?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Halleluja, ik hoop dat je zo geen Nederlands haalt tegenwoordig...
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
Halleluja, ik hoop dat je zo geen Nederlands haalt tegenwoordig...
Interpunctie, het zelfde schrijf je aan elkaar. Engels met hoofdletter. Dat is waar zij het o.a over hebben. En nog wat andere dingen waarmee jij je tekst onduidelijk maakt. *Titel.quote:
Dat kan iemand van VWO makkelijk zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Bij VMBO is het -2, het is veel te easy
''Hetzelfde'' kan formeel gezien worden als één woord.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:21 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Interpunctie, het zelfde schrijf je aan elkaar. Engels met hoofdletter. Dat is waar zij het o.a over hebben. En nog wat andere dingen waarmee jij je tekst onduidelijk maakt. *Titel.
Maar ik hoop dat de N-termen voor Nederlands, Wiskunde wel hoger liggen dan vorig jaar. Ik moet alleen nog Natuurkunde en Economie maken. Ik denk dat dat mijn moeilijkste examens gaan worden .
Oh, wist niet dat ik nu ook bezig was met een toets, heb dyslexie dus dat zal de reden wel zijn. En ja Economie gaat denk ik ook wel lastig worden, vooral met die berekeningen toepassen allemaal, nee ben ik niet zo goed in weet niet waar bij jou het probleem ligt :pquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:21 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Interpunctie, het zelfde schrijf je aan elkaar. Engels met hoofdletter. Dat is waar zij het o.a over hebben. En nog wat andere dingen waarmee jij je tekst onduidelijk maakt. *Titel.
Maar ik hoop dat de N-termen voor Nederlands, Wiskunde wel hoger liggen dan vorig jaar. Ik moet alleen nog Natuurkunde en Economie maken. Ik denk dat dat mijn moeilijkste examens gaan worden .
Dit ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:21 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Dat kan iemand van VWO makkelijk zeggen.
Nou er staan wel fouten tussen die het lezen wel moeilijker makenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:26 schreef Rickeerd het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat ik nu ook bezig was met een toets, heb dyslexie dus dat zal de reden wel zijn. En ja Economie gaat denk ik ook wel lastig worden, vooral met die berekeningen toepassen allemaal, nee ben ik niet zo goed in weet niet waar bij jou het probleem ligt :p
hahah, trouwens omdat ik dyslexie heb houden ze daar überhaupt wel rekening mee op het examen of dat niet? bijvoorbeeld bij de Nederlands brief, als je daar een schrijffout maakt is dat al een puntje minderquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:28 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Nou er staan wel fouten tussen die het lezen wel moeilijker maken. Niet persé mierenneuken.
Je krijgt extra tijd. Voor de rest volgens mij niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:31 schreef Rickeerd het volgende:
[..]
hahah, trouwens omdat ik dyslexie heb houden ze daar überhaupt wel rekening mee op het examen of dat niet? bijvoorbeeld bij de Nederlands brief, als je daar een schrijffout maakt is dat al een puntje minder
Als je kijkt naar het niveau dan wordt het een 0,3 norm. Is de hele normering bullshit heb je 1,1. Geen moeilijk examen dit, maar ze zijn bij Engels nogal random en het is alsof ze niet van het bestaan van normeringen weten die anders zijn dan 0,3 of 1,1.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:10 schreef Rickeerd het volgende:
Engels: tja het is engels he, het is zelf niet me beste vak maar volgens mij was dit ook wel goed te doen. dacht ik zelf. de term? (2014=1,1)
Spellingscontrole wordt voor zover ik weet bij alle digitale toetsen van Nederlands uitgeschakeld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:58 schreef Lemmens het volgende:
Hi Rickeerd,
Bij mijn weten ligt het aan de toets of er rekening mee gehouden wordt. Als ik me niet vergis heb je met een dyslexieverklaring recht op het gebruik van een computer bij je examen. Word heeft spellingscontrole en daarmee kan je in ieder geval een deel van je spellingsfouten voorkomen.
Check dit even bij de docenten van de talen of de examensecretaris. Die kunnen je het exact vertellen.
Niks van hem aantrekken, er zijn genoeg domme vwo'ers. Gewoon slagen en wegwezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:21 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Dat kan iemand van VWO makkelijk zeggen.
Slapen jij, anders haal je je 10 niet! Haha ;pquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:22 schreef Child het volgende:
[..]
Niks van hem aantrekken, er zijn genoeg domme vwo'ers. Gewoon slagen en wegwezen.
Ik heb het geprobeerd maar werd na een uur wakker. Godver, die 10 haal inderdaad niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:25 schreef Census het volgende:
[..]
Slapen jij, anders haal je je 10 niet! Haha ;p
Bashen, maar ondertussen niet doorhebben, dat de officiële spelling nog altijd 'per se' is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:28 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Nou er staan wel fouten tussen die het lezen wel moeilijker maken. Niet persé mierenneuken.
ooooooooooquote:Op maandag 25 mei 2015 20:28 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Bashen, maar ondertussen niet doorhebben, dat de officiële spelling nog altijd 'per se' is.
Maar dat geldt toch ook voor vwo? Motivatie en iq spelen o.a. een rol, denk ik. Waarom zijn er mensen die laten merken dat ze niks van natuurkunde bakken terwijl het alleen maar wat goochelwerk is met formules? Alles wat je nodig zou hebben staat voorgekauwd in binas.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:10 schreef OudeBok het volgende:
Googletje hier en daar, en het moet echt wel lukken
Ik bak ook niks van Natuurkundequote:Op maandag 25 mei 2015 23:34 schreef Child het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch ook voor vwo? Motivatie en iq spelen o.a. een rol, denk ik. Waarom zijn er mensen die laten merken dat ze niks van natuurkunde bakken terwijl het alleen maar wat goochelwerk is met formules? Alles wat je nodig zou hebben staat voorgekauwd in binas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |