Jaaaaquote:
Ik wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iedereen komt voor Bonnie, niemand voor mij
*kras kras kras
A true friendquote:
I've got love for my nigga's.quote:
quote:
quote:
Zo die zou ik oplaaien ware het niet dat een eerdere ervaring met een dame uit Japan mij weerhoud van vol gas gevenquote:
Zeg je nou dat ik geen mooie, volle bil heb? :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Dqod een negerinnenkont heeft?
Je hebt zeker mooie billen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik geen mooie, volle bil heb? :$
Mag jij :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zeker mooie billen.
Zou liefkozend een klapje opgeven.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je dan een excuus hebt om me te bijten
quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Mitsu, eindelijk in haar broekje na maanden van staren naar een engelengezichtje en zowat op audiëntie bij haar strenge conservatieve Japanse vader kom ik zowat de hele bebossing van Yellowstone Park tegen![]()
Ik had beter naar haar armen kunnen kijken van tevoren
@trauma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]bij 2 draagt ineens 1 van de mannen een bril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel mij neger
Autism is a bitchquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:50 schreef pluff het volgende:
[..]
bij 2 draagt ineens 1 van de mannen een bril.
Carina Roundquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:53 schreef Dqod het volgende:
Scratch my memory from your brain, I'll scratch her fucking eyes out
Wat een passie. Stekels gelikt en nu niet meer bloeddorstig? Of waz jij dah nie, di da sei?quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:53 schreef Dqod het volgende:
Scratch my memory from your brain, I'll scratch her fucking eyes out
Dawassikjah. En ik ben te allen tijde bloeddorstig :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wat een passie. Stekels gelikt en nu niet meer bloeddorstig? Of waz jij dah nie, di da sei?
Slaap lekker, moge Elizabeth Hurley je op meer dan honderd manieren verwennen in je dromenquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:02 schreef Dqod het volgende:
Wtf is het ineens al 12 uur dan junge :$
Dan ga ik zo ook maar eens![]()
tat passioneel geen toneel echt zoene?quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dawassikjah. En ik ben te allen tijde bloeddorstig :$
lesbo. ? wizzkidmenot!quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaap lekker, moge Elizabeth Hurley je op meer dan honderd manieren verwennen in je dromen
Zou je anders kunnen slapen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds het hoofdstuk niet af.
Wordt een jammerlijke avond.
Filaxeerpilslikker is geconstipeerd de oplossing voor Uw probleemgeval van nood ijs breken met grapje?quote:
Heel veilig en zeker niet engquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:34 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoi. Nog veilig thuisgekomen zonder enge meisjes van de meet?
Ik had vandaag minder tijd moeten verdoen op FOK!, dan was het allang af geweest. :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Zou je anders kunnen slapen?
Volgend schooljaar ga ik meedoen met savonds huiswerk maken
Ja, en ik heb mij al ingeschreven. Hoop niet dat mijn aanmelding geweigerd wordt. Ik wil gewoon bezig aan die opleiding maar moet momenteel allemaal domme intake assessments maken met gestandaardiseerde vragen die gericht zijn op normale studenten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had vandaag minder tijd moeten verdoen op FOK!, dan was het allang af geweest. :$
Weet je nu eigenlijk al zeker of je volgend jaar technische natuurkunde gaat beginnen?
LOka en planning..Een lekker stel...Ja, ben er weer...Missed me?quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had vandaag minder tijd moeten verdoen op FOK!, dan was het allang af geweest. :$
Weet je nu eigenlijk al zeker of je volgend jaar technische natuurkunde gaat beginnen?
Ohja, al dat soort 'matchingformulieren' die totaal zinloos lijken te zijn als je al een soort van eerdere ervaring met studeren hebt. Maar ze laten je wel beginnen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja, en ik heb mij al ingeschreven. Hoop niet dat mijn aanmelding geweigerd wordt. Ik wil gewoon bezig aan die opleiding maar moet momenteel allemaal domme intake assessments maken met gestandaardiseerde vragen die gericht zijn op normale studenten.
Ik hou me er wel aan, anders was ik allang naar bed gegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:51 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
LOka en planning..Een lekker stel...Ja, ben er weer...Missed me?
Maar je gaat toch zonder mij dus ik begrijp dat dat vooruitzicht voor uitstel in aanmerking komt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou me er wel aan, anders was ik allang naar bed gegaan.
Ik probeerde net te kijken, het lukt mij niet meer om in te loggen voor die intake. Hopen dat het niet verplicht is dan maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, al dat soort 'matchingformulieren' die totaal zinloos lijken te zijn als je al een soort van eerdere ervaring met studeren hebt. Maar ze laten je wel beginnen hoor.
Ik moet ook nog een motivatiebrief en CV sturen om officieel toegelaten te worden bij mijn opleiding van volgend jaar, deadline is deze week al. Ik stel dat soort dingen altijd veel te lang uit.
Mocht het ooit nodig zijn, bel ik sowieso toch eerst Dqod. :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:54 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Maar je gaat toch zonder mij dus ik begrijp dat dat vooruitzicht voor uitstel in aanmerking komt.
Moet je me maar bellen(profiel)
Tuurlijk, ontzettend.quote:
Ik jou ook. CSTAY.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mocht het ooit nodig zijn, bel ik sowieso toch eerst Dqod. :$
[..]
Tuurlijk, ontzettend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |