Geen idee, je zou even een mailtje kunnen sturen morgen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik probeerde net te kijken, het lukt mij niet meer om in te loggen voor die intake. Hopen dat het niet verplicht is dan maar
Nee joh dat durf ik toch niet. Dan val ik op enzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, je zou even een mailtje kunnen sturen morgen.
Voor de zekerheid, dan kan het vast alsnog.
Ze krijgen de hele dag dat soort mailtjes, ze zijn je bij de volgende koffiepauze alweer vergeten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee joh dat durf ik toch niet. Dan val ik op enzo
waarop val je dan en waarom beangstigd je dit vooruitzicht?. Je kan weer opstaan en of en hoe je dat doet is waar het om draait, nes't pas?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee joh dat durf ik toch niet. Dan val ik op enzo
Bedankt voor je aanbod, maar momenteel is mijn liefde al vergeven en mijn hartje vol. :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:00 schreef Salmannassar het volgende:
Ondertussen verblijf ik...Tot je keuze op mij valt...Maar zou het zelfde doen in dit geval dus..
Hoogachtend
Alfred.
Mijn hartje nog lang niet..meer Loka, meerr. My cup wants to run over.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar momenteel is mijn liefde al vergeven en mijn hartje vol. :$
Faal, ik moest gewoon nog 3 keer doorklikken op verstopte links achter plaatjes op die sitequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze krijgen de hele dag dat soort mailtjes, ze zijn je bij de volgende koffiepauze alweer vergeten.
OCD?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Faal, ik moest gewoon nog 3 keer doorklikken op verstopte links achter plaatjes op die site. Assessment is gevonden ik heb nog tot 31-08-2015 20:00 .
Dus yay moeilijk mailen met menselijk contact aan de andere kant van een glasvezeltje hoeft niet
Nog beter.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Faal, ik moest gewoon nog 3 keer doorklikken op verstopte links achter plaatjes op die site. Assessment is gevonden ik heb nog tot 31-08-2015 20:00 .
Dus yay moeilijk mailen met menselijk contact aan de andere kant van een glasvezeltje hoeft niet
Ook OCD?quote:
Hopelijk kan jij iets moois maken van je cv en voor je toelating. Is natuurlijk wel een stuk "hoger" en "beter" waar jij al bent dus dan wordt het ook moeilijker gemaakt natuurlijk misschien.quote:
wat is dat?quote:
Valt allemaal wel mee hoor, hoe moeilijk ze het maken. Officieel mogen ze je afwijzen, maar ik denk niet dat dat ooit gebeurt als je gewoon het diploma van de vooropleiding hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Hopelijk kan jij iets moois maken van je cv en voor je toelating. Is natuurlijk wel een stuk "hoger" en "beter" waar jij al bent dus dan wordt het ook moeilijker gemaakt natuurlijk misschien.
Nee, niet echt.quote:
Obsessive compulsive disorder..quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Hopelijk kan jij iets moois maken van je cv en voor je toelating. Is natuurlijk wel een stuk "hoger" en "beter" waar jij al bent dus dan wordt het ook moeilijker gemaakt natuurlijk misschien.
[..]
wat is dat?
Ik hou niet van naar buiten gaan, telt dat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:15 schreef Salmannassar het volgende:
mensenschuwheid is er 1 uit die catagorie, arachnophobia, smetvrees. pleinvrees, salmannassarvrees etc etc
2 treffers! She shoots, she scores. Vrouwenquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet van naar buiten gaan, telt dat?
Oh en ik ben werkschuw.
Hippiequote:Op donderdag 21 mei 2015 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou niet van naar buiten gaan, telt dat?
Oh en ik ben werkschuw.
Wel eens een hippie zien wietknippen? Wat een werklust! Arbeid adelt..noblesse obligé.quote:
Van je kaneelstokje gegaan?..Maar je had ook een bad day dus...Nog steeds vol? Ik wel..quote:
Niet mijn beste dag, nee.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Van je kaneelstokje gegaan?..Maar je had ook een bad day dus...Nog steeds vol? Ik wel..
A man size job requires a man sized meal dus...quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet mijn beste dag, nee.
Nee, niet vol. Vandaag slechts een kopje soep en een pizza gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |