Sowieso. Pax weet tenminste wat hij doet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Interessanter dan Yreals reallifesoap?
Zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
Bijbel in de TSPak dan de juiste ja. De enige ekte Staatsbijbel van Van Der Pot
Zwart met een decolleté van jewelste door Trijntjequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
Wat zou de volgende kleur van onze prachtige Kluwer wetbundel zijn, jongens?
Zwart lijkt me wel mooi jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zwart met een decolleté van jewelste door Trijntje
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso. Pax weet tenminste wat hij doet.
Ja... ik ga naar de SS denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
loop gewoon een kleding winkel in en laat je adviseren.
Mijn pak komt van suitsupplyquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja... ik ga naar de SS denk ik
daar hoor ik hier altijd iedereen over
Oh ik dacht die andere ss. Die waren ook goed gekleed, dat welquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh ik dacht die andere ss. Die waren ook goed gekleed, dat wel
Badum tssjquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Mijn oom heeft nog een SS pak liggen, interesse? Jquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ach, 400€+ voor een pak voor studentenrechtbank is misschien wat veel. Outlets verkopen voor 100€ best acceptabele dingen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja... ik ga naar de SS denk ik
daar hoor ik hier altijd iedereen over
Mwah er komen nog wel meer momenten dat ik hem zal moeten dragenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
ach, 400€+ voor een pak voor studentenrechtbank is misschien wat veel. Outlets verkopen voor 100€ best acceptabele dingen.
geloof me, dan baal jequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah er komen nog wel meer momenten dat ik hem zal moeten dragen
tenzij ik ineens vies dik word
uit stage zie ik deze altijd. Zoiets volstaat echt wel voor een project.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah er komen nog wel meer momenten dat ik hem zal moeten dragen
tenzij ik ineens vies dik word
ik ben uit mijn Ajax pak gescheurd...quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een keertje meegemaakt dat ik uit mijn oude spijkerbroek scheurde. Wat was dat chanant.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een keertje meegemaakt dat ik uit mijn oude spijkerbroek scheurde. Wat was dat chanant.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon pakken in meerdere maten dubbel kopen just in case
Oh ja..quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
na die laatste foto ben ik geopereerd. 16kg erbij. Heeeejjj.
Alweer 5 eraf nu. Keihard callorieen en behoefte bijhouden via de app. Het voelt heel stom, maar het werkt welquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja..
dat is wel aardig veel. Ben je je gewicht alweer aan het terugbrengen?
En welke service krijg je daarbij?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
uit stage zie ik deze altijd. Zoiets volstaat echt wel voor een project. [ afbeelding ]
Ik ga altijd bij zo'n soort winkeltje gewoon een pak pak halen. Die vermaken ook gewoon enzo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
En welke service krijg je daarbij?
overtuigd*quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:46 schreef Yreal het volgende:
We zijn wel op een positievere noot de dag uitgegaan op stage. Begeleider heeft nog gezegd dat ik het inhoudelijk allemaal wel echt goed snap en beschrijf en alles, maar dat er nog wel gescoord moet worden. Met de voetbal metafoor "je voetbalt nu prachtig maar je staat 0-2 achter". Dat, en de erkenning dat het een vreselijk moeilijk onderwerp is.
Dus wat dat betreft zit het allemaal wel weer redelijk. Want het is vooral nog heen theoretische verhandeling, niet een stuk waar de belastingdienst van overtuigt is.
Dat was verstandig geweest vanuit het standpunt van haalbaarheid. Maar dit was wel echt een heel mooi en interessant onderwerp, dat ik niet kon laten schieten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet wo-interessant doen maar schrijven voor het niveau van de opleiding.
Bij het plaatje begin ik al te transpireren van alle kunststof die daar, hoogstwaarschijnlijk, door de stof zit geweven.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
uit stage zie ik deze altijd. Zoiets volstaat echt wel voor een project. [ afbeelding ]
Dank. Nu hoefde ik het niet meer te zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:07 schreef Accursius het volgende:
[..]
Bij het plaatje begin ik al te transpireren van alle kunststof die daar, hoogstwaarschijnlijk, door de stof zit geweven.
Bestuursrecht is overal.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:42 schreef Henrys het volgende:
Ben zo blij als bestuursrecht 3 achter de rug is, nooit meer bestuursrecht
Niks mis met BES3.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:42 schreef Henrys het volgende:
Bij de SuitSupply heb je geen €400+ nodig?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
ach, 400€+ voor een pak voor studentenrechtbank is misschien wat veel. Outlets verkopen voor 100€ best acceptabele dingen.
Mwah, is geen lievelingsvak maar ook geen rotvak. Bestuurs doet me gewoon weinig, maar het is geen lastige materie. Wou dat ik hetzelfde over belasting kan zeggen maar helaas..quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:42 schreef Henrys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |