Dat idee heb ik dus ook.quote:
Ziek. Zijn Zweden masochistisch of zo? Waarom doen ze het zichzelf aan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:25 schreef Enchanter het volgende:
http://www.thelocal.se/20051214/2683
http://www.liveleak.com/view?i=de1_1394099792
En zo is er nog wel meer te vinden , Zweden is redelijk naar de pleuris denk ik
Je zegt het zelf alquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:26 schreef ccs het volgende:
[..]
Ziek. Zijn Zweden masochistisch of zo? Waarom doen ze het zichzelf aan?
quote:want verzet staat gelijk aan racisme
Is dat niet omdat Zweden er een nogal vreemde definitie van verkrachting op nahoudt?quote:
Pareltjes voor de westerse samenleving ditquote:Op woensdag 20 mei 2015 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
LiveLeak com Raging Muslim Students Screaming “Allahu Akbar” Assault Swedish Artist During Free Speech Lecture
Ben benieuwd hoeveel agenten er zijn opgepakt voor hate crimes
Het platteland is ook amper bewoond dus ja dan valt het inderdaad wel meequote:Op woensdag 20 mei 2015 23:42 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat zal alleen in de steden zo zijn. Op het platteland zal het wel meevallen.
In 2014 was het zelfs al 1%quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:33 schreef ccs het volgende:
Maar waarom leren ze er niks van? Ze blijven doorgaan.
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden is dat? Zodat het nog relevant is met de tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:01 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik heb een half jaar in Stockholm gewoond
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:32 schreef Pap89 het volgende:
Laten we lekker link(s) gaan doen, aldus Darkwing Duck.
Tering, lijkt Nederland welquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:09 schreef ccs het volgende:
Het land is blijkbaar overspoeld door immigranten die misbruik maken van alles waar ze maar misbruik van kunnen maken.
Haal ze nou niet uit hun linkse droomwerkelijkheid.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:48 schreef PalmRoyale het volgende:
Het is toch onderhand wel duidelijk dat het overgrote merendeel van de immigranten en vluchtelingen domme, achterlijke Neanderthalers zijn die er nog lang niet aan toe zijn om in een moderne wereld te leven.
En daar moet men dus gewoon echt kk harde schijt aan hebben! Laat dat woord geen effect op je hebben. Het issn misbruikte, holle term, bedoeld om je monddood te maken.quote:
Wat is genetische bevuiling ?quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:22 schreef Robuustheid het volgende:
Ik ben overigens twee keer geweest voor zaken. Beiden in Stockholm en Malmo (2013).
Getint gespuis op straten, genetische bevuiling. Iets wat ik toch wel betreur, het was een mooi land.
Lijkt me echt het walhalla voor linkse maakbaarheidswensdenkers als jij, ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kom al jaren in Zweden en het is een fantastisch land met in het algemeen hele vriendelijke mensen. De 'horrorverhalen' die af en toe in NWS en POL discussie de kop opsteken herken ik niet. Zweden is veel relaxter dan Nederland, en Zweden hebben in het algemeen veel meer verantwoordelijkheidsgevoel t.o.v. hun omgeving, en zijn zich er terdege van bewust dat ze die omgeving delen met anderen (zowel mensen als dieren).
Want Zweden moeten hun land delen met verkrachtende holbewoners uit Afrika?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kom al jaren in Zweden en het is een fantastisch land met in het algemeen hele vriendelijke mensen. De 'horrorverhalen' die af en toe in NWS en POL discussie de kop opsteken herken ik niet. Zweden is veel relaxter dan Nederland, en Zweden hebben in het algemeen veel meer verantwoordelijkheidsgevoel t.o.v. hun omgeving, en zijn zich er terdege van bewust dat ze die omgeving delen met anderen (zowel mensen als dieren).
Onzin. Natuurlijk heeft Zweden ook problematiek, en wat betreft de aantallen asielzoekers hebben ze die ook. Maar als je fora alleen maar blijft bestoken met voor dat doel uitgezochte filmpjes, tweets en nieuwsberichten kun je van ieder land het beeld neerzetten dat jij wil. Het beeld van een land dat volledig naar de haaien is, zoals dat vaak geschetst wordt, is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:38 schreef ccs het volgende:
[..]
Want Zweden moeten hun land delen met verkrachtende holbewoners uit Afrika?
Dus jij bent het met mij eens dat Zweden het aantal toegelaten asielzoekers drastisch omlaag moet schroeven?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Onzin. Natuurlijk heeft Zweden ook problematiek, en wat betreft de aantallen asielzoekers hebben ze die ook.
Welja joh, leg mij even wat woorden in de mond. Je begint je topic met een vraag, maar ik krijg sterk het idee dat je eigenlijk niet zo geinteresseerd bent in het antwoord.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:44 schreef ccs het volgende:
[..]
Dus jij bent het met mij eens dat Zweden het aantal toegelaten asielzoekers drastisch omlaag moet schroeven?
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Welja joh, leg mij even wat woorden in de mond. Je begint je topic met een vraag, maar ik krijg sterk het idee dat je eigenlijk niet zo geinterreseert bent in het antwoord.
Omdat het geen vraag is, maar een poging tot manipulatie en daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:47 schreef ccs het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
Jouw vraag hierboven en mijn antwoord hier onder:quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:09 schreef ccs het volgende:
Merk(te) jij iets van de zaken waar wij internetters alleen over lezen?
Zonder sarcasme, bedankt voor je bijdrage!quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jouw vraag hierboven en mijn antwoord hier onder:
Ik kom al vele jaren in Zweden en het antwoord is volmondig: nee, het beeld dat vaak geschetst wordt is onwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
Schaam je je ervoor racist te zijn? Ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Voorzichtig met je woorden. De racisme kaart wordt zo weer tevoorschijn gehaald/
tokkie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Pap89 het volgende:
Nee je bent al racist wanneer je een Nederlander bent.
Dat mag niet. Want dan heb je automatisch "voordelen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |