lollers...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn gelid hangt er net zo bij als je mondhoeken nu.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
WTF, de binnenkant van mijn linkeroor bloedt ineens
What did you do?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
Hahah sorry als het op je mentale gemoedstoestand werkt, ik kan me af en toe niet inhouden wat bloemrijkheid betreft, sorryquote:
Gemoedstoestand niet, ben daar niet zo gevoelig voor. Zag het alleen kleurrijk voor m'n ogen flitsenquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahah sorry als het op je mentale gemoedstoestand werkt, ik kan me af en toe niet inhouden wat bloemrijkheid betreft, sorry
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt je gehoorbuisdinges? Niet aan gekrabd of zo?
Ja, net aan de binnenkant zeg maar. Geen idee hoe het komt, en het zat er al omdat ik een korst weghaaldequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
What did you do?
in je oor krabben met een haakje?
Ik bluf me er door heen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daging roedjak, sajoer boontjes en atjar ketimoen?
Nope, dat niet.quote:
Ik wil juist de reputatie dat ik WEL een leuk persoon ben. Dus ik lees ze niet direct en dan wanneer ik ze uiteindelijk wel lees moet ik standby staan om al mijn mogelijkheden zo snel mogelijk te gebruiken voor een leuk antwoord.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stuuuur dan gelijk wat terug... zo van gelezen![]()
oke
ik ga weer onder mijn steen liggen
Oh oke, dan is het gewoon een wondje. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ja, net aan de binnenkant zeg maar. Geen idee hoe het komt, en het zat er al omdat ik een korst weghaalde
Ik begrijp hieruit dat ik vooraf zelf maar ff langs de toko loop?quote:
Misschien een puistje ofzo geweest waar je onbewust aan gekrabd hebt?quote:
quote:
Moet je me af en toe eens horen oreren tijdens een zakelijke vergadering, af en toe schaam ik me kapot achterafquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gemoedstoestand niet, ben daar niet zo gevoelig voor. Zag het alleen kleurrijk voor m'n ogen flitsen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat ik vooraf zelf maar ff langs de toko loop?
Toch mijn oortelefoons eens checken op scherpe randjesquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh oke, dan is het gewoon een wondje. Niks aan de hand.
Er gaat dus iig niet gefeed worden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik zwijg maar even veelbetekenend.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Moet je me af en toe eens horen oreren tijdens een zakelijke vergadering, af en toe schaam ik me kapot achteraf
Jumboquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
De C1000 hier is net een Jumbo geworden. RIP. Nu heb ik keuze tussen de Jumbo en de Jumbo.
Draag je ook weleens een oortje van een radiozender tijdens het motorrijden?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch mijn oortelefoons eens checken op scherpe randjes
Het is niet eerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jumbo
De laatste C1000 hier zijn ze ook aan het ombouwen
Ik breng het eten wel in je mond.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er gaat dus iig niet gefeed worden.
Busted
Godver:( . Dat hebben ze bij mij in enschede ook een aantal jaar terug gedaan. Ik mis die c1000 nog steeds, krijg ook nog steeds aanbiedingen van c1000 via de mail waarop ik mij heb geabonneerd enzo. Ik wil de mail nog niet opzeggen want misschien komen ze terug hoop ik altijd nog.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
De C1000 hier is net een Jumbo geworden. RIP. Nu heb ik keuze tussen de Jumbo en de Jumbo.
Gewoon de Jumbo kiezen waar de minste negers als vakkenvuller te zien zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |