Zou je weleens willen feeden.quote:
Voor zoveel uitleggen vatbaar.quote:
Waarmee?quote:
Chocolade voornamelijk. Dat is wel m'n specialiteit denk ik.quote:
Chocolade is boring, er zijn zoveel smaakjes op de wereld die de avontuurszin kunnen prikkelenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chocolade voornamelijk. Dat is wel m'n specialiteit denk ik.
Ah, maar gaat het niet om mijn behoeften dan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Chocolade voornamelijk. Dat is wel m'n specialiteit denk ik.
Paracetamol?quote:
Nah, ik neem die dingen bijna nooitquote:
Mag ik met je mee? Ook moequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah, ik neem die dingen bijna nooitGa zo wel naar bed.
Trouwens moeheids hoofdpijntje, niks bonkends of zo
Ik ga ook zo, morgen een half uur eerder opstaan om te zien wat dat voor effect heeft. Kwart voor 6quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah, ik neem die dingen bijna nooitGa zo wel naar bed.
Trouwens moeheids hoofdpijntje, niks bonkends of zo
Toevalligquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij wel, ik ga er wel om 5:45 uit.![]()
Ja, maar bijna elke vrouw houdt wel van chocola. Inb4 ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, maar gaat het niet om mijn behoeften dan?
Dat is 05:45.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, morgen een half uur eerder opstaan om te zien wat dat voor effect heeft. Kwart voor 6
Maar dan heb je vrienden!quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
Whatsappjes zijn net emails, de ongelezen berichten staren je elke keer dat je inlogt indringend aan tot je maar stopt met whatsapp openen.
Draai ik me nog wel even om hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij wel, ik ga er wel om 5:45 uit.![]()
Ik snap die mensen niet die neuken met hun ex, saai en het maakt de dingen ook nog eens gecompliceerder als dat ze hoeven te zijn, zoek gewoon een volgende om 't bed mee te delen ipv kiezen voor het veiligequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
Post break-up sex, that helps you forget your eeeeeeeeex
Ik hou wel van chocola, maar het zou absoluut niet mijn laatste avondmaal zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar bijna elke vrouw houdt wel van chocola. Inb4 ik niet.
Nee hoor, de ongelezen appjes zijn van een lange periode en in groepsgesprekken waarin ik wel ben toegevoegd maar waaraan ik nooit heb deelgenomen. :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Dan heb je vrienden!
ALS ik wat krijg ben ik bang voor die 2 blauwe vinkjes die de ander dan krijgt als leesbevestiging. Dat geeft toch wel een zekere druk op moeten reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |