 2 namelijk mooier, vooral het water.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Schijnt dat er een patch komt volgende week voor de PC die de performance fixed en meer graphic opties toevoegd.
ik lees dat die patch uit isquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja precies, same herequote:Op donderdag 21 mei 2015 02:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bij die kapper![]()
En idd ja betekent dus zelf aangeven wat je in TW2 had gedaan, en no hoeft het niet.
hoop niet dat ik het te erg verpest met random dingen kiezen
te kutquote:
Ik loop allemaal rond te klote en vraagtekens af te gaan om dan level 15 enemies tegen te komen en kansloos dood te gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
best knap ben nu bijna level 8 na iets van 8 uur
Omgeving wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja man Witcher 2 was zo veel mooier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je gewoon kopen hequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:51 schreef Rezania het volgende:
Alles is nog een beetje overwelmend, controles zijn niet je van het (speel op PC), en ik kan nog steeds geen emerald dust vinden, maar voor de rest geweldig spel.Ga me hier zeker wel een tijd mee vermaken.
Vrij apart, overal zie je dat lvlen langzaam gaatquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
best knapben nu bijna level 8 na iets van 8 uur
Rare vergelijking.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef Rezania het volgende:
PS4?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:04 schreef Burrito het volgende:
Kut crash elke keer als ik in of uit water ga![]()
nee PC. Sommige missies kan ik gewoonweg niet doen nu. Op patch wachten maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
PS4?
Dat zwemmen is trouwens wel irritant, kan moeilijk aan de besturing wennen. Vooral weer aan wal komen is een kriem.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Die zitten niet in white orchard toch?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Wyvern sowieso niet, nekkers weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Baby questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een keer geprobeerd bepaalde instellingen te verlagen/uit te zetten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:11 schreef Burrito het volgende:
nee PC. Sommige missies kan ik gewoonweg niet doen nu. Op patch wachten maar
Jupquote:
Ik ben van high naar medium gegaan. Heb verder geen FPS problemen ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Al een keer geprobeerd bepaalde instellingen te verlagen/uit te zetten?
gaat ook best langzaam vind ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vrij apart, overal zie je dat lvlen langzaam gaat
Ik bedoel meer andere instellingen. Ik heb de laatste jaren een aantal terugkomende crashes kunnen oplossen (ME3 bvb) door van Fullscreen naar Windowed/Borderless te gaan. Dus probeer dat en andere instellingen eens uit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:49 schreef Burrito het volgende:
Ik ben van high naar medium gegaan. Heb verder geen FPS problemen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
En dan later genadeloos op je broek krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Konden ze in het begin niet even 1 vijand per keer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vooral benieuwd naar hoe het er bij een Iorveth einde uit ziet
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Thanksgraag.
Overigens moet ik zeggen dat rondzwerven vermakelijk genoeg is, maar uiteindelijk is het ook wel leuk om iets zinvols te doen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Is dat een beetje prima voor mijn level (4-ish)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan waarschijnlijk zondag of maandag pas weer spelen maar I'll keep it in mind. Big thanks!Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Doen alsof Witcher 3 geen noodgeval isquote:
Ghehe; daarom ook gebruik ervan gemaakt hequote:Op donderdag 21 mei 2015 20:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doen alsof Witcher 3 geen noodgeval is.
Mwahhh jawel. Je levelt redelijk snel in die quests omdat je ondertussen nog wat andere taakjes krijgt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat een beetje prima voor mijn level (4-ish)?
Kan waarschijnlijk zondag of maandag pas weer spelen maar I'll keep it in mind. Big thanks!
Ja, ik wil geen NVIDIA. De laatste die ik had was een Geforce 4200Ti.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:15 schreef Beach het volgende:
Apart trouwens dat je een AMD kaart koopt.
Heb je de verhalen over nvidia nog niet gelezen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:15 schreef Beach het volgende:
Apart trouwens dat je een AMD kaart koopt.
Ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heb je de verhalen over nvidia nog niet gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Je kunt de difficulty altijd aanpassenquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:30 schreef Drankster het volgende:
Net aangekomen in Velen. Ga denk ik overnieuw beginnen, aardig wat domme aankopen gedaan waardoor ik nu 0 oren(?) heb en het is toch een beetje makkelijk op normal nu ik de controls onder de knie heb.
True maar aangezien ik nu precies weet wat ik wel en wat ik niet moet doen begin ik liever opnieuw. White Orchard heb ik toch binnen een dag uitgespeeldquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:40 schreef Baszh het volgende:
[..]
Je kunt de difficulty altijd aanpassen
Zoek een Bijenkorf op. Gebruik igni, en loot die korf. Ze verkopen echt goed. Zit al op 800 goudstukken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:30 schreef Drankster het volgende:
Net aangekomen in Velen. Ga denk ik overnieuw beginnen, aardig wat domme aankopen gedaan waardoor ik nu 0 oren(?) heb en het is toch een beetje makkelijk op normal nu ik de controls onder de knie heb.
Ik dacht eerst aan dat warenhuis.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Zoek een Bijenkorf op. Gebruik igni, en loot die korf. Ze verkopen echt goed. Zit al op 800 goudstukken.
En echt fantastisch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:18 schreef Geralt het volgende:
En een 980 vind ik te duur. Zoveel game ik helemaal niet meer anno 2015, dus ik ga er niet 600+ euro voor uitgeven of iets.
450 is duur zat lijkt me zo
Welke extra sharpening? Bezig met SweetFX?quote:
Godverquote:
Haha same herequote:
Nee bij zo'n grindstone, kan je gratis je wapens boosten voor 30 minuten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke extra sharpening? Bezig met SweetFX?
Nieuwe instelling bij post-processing. Ook is de performance wat beter, hebt 2 dingen op high gezet weer en het is speelbaar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke extra sharpening? Bezig met SweetFX?
Ohh, ik dacht een grafisch effect.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha same here
[..]
Nee bij zo'n grindstone, kan je gratis je wapens boosten voor 30 minuten.
quote:
Bedoel ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuwe instelling bij post-processing. Ook is de performance wat beter, hebt 2 dingen op high gezet weer en het is speelbaar.
Ow dat zit in die 1.03 patch of wat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuwe instelling bij post-processing. Ook is de performance wat beter, hebt 2 dingen op high gezet weer en het is speelbaar.
+20% damage bij je steel en silver weapons voor 15 minuten ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:58 schreef 2dope het volgende:
Maar over die grindstones gesproken, die kunnen niet 'op' toch? En dat effect is een kwartier ofzo? Je kunt dus eigenlijk vrijwel al je battles standaard beginnen met die buff.
Ja als je die verkoopt heb je idd geen geldzorgen meer in the Witcher 3.quote:
Ik vind nog steeds dat ze een prima game hebben geleverd! Niet net zoals Destiny alles eruit knippenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:32 schreef Geralt het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ngrade-issue-head-on
Ze balen zelf ook behoorlijk van die (noodzakelijke) downgrade en ze vinden het heel vervelend dat er mensen zijn geweest die op basis van die VGX trailer uit 2013 al gekocht hebben.
Als er alleen de pc was geweest dan had het er zo uit kunnen zien uiteindelijk, maar dan was The Witcher 3 er nooit gekomen want te weinig geld. En ze gaan updates en patches uitbrengen en zijn aan het nadenken wat ze kunnen doen om het goed te maken.
Volgens mij de eerste reactie van ze na de release. En ze hebben op heel internet die hele shitload aan gevloek en gescheld en gekanker gelezen. Over iets waar ze met zn allen jarenlang met bloed, zweet en tranen aan gewerkt hebben. En dan krijg je aan de ene kant niets dan positieve reviews en aan de andere kant een shitload aan commentaar over je heen.
Ik kan me voorstellen dat het een bewogen weekje geweest is voor iedereen bij CDPR![]()
![]()
Toch mooi om te zien dat ze het zelf ook heel vervelend vinden, maar gewoon (budget)technisch weinig andere keus hadden.
Ben benieuwd waar ze nog mee gaan komen. Ik verwacht zeker een Enhanced Edition gratis voor iedereen die de game gekocht heeft
Van het half uurtje wat ik even gespeeld heb zag het er prima uit. Content weinig van meegekregen, maar dat zit vast goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ze een prima game hebben geleverd! Niet net zoals Destiny alles eruit knippen
Die gasten lachen zich de ballen uit de broek. Heel simpel: de cijfers liegen niet. Deze game is nu al een classic. Verder zijn natuurlijk de grootste jankzakken immer het meest prominent aanwezig. Wel netjes verder dat ze er nog zo op in gaan. Het is natuurlijk ook verneukeratief, as always, maar klagen over dat graphics uit 'de filmpjes' niet overeenkomen met de daadwerkelijke game was in 1998 al niet meer hip.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:32 schreef Geralt het volgende:
Volgens mij de eerste reactie van ze na de release. En ze hebben op heel internet die hele shitload aan gevloek en gescheld en gekanker gelezen. Over iets waar ze met zn allen jarenlang met bloed, zweet en tranen aan gewerkt hebben. En dan krijg je aan de ene kant niets dan positieve reviews en aan de andere kant een shitload aan commentaar over je heen.
Het waren geen filmpjes. Het was ingame footage volgens hunzelf en niet prerendered. Ze zijn later overgestapt naar een andere renderer, omdat deze schijnbaar te zwaar was en in het donker niet goed werkte.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:40 schreef 2dope het volgende:
maar klagen over dat graphics uit 'de filmpjes' niet overeenkomen met de daadwerkelijke game
Ja dit, ik snap dat mensen zeuren over de zeurders, wat een zin ja. Maar wat ze 6 maanden geleden lieten zien was ingame, live in de wereld zelf. En ze zeiden toen dat het alleen maar beter zou worden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het waren geen filmpjes. Het was ingame footage volgens hunzelf en niet prerendered. Ze zijn later overgestapt naar een andere renderer, omdat deze schijnbaar te zwaar was en in het donker niet goed werkte.
Mwah Ik weet niet die gasten bij CDPR lijken me heel oprechte en betrokken mensen. Als je ziet wat ze allemaal voor de fans doen. En ik vind het heel jammer dat het allemaal zo is gelopen maargoed door al die jaren van misleiding door de grotere uitgevers/studio's zijn mensen gewoon wat kritischer geworden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die gasten lachen zich de ballen uit de broek. Heel simpel: de cijfers liegen niet. Deze game is nu al een classic. Verder zijn natuurlijk de grootste jankzakken immer het meest prominent aanwezig. Wel netjes verder dat ze er nog zo op in gaan. Het is natuurlijk ook verneukeratief, as always, maar klagen over dat graphics uit 'de filmpjes' niet overeenkomen met de daadwerkelijke game was in 1998 al niet meer hip.
dat was ik jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van het half uurtje wat ik even gespeeld heb zag het er prima uit. Content weinig van meegekregen, maar dat zit vast goed
Had ik mn nieuwe videokaart maar vast
Iemand hier had interesse in mijn oude 6970 2GB? Wie was dat alweer? Beach?
Dan doe je iets verkeerdquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Craften en alchemy is aardig kut btw, heb nooit alle ingredients
De wat higher lvl gear(lvl 13+) is echt godsgruwelijk kut, of je moet genoeg geld hebben en alles leegkopen bij elke BSquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerdIk heb tot noch toe juist alles kunnen maken dat m'n hartje begeerde zonder dat ik daarvoor speciaal op zoek ben moeten gaan.
Maar ik ben dan ook nog slechts lvl 8.
Same, al ligt dat misschien ook aan mezelf. In het begin ging ik de hele tijd heel voorzichtig looten omdat ik bang was dat m'n inventory te snel volraaktequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef Smoofie het volgende:
bij de smid je wapens uit elkaar halen is wel handig. Daar kan je sowieso best veel dingen laten maken die je nog niet hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef Smoofie het volgende:
Nu al cheats 'n h4x gebruikenquote:
Touché.quote:
Las volgens mij dat die dude van gamespot (die de game een 10 gaf) 100 uur had gespeeld en level 37 was ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Skill points zijn wel kut btw vind ik. eerdat je een redelijke build kunt hebben enz moet je lvl 40 ofzo zijn.
Kan ook skill points krijgen met places of power. Dan gaat het wel vrij rap.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Skill points zijn wel kut btw vind ik. eerdat je een redelijke build kunt hebben enz moet je lvl 40 ofzo zijn.
Heb er nog maar 1 gevondenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:11 schreef Silv het volgende:
[..]
[..]
Kan ook skill points krijgen met places of power. Dan gaat het wel vrij rap.
Als je zo moet spelenquote:
Swallow?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Smoofie het volgende:
Wat zijn de beste pots eigenlijk? Voor vitality. Ik ga zo snel dood
De groene mutagens combinerem met groene skills. Geloof dat school of the bear ook vitality geeft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Smoofie het volgende:
Zit er sowieso 1tje bij die +500 vitality geeftquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
De groene mutagens combinerem met groene skills. Geloof dat school of the bear ook vitality geeft.
toch hoe veel raap je op van alles? Elke plant die ik tegenkom plukken wordt je volkomen gek van, maar als je bijvoorbeeld 10 van alles hebt is dat dan genoeg?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerdIk heb tot noch toe juist alles kunnen maken dat m'n hartje begeerde zonder dat ik daarvoor speciaal op zoek ben moeten gaan.
Maar ik ben dan ook nog slechts lvl 8.
Gebruik je Quen, nu ik daar een punt of 3 in heb zitten gaat het veel beterquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Smoofie het volgende:
er zijn er 6 in het eerste gebied, dus eigenlijk een verkapte 6 levelupsquote:
Is er ook nog iets goed aan het spel of...?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten trouwens ook meer xp geven voor monsters, damn.
volgens mij heb je er max 6 nodig voor 1 potion.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
toch hoe veel raap je op van alles? Elke plant die ik tegenkom plukken wordt je volkomen gek van, maar als je bijvoorbeeld 10 van alles hebt is dat dan genoeg?
heb je bij refill nog nodig of gaat dat net alsa je bombs op alleen alcohol?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
volgens mij heb je er max 6 nodig voor 1 potion.
Juist niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:06 schreef Smoofie het volgende:
refillen doe je door te mediteren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
heb je bij refill nog nodig of gaat dat net alsa je bombs op alleen alcohol?
ja maar dat is niet gratis, ik heb nog gen potion gedronken maar bij bommen zegt hij wel dat er een strong alcohol geconsumeerd werd voor dat dat konquote:
Nu is het tenminste geen grindfestquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:06 schreef Smoofie het volgende:
het is meer een middeleeuwse game waarbij je mensen en monsters afmaakt met je zwaarden, overgoten door een politiek sausje dan echt een high fantasy waarbij je met je magie draken afschiet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:54 schreef Justinn het volgende:
Is dit spel een beetje te behappen als je weinig met fantasy heb? Skyrim was ik na een uurtje of 40 wel klaar mee na de zoveelste draak en al die magie-elementen en wazige skills. Een klein beetje fantasy vind ik niet erg als je maar niet constant met monsters aan het vechten bent of met magie bezig bent.
De sfeer spreekt me in the witcher 3 wel aan opzich.
Dit jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er ook nog iets goed aan het spel of...?
Je weet dat de Witcher een monster slayer for hire is hequote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:54 schreef Justinn het volgende:
Is dit spel een beetje te behappen als je weinig met fantasy heb? Skyrim was ik na een uurtje of 40 wel klaar mee na de zoveelste draak en al die magie-elementen en wazige skills. Een klein beetje fantasy vind ik niet erg als je maar niet constant met monsters aan het vechten bent of met magie bezig bent.
De sfeer spreekt me in the witcher 3 wel aan opzich.
SPOILER: Hoe verder in VelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:49 schreef jogy het volgende:
Maar als je van free roaming fantasy rpg's houdt en Skyrim grijs hebt gespeeld is dit gewoon een must buy?
Is het van toegevoegde waarde als ik 2 eerst speel of moet ik gewoon niet zeiken en 3 gaan spelen?quote:
Lees overal dat het helpt, niet noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het van toegevoegde waarde als ik 2 eerst speel of moet ik gewoon niet zeiken en 3 gaan spelen?.
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het van toegevoegde waarde als ik 2 eerst speel
Nee, ja.quote:of moet ik gewoon niet zeiken en 3 gaan spelen?.
Dat zeiken doe je toch wel dus gewoon gaan spelen jijquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het van toegevoegde waarde als ik 2 eerst speel of moet ik gewoon niet zeiken en 3 gaan spelen?.
quote:
Bleek een probleem te zijn met mijn specifieke videokaart. Nieuwe drivers en opgelostquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Al een keer geprobeerd bepaalde instellingen te verlagen/uit te zetten?
Niet zeiken en 3 gaan spelen, net als ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
zelfde knop als galopperen, X op de ps4quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
In de categorie de domste vraag die hier gesteld gaat worden:
Ik ben vergeten hoe ik moet wegrollen (op de pc) ik tap normaal gewoon 20 keer de achteruit knop maar ik herinner me dat ik moet kunnen rollen. Hoe doe ik dat?
Spatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
In de categorie de domste vraag die hier gesteld gaat worden:
Ik ben vergeten hoe ik moet wegrollen (op de pc) ik tap normaal gewoon 20 keer de achteruit knop maar ik herinner me dat ik moet kunnen rollen. Hoe doe ik dat?
(ook van tweakers gejat) in deze thread op Reddit staan (onder het artikel) heel veel comments met mogelijke oplossingen voor verschillende soorten crashes op pcquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
En weer een vastloper2x vastgelopen en 3x een error gehad.
Die eerste is wel heel tofquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand heeft een oil filter via Photoshop over screenshots heen gedaan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag het er maar zo uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand heeft een oil filter via Photoshop over screenshots heen gedaan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speel op de ps4quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
(ook van tweakers gejat) in deze thread op Reddit staan (onder het artikel) heel veel comments met mogelijke oplossingen voor verschillende soorten crashes op pc
Echt he. Het is gewoon wachten op zulke gifs.quote:
Je kunt op internet vrij goedkoop pc keys vinden, omdat iedereen die bij hun GPU krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:08 schreef Drankster het volgende:
Hm net TW3 gedownload op mijn PC, 45-55fps op ultra met hairworks uit en shadows op high.![]()
Als ik dit had geweten had ik hem misschien liever op de PC gehaald ipv PS4.
[ Bericht 26% gewijzigd door The_Substitute op 22-05-2015 16:46:34 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Er zit een 'sorteer'-knop bij.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:43 schreef Smoofie het volgende:
Er moet echt een mod ofzo komen voor de inventory. Mijn usable items zit vol met boeken, oils en pots allemaal door elkaar.
Het doet waar je naar vraagt: het zet gelijke items bij/achter elkaar.quote:
Belangrijke items for quests is een aparte tab voor, die boeken in de items tab kan je verkopen/weggooien als je ze gelezen hebt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
Als je die boeken en papieren eenmaal gelezen hebt, kan je ze dan weggooien of verkopen? of verdwijnen daarmee side-quests?
Kuikversie? Kun je terug naar je desktop om te checken of en waar je cpu zo druk mee is?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
Heeft iemand anders dit probleem? Ik start het spel op maar heb echt een laadtijd van dik 30 seconden (op een SSD) en daarna 1 frame per 3 seconden. Maakt niet uit of hij op low of ultra staat.
Neen, GOG. En geheel met TW, echt 90%.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kuikversie? Kun je terug naar je desktop om te checken of en waar je cpu zo druk mee is?
Jezus gastquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:06 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme. Kutwebsites met voorraadsystemen die niet kloppen. Die videokaart bleek dus ineens NIET op voorraad te zijn bij de leverancier van de winkel en staat bij die leverancier in backorder nu en dan is het pinksteren dit weekend en dan moet die nog naar de winkel en dan nog hierheen![]()
Dat wordt op zn vroegst gok ik pas volgende week donderdag![]()
Gast? Beetje respect Ricko; ik had je vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jezus gastHet zit je echt niet mee
![]()
Succes bro
Yep idd, nais lorecompendium er nog bij ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:38 schreef Geralt het volgende:
Ow de strategyguide is wel net binnen gekomen. Dat is een mooi boekwerk
Vandaag ook binnengekregen. Ziet er inderdaad mooi en zeer uitgebreid uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:38 schreef Geralt het volgende:
Dan heb ik medelijden met je, maar ik zou het ook best cool vinden als je in een bejaardentehuis woont en je nog steeds druk maakt over sicke rigs en videokaartenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gast? Beetje respect Ricko; ik had je vader kunnen zijn
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:38 schreef Geralt het volgende:
Course it reeks. Think they're called rotfiend because they smell like roses? :pquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:57 schreef Mizjel het volgende:
Hebben jullie ook dat niet alle monsters in die bestiary terecht komen? Een Rotfend kom ik vaak genoeg tegen maar staat er niet in.
heb ik 1 keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:57 schreef Mizjel het volgende:
Hebben jullie ook dat niet alle monsters in die bestiary terecht komen? Een Rotfend kom ik vaak genoeg tegen maar staat er niet in.
ook 1 keer meegemaaktquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:43 schreef Plamboom het volgende:
Zijn jullie ook al eens langs zo'n npc gelopen dat ie dan een scheet laat en kei hard gaat lachen?
in spoilers graag zegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef PirE het volgende:
Hmm, nu moet in act 3 van Witcher 2 kiezen of ik Anais of Triss ga redden (Roche path). Denk dat ik dat kind maar ga redden, in al die visioenen van de Wild Hunt zit Geralt elke keer te zeiken dat er kinderen gepakt worden door de Wild Hunt, dan zou het een beetje gek zijn als hij nu voor Triss gaat en een onschuldig kind laat stikken.
Hopelijk kan ik morgen act 3 afronden, dan kan ik nog wat Witcher 3 spelen tijdens de pinksteren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Damn wat een lelijk armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja met upgrade ziet ie er wel beter uit, maar dit werkt ook goedquote:
Ricko ik kan niet anders concluderen als dat het een mooi verhaal was wat ik zojuist lasquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan heb ik medelijden met je, maar ik zou het ook best cool vinden als je in een bejaardentehuis woont en je nog steeds druk maakt over sicke rigs en videokaarten
Geef ik je een gemeend (of met een T?)
compliment is het nog niet goed!
Gelukkig kan ik nog wel even wachten, er moet gefeest worden dit weekend alsook gewerkt na maandag. Dan zou ik het spel kunnen halen, maar ik zal samen met mijn vriendin op vakantie gaan daarna.
Nu ik het zo schrijfik zal het spel wel volgende week halen (want Mediamarkt ps4 aanbieding) maar pas spelen als ik weer terug ben, denk ik.
Je bent je ervan bewust dat je potions, oils, signs, bombs, crossbow, parry, dodge, roll, places of power en slijpstenen/armorbenches tot je beschikking hebt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:06 schreef jogy het volgende:
Ik ga al hopeloos kapot bij de eerste griffin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:03 schreef Mizjel het volgende:
Die kaart is bagger, mis je niks aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuur werkt effectief heb ik gemerkt. Of Aard / kruisboog in zijn gezicht wanneer hij vliegt. Gaat ie toch lekker hard op z'n bakkesquote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:06 schreef jogy het volgende:
Ik ga al hopeloos kapot bij de eerste griffin.
Dat was te merken met 1 frame/3sec?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Vuur werkt effectief heb ik gemerkt. Of Aard / kruisboog in zijn gezicht wanneer hij vliegt. Gaat ie toch lekker hard op z'n bakkes
Integrated graphicsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat was te merken met 1 frame/3sec?
Backspace en dan naar crafting gaan. En wat ik heb gemerkt met potions is dat wanneer je mediteert ze weer aanvullen als je alcohol hebt. Weet niet of dat hetzelfde is met bommen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:09 schreef trigt013 het volgende:
Hoe maak je bombs? En hoe gebruik in een crossbow....ik heb nog veel te leren in dit spel.
En wat zijn die gwent kaarten?
zal het niet verder vertellenquote:
Geldt voor zowel potions en bombs. Bij oils ook dacht ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Backspace en dan naar crafting gaan. En wat ik heb gemerkt met potions is dat wanneer je mediteert ze weer aanvullen als je alcohol hebt. Weet niet of dat hetzelfde is met bommen.
Is zelfde idd, maar dat snap ik dus niet helemaal; je hoeft maar 1 keer je zooi te craften, vervolgens onbeperkt? Dus al die materials zijn vervolgens overbodig. Of ik snap het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Backspace en dan naar crafting gaan. En wat ik heb gemerkt met potions is dat wanneer je mediteert ze weer aanvullen als je alcohol hebt. Weet niet of dat hetzelfde is met bommen.
Werkt wat raar inderdaad. Bij het mediteren gaat er voor potions wel alcohol af, maar bij bombs geen saltpeter en bij oils geen bearfat o.i.d., voor zo ver ik weet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Is zelfde idd, maar dat snap ik dus niet helemaal; je hoeft maar 1 keer je zooi te craften, vervolgens onbeperkt? Dus al die materials zijn vervolgens overbodig. Of ik snap het niet.
Het verhaal heeft mij ook Orchard uit gestuurd maar ben zelf teruggegaan om allerlei side quests te doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:39 schreef Scrummie het volgende:
Gisteravond white orchard uit gegaan, helemaa gecleared. Wat een game jongens. Zo groot! het is echt mega, zoveel te zien, te doen. Machtig!
Totaal geen last van op mijn PS4. Nog niet 1 keer last van haperingen of framedrops gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:09 schreef byah het volgende:
Performance op de ps4 is echt om te janken, haperende filmpjes en gruwelijke framedrops
In cutscenes hapert t wel even, tijdens gameplay merk ik iig niets van framedrops.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Totaal geen last van op mijn PS4. Nog niet 1 keer last van haperingen of framedrops gehad.
Uh, die eerst twee rooien, fast en hard attack of zo? En igni idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke skulls levellen jullie? Heb nu 1 in Aard en 3 in Igni
idemquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:01 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap echt geen reet van dat kaartspel.
Geen last vanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:09 schreef byah het volgende:
Performance op de ps4 is echt om te janken, haperende filmpjes en gruwelijke framedrops
Dat schild 3, Igni 2, snel aanvallen 2, hard aanvallen 1, 3 in potion duration (de meest linkse). En nog wat van die basic skills, geloof de vitality en de sign intensity voor medium armor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke skulls levellen jullie? Heb nu 1 in Aard en 3 in Igni
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vuur werkt effectief heb ik gemerkt. Of Aard / kruisboog in zijn gezicht wanneer hij vliegt. Gaat ie toch lekker hard op z'n bakkes
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:21 schreef JaqenHghar het volgende:
Kruisboog, Aard voor de stun, Dodge klauwaanval, quick attacks op z'n aars(want crits). Vliegt ie weg en dan herhalen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je potions, oils, signs, bombs, crossbow, parry, dodge, roll, places of power en slijpstenen/armorbenches tot je beschikking hebt?Dank! Al ga ik misschien maar gewoon een moeilijkheidsniveautje omlaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sta nu op blood & broken bones moeilijkheid, nog best lastig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Geen schaamte joh. Het is ook een pittig spel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank! Al ga ik misschien maar gewoon een moeilijkheidsniveautje omlaag. Sta nu op blood & broken bones moeilijkheid, nog best lastig.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
Ik vind story en sword al lastig.![]()
Ik ben de gameplay van Skyrim en Assassins Creed te gewend denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb aan de ene kant wel zin om weer lekker doelloos rond te dwalen en alles wat op m'n pad komt uit te zoeken, maar wil ook ff wat progressie maken.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Nee dat is het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:06 schreef Rezania het volgende:
Ik vind story en sword al lastig.![]()
Ik ben de gameplay van Skyrim en Assassins Creed te gewend denk ik.
Ik heb die simulatie aan staan en kreeg inderdaad de vragen. Ik wist echt niks meer, alle plaats- en personagenamen kwamen me nog wel bekend voor. Vernon Roche, ik dacht hey, volgens mij vond ik dat wel een toffe gastquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:29 schreef Geralt het volgende:
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat ja of nee kiezen precies voor uitkomst heeft bij de optie simulatie TW2.
In de strategy guide vind ik er zo niks over.
Ik wil dat stukje kunnen spelen waarbij ik de keuze krijg wat ik in TW2 gedaan heb. Mijn save is van mn 2de playthrough en die wil ik niet gebruiken namelijk.
Krijg je dat stuk als je simulatie TW2 aan of juist uit zet?
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:39 schreef trigt013 het volgende:
Ik hoop snel op een makkelijke money cheat. Ik heb in mijn dagelijks leven al genoeg gekloot met geld, dan wil ik hetzelfde gezeik niet digitaal
Ok bedankt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb die simulatie aan staan en kreeg inderdaad de vragen. Ik wist echt niks meer, alle plaats- en personagenamen kwamen me nog wel bekend voor. Vernon Roche, ik dacht hey, volgens mij vond ik dat wel een toffe gast
Haha ik heb zelfs nog een keer geld geweigerd nadat ik een quest voltooid heb. Dat ga ik nooit meer doen nuquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren
Een witcher zal altijd zonder geld zitten. Altijd.
Ik wel. Eerste playthrough probeer ik altijd zo veel mogelijk mister goodie two shoes te spelenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:46 schreef Mizjel het volgende:
[..]
Haha ik heb zelfs nog een keer geld geweigerd nadat ik een quest voltooid heb. Dat ga ik nooit meer doen nu
Hangt inderdaad heel erg van de vijanden af. Aangezien ik op een of andere manier geen quests/activiteiten kan vinden voor mijn eigen level (4), ben ik geneigd om steeds te matten met lui ver boven mijn level. Level 7-10 bandits kan ik nog makkelijk hebben. Een groepje van level 6-monsters die gif afstoten (bij codger's quarry) is een ander verhaal, dan word ik gewoon zwaar anaal vernederd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:20 schreef ems. het volgende:
Je kan ook even doorzetten. In het begin kreeg ik ook keihard op m'n broek van de simpelste monsters, nu is alles op mijn level (en soms ver daarboven, afhankelijk het monster) goed te doen
Dodgen en wegspringen onder de knie krijgen is een goed begin. Verder Quen abusen bij harde hitters en vooral veel geduld hebben.
Check. Ga ik ook wel doen hoor denk ik. Ben net van toetsenbord naar controller geswitched en dat lijkt wel iets beter te gaan. Ff wennen. Als ik er echt niet aan kan wennen kan ik altijd nog wat makkelijker gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:20 schreef ems. het volgende:
Je kan ook even doorzetten. In het begin kreeg ik ook keihard op m'n broek van de simpelste monsters, nu is alles op mijn level (en soms ver daarboven, afhankelijk het monster) goed te doen
Dodgen en wegspringen onder de knie krijgen is een goed begin. Verder Quen abusen bij harde hitters en vooral veel geduld hebben.
die is er al, duurt alleen wat langquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:39 schreef trigt013 het volgende:
Ik hoop snel op een makkelijke money cheat. Ik heb in mijn dagelijks leven al genoeg gekloot met geld, dan wil ik hetzelfde gezeik niet digitaal
Die koe methode heb ik nog niet gebruikt. Probeer momenteel de pearl exploit, maar de merchant verkoopt geen Shells and Sea Shells.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die is er al, duurt alleen wat lang
Er is ook een merchant (schijnbaar zijn het er 3, al is er nu maar 1 bekend) die alles voor volle prijs koopt, al heeft ie maar 500 op zak. Wel krijgt ie na 5 dagen weer geld bijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:48 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Die koe methode heb ik nog niet gebruikt. Probeer momenteel de pearl exploit, maar de merchant verkoopt geen Shells and Sea Shells.
Voedsel ed. Uitrusting...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:59 schreef ems. het volgende:
Waar gaat al jullie geld naartoe dan?Ik zit hier eigenlijk standaard rond de ~1500 crowns/gold/whatever
Ik ben nog niet boven de 500 gekomen in totaalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:59 schreef ems. het volgende:
Waar gaat al jullie geld naartoe dan?Ik zit hier eigenlijk standaard rond de ~1500 crowns/gold/whatever
is dat in de eerste area? Sleutel ligt aan t begin van dat bruggetje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben nog niet boven de 500 gekomen in totaal
===
1. gesloten kist gevonden onder water...
2. gesloten kist gevonden in huis (quest deserters gold was ik aan het doen)
... waar zijn de sleutels?
Ik zit al rond de 8000, veel lootenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:59 schreef ems. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |