Ah jantje tochquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef thegoat92 het volgende:
Sinds ik wakker ben ben ik verdrietig.
Dit had de kroon op mijn bestaan kunnen zijn. Maar ik ben nog steeds die loser waar mijn ouders zich voor schamen. Kapot gemaakt ben ik. Kapot gemaakt.
Kan het ook niet aanzien dat die andere gekozen zijn.
als dat al een kroon op je bestaan zou zijn... shiiiitquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef thegoat92 het volgende:
Dit had de kroon op mijn bestaan kunnen zijn. Maar ik ben nog steeds die loser waar mijn ouders zich voor schamen. Kapot gemaakt ben ik. Kapot gemaakt.
Faggots bij studentenverenigingen heb je ook. Net zo niet-leuk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:33 schreef Aethereal het volgende:
Daarnaast om je uitgaansleven te fixen ga je bij een gezelligheidsvereniging en als je daat een beetje actief bent kom je vanzelf een leuke commissie tegen (naast leuke mensen ipv pretentieuze nerden bij studieverenigingen).
Meestal wanhopige lui die hopen dmv een studentenvereniging een chick te scorenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Faggots bij studentenverenigingen heb je ook. Net zo niet-leuk.
Dat geldt toch ook voor jou? Alleen dan heb je ook nog geen social leven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Meestal wanhopige lui die hopen dmv een studentenvereniging een chick te scoren
Ik vind het hbo ook bijzonder kut, vwo was veel leukerquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor jou? Alleen dan heb je ook nog geen social leven.
Waarom zou lid worden van het bestuur van je studievereniging opeens je leven redden? Maak je studie af, zoek wat vrijwilligerswerk of bestuursfuncties elders als je dat zo nodig wilt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:19 schreef thegoat92 het volgende:
En jahoor. Het verlossende woordje is eruit.
Ben niet gekozen voor het bestuur van mijn studievereniging waar ik al ruim drie jaar non stop aanwezig ben etc. etc. etc. Inmiddels doe ik een andere studie.
Het gaat om een economie studievereniging. En via wat omzwervingen doe ik nu eerste jaar economie opnieuw (Mocht er drie jaar niet studeren wegens een negatief bsa in mijn eerste jaar 3 jaar geleden).
Wat zit ik godskolere in zak en as. Heb zo hard mijn best ervoor gedaan. Dit had mijn leven kunnen redden en toch nog wat te presteren. Nu blijf ik die kk mongool die bijna 23 is. Niks op zijn cv heeft staan, 5je met tennis, nooit een uitgaansleven heeft gehad. En er amper bij werkt...
Een mens heeft eigenwaarde nodig, nou ik heb nog nul eigenwaarde. Wat had ik dit verdomme graag geworden. En ja jank maar lekker dat ik me aanstel, first world problems, maar dit had ik zo godsgruwelijk nodig: Een fucking uidaging in mn leven ipv de hele avond op de bank.
Iets om verdomme trots op te kunnen zijn. Erkenning te krijgen.
Blegh.... Dit was mijn laatste poging ook,
Hahaha hulde voor deze post. Zie het weer wat positiever in.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:52 schreef charlieharper2 het volgende:
[..]
Waarom zou lid worden van het bestuur van je studievereniging opeens je leven redden? Maak je studie af, zoek wat vrijwilligerswerk of bestuursfuncties elders als je dat zo nodig wilt.
Oh en 4de met tennis is beter dan 5de.
Leuk vooruitzicht: Je kunt nog tot 67 jaar een baan krijgen en je 'gewaardeerd' voelen, dan krijg je een schamel pensioen en kun je met 75 in de kist als je pech hebt. Is dat bankhangen toch nog niet zo slecht.
Wat is trouwens de reden van de afwijzing?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:57 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Hahaha hulde voor deze post. Zie het weer wat positiever in.
De andere zijn dikkere maatjes met het oude bestuur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef charlieharper2 het volgende:
[..]
Wat is trouwens de reden van de afwijzing?
Dit had je dus op kunnen lossen door een wat proactievere houding tegenover de homo van het bestuur. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
De andere zijn dikkere maatjes met het oude bestuur.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je even rustig.
Niet spotten met ziektes die jezelf niet hebt.
[..]
[..]
[..]
Waarom is het iets om trots op te zijn? Dat is vooraf helemaal niet te bepalen. Alleen achteraf als blijkt dat je in die rol meer voor de club hebt gedaan/geregeld dan redelijkewijs verwacht had kunnen worden. Maar dat is niet gebonden aan een bestuursrol, dat kun je elke mogelijke rol doen. In een bestuursrol is het juist minder goed mogelijk om boven verwachting te presteren aangezien er in die rol een bovengemiddelde inzet van je wordt verwacht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:19 schreef thegoat92 het volgende:
Iets om verdomme trots op te kunnen zijn.
Gelukkig zelf nooit met die bsa regeling te maken gehad, maar als ik het goed begrijp heb jij drie jaar moeten wachten om weer te mogen mee doen met Bachelor Economie, 1e jaar? Dus je bent 22 jaar en 1e jaar bachelor? Had je dan niet beter een andere studie kunnen kiezen na je negatief bsa? Dan was je nou al in je 1e jaar master. Wat heb je dan in die drie jaar gedaan? En je doet een andere studie nu, maar je zit nog bij je oude studievereniging? Ik snap er eigenlijk geen reet van wat je allemaal schrijft.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:19 schreef thegoat92 het volgende:
En jahoor. Het verlossende woordje is eruit.
Ben niet gekozen voor het bestuur van mijn studievereniging waar ik al ruim drie jaar non stop aanwezig ben etc. etc. etc. Inmiddels doe ik een andere studie.
Het gaat om een economie studievereniging. En via wat omzwervingen doe ik nu eerste jaar economie opnieuw (Mocht er drie jaar niet studeren wegens een negatief bsa in mijn eerste jaar 3 jaar geleden).
Dit is wel echt voor bazenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef Noriega het volgende:
Dien op de ledenvergadering een motie van wantrouwen tegen het bestuur in. Je weet nooit of het lukt.
Hahahaha, och ja. Komt wel goed toch, er is toch meer dan het bestuur?quote:
Beroepswerkloze gespot.quote:Op donderdag 21 mei 2015 02:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Bestuurswerk willen doen.Pretentieuze faggot.
Ik denk dat precies deze zielige instelling ervoor zorgt dat je het niet bent geworden. Ga aan jezelf werken ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef thegoat92 het volgende:
Leer hiervan dat sociale banden vaak minsten zo belangrijk zijn als competenties en inhoudelijke kennis.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
De andere zijn dikkere maatjes met het oude bestuur.
jupquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Leer hiervan dat sociale banden vaak minsten zo belangrijk zijn als competenties en inhoudelijke kennis.
Dit inderdaad maar ik denk ook dat TS een vreselijk irritant strebertje is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat precies deze zielige instelling ervoor zorgt dat je het niet bent geworden. Ga aan jezelf werken ofzo.
Zover ik heb begrepen in de OP, hoewel TS nog niet heeft bevestigd, heeft TS zijn eerste jaar verbruit. Om vervolgens drie jaar te moeten wachten, conform de bsa-regeling, om exact dezelfde studie in het 1e jaar bachelor opnieuw te volgen op z'n 23e. Deze opmerkelijke studieloopbaan zal het bestuur ook niet ontgaan zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Leer hiervan dat sociale banden vaak minsten zo belangrijk zijn als competenties en inhoudelijke kennis.
Ik heb inderdaad drie jaar genoten van het studentenleven en daarbij niet gewerkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:01 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen in de OP, hoewel TS nog niet heeft bevestigd, heeft TS zijn eerste jaar verbruit. Om vervolgens drie jaar te moeten wachten, conform de bsa-regeling, om exact dezelfde studie in het 1e jaar bachelor opnieuw te volgen op z'n 23e. Deze opmerkelijke studieloopbaan zal het bestuur ook niet ontgaan zijn.
Waarom zit je dan hier zo te zeiken?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:04 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad drie jaar genoten van het studentenleven en daarbij niet gewerkt.
Deze studie was nou eenmaal mijn droom, en de stad was mijn droompek.
Ik heb in die drie jaar veel over mezelf gelerd en over hoe moet ik andere moet omgaan.
Dus snap niet zo goed dat jij stelt dat dit opmerkelijk is.
Ik heb drie jaar ongelofelijk van het leven genoten...
Eerder bij jou. Jij hebt werkelijk helemaal niks om trots op te zijn en dat is kut.quote:
Heb je in die drie jaar dan een andere bachelor gehaald?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:04 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad drie jaar genoten van het studentenleven en daarbij niet gewerkt.
Deze studie was nou eenmaal mijn droom, en de stad was mijn droompek.
Ik heb in die drie jaar veel over mezelf gelerd en over hoe moet ik andere moet omgaan.
Dus snap niet zo goed dat jij stelt dat dit opmerkelijk is.
Ik heb drie jaar ongelofelijk van het leven genoten...
Nee ik heb toen gewacht op de nieuwe kansquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:39 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Heb je in die drie jaar dan een andere bachelor gehaald?
Het zit diep hč. Wat als ik je vertel dat ik een prima cv heb voor het werk wat jij wil, maar dat ik ervan kots om te vergaderen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:37 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Eerder bij jou. Jij hebt werkelijk helemaal niks om trots op te zijn en dat is kut.
En daar ben je het mee eens.
Dus dat betekent dat je nu hoge cijfers e.d. haalt. Dan is het mogelijk een goede beslissing, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik een dergelijke studieloopbaan niet eerder heb gezien, vandaar dat ik het opmerkelijk vond. Meestal kiezen mensen dan toch hun tweede keus studie die lijkt op hun eerste keus om zo geen vertraging op te lopen. Maar mocht je dan geen enkele economische studie meer volgen? Dus ook geen fiscale economie of econometrie oid?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:40 schreef thegoat92 het volgende:
Hoe langer je op iets moet wachten hoe harder je er tegen aan gaat zodra je het krijgt.
En dat bleek waarheid te zijn.
Lekker schoffelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het zit diep hč. Wat als ik je vertel dat ik een prima cv heb voor het werk wat jij wil, maar dat ik ervan kots om te vergaderen?
Ik krijg inderdaad ook niet het idee dat Gary nou echt een hoogvliegert is.quote:
Die haat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:42 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad ook niet het idee dat Gary nou echt een hoogvliegert is.
Vast en zeker een nominaal studentje dat in 4 jaar klaar was, bestuur deed bij de plaatste handbalvereniging. En er na zijn studie achter kwam dat men niet om hem te springen stond.
Al op kamers ondertussen Gary???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |