OP says noquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:03 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Dude. Mijn leven neukt jouw leven keihard.
Dit zegt wel wat en wie je bent... veel meer valt er niet te zeggen (plus dat dit de oorzaak is van je falen).quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef thegoat92 het volgende:
Ik kan goddomme wel janken. Hoe moet ik nu erkenning verdienen? Ik heb dat echt een keer nodig.
Kansloze straatkkrat die ik ben. Blowen ga ik.
Heel veel blowen.
En toch ben je afgewezen. Bravo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:03 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Dude. Mijn leven neukt jouw leven keihard.
Gast, je bakt er zelf ook geen reet van zo te lezen in dit topic.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:42 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad ook niet het idee dat Gary nou echt een hoogvliegert is.
Vast en zeker een nominaal studentje dat in 4 jaar klaar was, bestuur deed bij de plaatste handbalvereniging. En er na zijn studie achter kwam dat men niet om hem te springen stond.
Al op kamers ondertussen Gary???
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Gast, je bakt er zelf ook geen reet van zo te lezen in dit topic.
Ben het wel met Gary eens hoor, zou het alleen anders verwoorden (quote:
Ja.quote:
Zat grote verenigingen die besturen hebben die (meer dan) fulltime aan de bak zijn. een Studievereniging valt daar in de regel niet bepaald onder.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ben het wel met Gary eens hoor, zou het alleen anders verwoorden (). Er is zeker verschil tussen het bestuur van de ene vereniging en het bestuur van de andere. Waar het in sommige gevallen echt gaat om een full-time baan zijn er ook besturen die echt geen reet voorstellen en dan heb je er ook niets aan. In die gevallen (de meeste gevallen dus) is bestuurswerk zwaar overrated en ik snap dan ook niet waarom TS er zo zwaar aan tilt dat hij niet is geselecteerd. Er zijn genoeg nevenactiviteiten (andere commissies bij een andere vereniging) die wel nuttig zijn en waar TS vast wel voor geselecteerd kan worden. Dat hij niet is geselecteerd voor dit bestuur in kwestie is niet het einde van de wereld.
disclaimer: ik weet niet precies welke vereniging het over gaat waar TS niet voor geselecteerd is, dit is geloof ik ook niet vermeld in het topic.
Al waren het er tien. Maakt studieduur iets uit dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:39 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Ge deed 8 jaarkes over uw studie mijnheer.
Dat zeg ik dus, maar vanwaar de haat op Gary dan, dit is ook wat hij bedoelt lijkt me.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Zat grote verenigingen die besturen hebben die (meer dan) fulltime aan de bak zijn. een Studievereniging valt daar in de regel niet bepaald onder.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Al waren het er tien. Maakt studieduur iets uit dan?
Bij de meeste studentenverenigingen (AHC en Corpora) komt men steeds minder vanaf hun 22e.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Al waren het er tien. Maakt studieduur iets uit dan?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, maar vanwaar de haat op Gary dan, dit is ook wat hij bedoelt lijkt me.
vanwege datquote:Op donderdag 21 mei 2015 02:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Bestuurswerk willen doen.Pretentieuze faggot.
...dus...?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:42 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
[..]
Bij de meeste studentenverenigingen (AHC en Corpora) komt men steeds minder vanaf hun 22e.
Bij de meeste studieverenigingen hetzelfde.
En ga zo maar door. Op een gegeven moment zul je een leven moeten opbouwen.
zat volk dat tot eind 20 daar staat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:43 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Dus is het kut om 24 te zijn en omringd te worden door 19 jarige
Gast jij begrijpt er echt maar vrij weinig van.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:42 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
[..]
Bij de meeste studentenverenigingen (AHC en Corpora) komt men steeds minder vanaf hun 22e.
Bij de meeste studieverenigingen hetzelfde.
En ga zo maar door. Op een gegeven moment zul je een leven moeten opbouwen.
Hmm okay, njah in veel gevallen zijn de mensen die bestuur doen best pretentieus omdat de meeste besturen mijns inziens niet veel voorstellen, dus met dat deel van zijn post ben ik het wel eens. De bestuurders van grote verenigingen die er de hele week mee bezig zijn zijn in principe niet pretentieus want die doen daadwerkelijk wat.quote:
Breng eens wat inquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb me prima vermaakt met het lezen van dit topic
Staat in de OP: een studievereniging. Verder is alles al gezegd wat betreft redenen mbt afwijzing voor ene bestuursfunctie.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:35 schreef Aethereal het volgende:
disclaimer: ik weet niet precies welke vereniging het over gaat waar TS niet voor geselecteerd is, dit is geloof ik ook niet vermeld in het topic.
Al wordt je eerste met tennis, al heb je een mooie bijbaan, al haal je alleen maar 10'en.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef thegoat92 het volgende:
Ik kan goddomme wel janken. Hoe moet ik nu erkenning verdienen? Ik heb dat echt een keer nodig.
4 worden met tennis? nee nobody gives a motherfucking fuck. Een mooie bijbaan? Wie wil er een studiefaler? Kansloze straatkkrat die ik ben. Blowen ga ik.
Heel veel blowen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |