abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152804396
Hallo,

Wanneer word precies de n-term bekent gemaakt? en wat verwachten jullie dat de n-term zullen zijn voor :
(hier mijn mening)

Nederlands: was redelijk te doen maar de eerste tekst was wel redelijk moelijk. (2014=0,4) ik denk persoonlijk dat de n-term dit jaar wel hoger ligt.

Wiskunde: was ook eigelijk wel een makkelijke toets maar sommige opdrachten als je die niet begreep liep je gelijk 5 punten mis vond het een beetje flauw dat zoveel punten kan halen voor 1 opdracht. (2014=0,9) En ik denk dat het rond het zelfde zal zijn dit jaar de n-term of misschien zelfs iets hoger, want vergeleken met de examen van vorig jaar, ik heb de toets ook gemaakt om mee te oefenen maar dat examen van vorig jaar was echt appeltje eitje.

Aardrijkskunde: Ik vind het altijd zo lastig bij ak, want je moet altijd of het nou een examen is of een toets, van die vragen beantwoorden met geef 2 voorbeelden.. ja.. kut vragen altijd op 1 voorbeeld kom ik dan nog wel maar 2 na nee, als je zoveel moet leren onthou je dat niet maarja omdat ik iets las van dat de toets helemaal veranderd is ofzo nieuwe methode is er gebruikt las ik. wat denken jullie hoger of lager dan de term van vorige jaar (2014=0,9)

Engels: tja het is engels he, het is zelf niet me beste vak maar volgens mij was dit ook wel goed te doen. dacht ik zelf. de term? (2014=1,1)

Voor de rest heb ik me examens niet gehad, ben wel benieuwd naar wat jullie er van denken allemaal. laat het me weten.
  woensdag 20 mei 2015 @ 22:11:21 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_152804434
Halleluja, ik hoop dat je zo geen Nederlands haalt tegenwoordig...
pi_152804511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
?
pi_152804520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
pi_152804664
De n-termen worden altijd pas de ochtend van de uitslag bekend gemaakt.
pi_152804835
Bij VMBO is het -2, het is veel te easy
pi_152804855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:13 schreef Rickeerd het volgende:

[..]

?
Interpunctie, het zelfde schrijf je aan elkaar. Engels met hoofdletter. Dat is waar zij het o.a over hebben. En nog wat andere dingen waarmee jij je tekst onduidelijk maakt. *Titel.

Maar ik hoop dat de N-termen voor Nederlands, Wiskunde wel hoger liggen dan vorig jaar. Ik moet alleen nog Natuurkunde en Economie maken. Ik denk dat dat mijn moeilijkste examens gaan worden . :{
pi_152804904
quote:
18s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Bij VMBO is het -2, het is veel te easy
Dat kan iemand van VWO makkelijk zeggen. :P
  woensdag 20 mei 2015 @ 22:23:10 #9
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_152804973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:21 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Interpunctie, het zelfde schrijf je aan elkaar. Engels met hoofdletter. Dat is waar zij het o.a over hebben. En nog wat andere dingen waarmee jij je tekst onduidelijk maakt. *Titel.

Maar ik hoop dat de N-termen voor Nederlands, Wiskunde wel hoger liggen dan vorig jaar. Ik moet alleen nog Natuurkunde en Economie maken. Ik denk dat dat mijn moeilijkste examens gaan worden . :{
''Hetzelfde'' kan formeel gezien worden als één woord.
Voor de rest heb je gelijk.
pi_152805131
quote:

[..]

Oh, wist niet dat ik nu ook bezig was met een toets, heb dyslexie dus dat zal de reden wel zijn. En ja Economie gaat denk ik ook wel lastig worden, vooral met die berekeningen toepassen allemaal, nee ben ik niet zo goed in weet niet waar bij jou het probleem ligt :p
pi_152805134
quote:

[..]

Dit ja. :r Vwo'ers die op vmbo bashen. :r
(she/her)
pi_152805151
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:26 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dit ja. :r Vwo'ers die op vmbo bashen. :r
pi_152805266
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:26 schreef Rickeerd het volgende:

[..]

Oh, wist niet dat ik nu ook bezig was met een toets, heb dyslexie dus dat zal de reden wel zijn. En ja Economie gaat denk ik ook wel lastig worden, vooral met die berekeningen toepassen allemaal, nee ben ik niet zo goed in weet niet waar bij jou het probleem ligt :p
Nou er staan wel fouten tussen die het lezen wel moeilijker maken ;). Niet persé mierenneuken. :P
pi_152805388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:28 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Nou er staan wel fouten tussen die het lezen wel moeilijker maken ;). Niet persé mierenneuken. :P
hahah, trouwens omdat ik dyslexie heb houden ze daar überhaupt wel rekening mee op het examen of dat niet? bijvoorbeeld bij de Nederlands brief, als je daar een schrijffout maakt is dat al een puntje minder
pi_152805432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:31 schreef Rickeerd het volgende:

[..]

hahah, trouwens omdat ik dyslexie heb houden ze daar überhaupt wel rekening mee op het examen of dat niet? bijvoorbeeld bij de Nederlands brief, als je daar een schrijffout maakt is dat al een puntje minder
Je krijgt extra tijd. Voor de rest volgens mij niet.
pi_152806791
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:10 schreef Rickeerd het volgende:

Engels: tja het is engels he, het is zelf niet me beste vak maar volgens mij was dit ook wel goed te doen. dacht ik zelf. de term? (2014=1,1)

Als je kijkt naar het niveau dan wordt het een 0,3 norm. Is de hele normering bullshit heb je 1,1. Geen moeilijk examen dit, maar ze zijn bij Engels nogal random en het is alsof ze niet van het bestaan van normeringen weten die anders zijn dan 0,3 of 1,1.

Als deze een 1,1 is ga ik huilie huilie doen ;(

Nederlands verwacht ik rond de 0,5 misschien iets erboven of onder. :)
pi_152807303
Donderdag 11 juni 8:00.
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:58:43 #18
403824 Lemmens
Docent economie VMBO
pi_152808592
Hi Rickeerd,

Bij mijn weten ligt het aan de toets of er rekening mee gehouden wordt. Als ik me niet vergis heb je met een dyslexieverklaring recht op het gebruik van een computer bij je examen. Word heeft spellingscontrole en daarmee kan je in ieder geval een deel van je spellingsfouten voorkomen.

Check dit even bij de docenten van de talen of de examensecretaris. Die kunnen je het exact vertellen.
"De enige bank die ik vertrouw, is de vensterbank"
pi_152809083
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:58 schreef Lemmens het volgende:
Hi Rickeerd,

Bij mijn weten ligt het aan de toets of er rekening mee gehouden wordt. Als ik me niet vergis heb je met een dyslexieverklaring recht op het gebruik van een computer bij je examen. Word heeft spellingscontrole en daarmee kan je in ieder geval een deel van je spellingsfouten voorkomen.

Check dit even bij de docenten van de talen of de examensecretaris. Die kunnen je het exact vertellen.
Spellingscontrole wordt voor zover ik weet bij alle digitale toetsen van Nederlands uitgeschakeld.
The road to success is always under construction.
pi_152809222
quote:

[..]

Niks van hem aantrekken, er zijn genoeg domme vwo'ers. Gewoon slagen en wegwezen. ^O^
pi_152809279
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:22 schreef Child het volgende:

[..]

Niks van hem aantrekken, er zijn genoeg domme vwo'ers. Gewoon slagen en wegwezen. ^O^
Slapen jij, anders haal je je 10 niet! Haha ;p
The road to success is always under construction.
pi_152809311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:25 schreef Census het volgende:

[..]

Slapen jij, anders haal je je 10 niet! Haha ;p
Ik heb het geprobeerd maar werd na een uur wakker. Godver, die 10 haal inderdaad niet. ;( Maar ik zal een dag lief zijn voor mezelf en genoegen nemen met een 9. :'(
  maandag 25 mei 2015 @ 20:28:37 #23
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152955098
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:28 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Bashen, maar ondertussen niet doorhebben, dat de officiële spelling nog altijd 'per se' is.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152958574
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:28 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Bashen, maar ondertussen niet doorhebben, dat de officiële spelling nog altijd 'per se' is.
oooooooooo
  maandag 25 mei 2015 @ 22:10:06 #25
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152959361
Neemt overigens niet weg, dat ik het taalniveau van vele vmbo'ers ook lachwekkend vind (vooral op het gebied van spelling, zo moeilijk is het allemaal niet. Googletje hier en daar, en het moet echt wel lukken). Maar goed, openlijk bashen en dan zelf in de fout gaan is toch wel echt een toppunt van ironie.
pi_152962431
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:10 schreef OudeBok het volgende:
Googletje hier en daar, en het moet echt wel lukken
Maar dat geldt toch ook voor vwo? Motivatie en iq spelen o.a. een rol, denk ik. Waarom zijn er mensen die laten merken dat ze niks van natuurkunde bakken terwijl het alleen maar wat goochelwerk is met formules? Alles wat je nodig zou hebben staat voorgekauwd in binas.
  maandag 25 mei 2015 @ 23:57:35 #27
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152963052
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:34 schreef Child het volgende:

[..]

Maar dat geldt toch ook voor vwo? Motivatie en iq spelen o.a. een rol, denk ik. Waarom zijn er mensen die laten merken dat ze niks van natuurkunde bakken terwijl het alleen maar wat goochelwerk is met formules? Alles wat je nodig zou hebben staat voorgekauwd in binas.
Ik bak ook niks van Natuurkunde :D. Bepaalde zaken zijn te abstract. Ja, er is heel veel voorgekauwd. Bij taal is het echter zo, dat er in het overgrote deel van de gevallen een vaste regel voor is, of anders een vaste schrijfwijze. Denk hierbij aan wanneer d/wanneer t, vervoeging van het werkwoord, het lidwoord, de spelling van het bijvoeglijk naamwoord en het bijwoord, etc. Allemaal klinkklare regels. Natuurkunde en taal zijn helaas niet te vergelijken. Je mag wel een beetje meer moeite doen voor je #1 communicatiemiddel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')