Ik vermoed de Grebbeberg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:46 schreef Kandijfijn het volgende:
Redelijk getraind? Heb je uberhaupt ooit al een berg beklommen?
Hangen allemaal bordjes hoor: 'De wachttijd vanaf hier bedraagt circa x minuten'.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:47 schreef hont12 het volgende:
Het is een fucking berg.
Wachttijden verwachten
Je hebt inderdaad een behoorlijke wachttijd om Everest te mogen beklimmen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:47 schreef hont12 het volgende:
Het is een fucking berg.
Wachttijden verwachten
Paraplu meenemen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:52 schreef dl3b het volgende:
En als je dan eindelijk aan de beurt bent is het weer niet goed, en kan je alsnog optiefen met je hele entourage.
Sint Pietersbergquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef hans1985 het volgende:
Naja. Is dikke 9 km. En ergens moeten de kosten er zijn.
Andere berg iets minder hoog is ook goed. Zolang in buurt 20k dollar is
Met een hele grote kan je paragliden naar de top, dat dan weer wel.quote:
Mja, daar staat wel een lange rij voor..quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:58 schreef NightH4wk het volgende:
Neem wel de kabelbaan naar de top, wordt je minder moe van.
25k dollar all inclusive?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:55 schreef danos het volgende:
Rond de 25.000 als je zelf nog wat wil doen, voor 50.000+ word je gedragen.
Er is een beperkt aantal vergunningen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:18 schreef Ericr het volgende:
25k voor permit, sherpa's, transport en gear. Daarnaast nog 5k voor de uitvaart omdat je amper weet waar je aan begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes TS
geen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:46 schreef Isis20 het volgende:
[..]30k dus. 5 k minder als ik niet dood vries 😝SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes TS [ afbeelding ]
Geen probleem
K2, leuk beginners pukkeltje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef hans1985 het volgende:
Naja. Is dikke 9 km. En ergens moeten de kosten er zijn.
Andere berg iets minder hoog is ook goed. Zolang in buurt 20k dollar is
Bij min 10 liep ik noch in t shirt Wel getrained. Nu 2 jaar later niet meer die conditie. Ga maar eens nieuwe peaks bekijken. Risico heb ik eigenlijk schijt aanquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:22 schreef Ericr het volgende:
Beklim 'gewoon' een trekking peak. Is al zwaar genoeg.
Heb zelf een poging gewaagd in 2004 om Mera Peak te beklimmen, grootste gedeelte is overigens bewandelbaar. Helaas de top toen niet gehaald mede door omslag in het weer (-30 en sneeuw) maar zo'n tocht is al een behoorlijke uitdaging. Ook met de nodige risico's, bij trekking peaks komen ook meerdere personen per jaar om het leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |