Die hele shop is triest manquote:
Grapje sgatjequote:
Hoe gaat het met jou nu dan?quote:
Weer 4Havoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja goed mang moet alleen nog een opleiding vinden, met jouw dan?
Genoeg tijd nog toch? Zolang je niet 2x blijft zittenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Weer 4Havo_! Kon nu gewoon op fucking HBO eerstejaar zitten achja #yolo
Over maandje of iets meer beginnen aan mn rijlessen, als ik 18 ben ga ik meteen naar KFC drive in
Ben nu in totaal 2x blijven zittenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Genoeg tijd nog toch? Zolang je niet 2x blijft zitten![]()
En succes met rijlessen, Ben nu ook bijna klaar.
in de 30 zoiets. eind juni mag ik een keertje op dus nog 5 lessen ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ben nu in totaal 2x blijven zitten_!
Lekkah, hoeveel lessen heb je tot nu toe gehad?
Hmm, je hoort verhalen van mensen die m al onder de 25 lessen halen, ben benieuwd hoeveel lessen ik nodig heb..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
in de 30 zoiets. eind juni mag ik een keertje op dus nog 5 lessen ofzo
Ja ligt eraan of je het snel oppakt enz.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm, je hoort verhalen van mensen die m al onder de 25 lessen halen, ben benieuwd hoeveel lessen ik nodig heb..
Nja ik heb een frikandel tussen mn benen hangen dus ik kan sowieso rijdenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ligt eraan of je het snel oppakt enz.
NEE 3760 KRONOR!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:13 schreef gogosweden het volgende:
Autorijden is geweldig leuk enzo, maar wel tering duur. Vandaag bijvoorbeeld nieuwe bandjes halen voor 400 (!) Euro
Heb jij een auto?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:13 schreef gogosweden het volgende:
Autorijden is geweldig leuk enzo, maar wel tering duur. Vandaag bijvoorbeeld nieuwe bandjes halen voor 400 (!) Euro
Haunted is zowat de enigste fatsoenlijke server kekquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:58 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb Minecraft kriebelsMaar ik ga het mezelf niet aandoen om op een server van NL MCforum te spelen
Ja maar is ook zo goor commercieelquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Haunted is zowat de enigste fatsoenlijke server kek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |