SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 21-05-2015 12:37:31 ]![]()
MWM = midwintermarathon die geen marathon is
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat komt wel als je wat langer bezig bent en het echt leuk gaat vinden, het hardlopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef Saninl het volgende:
Ik vind het altijd lastig om (veel) geld uit te geven
Dan is een paar schoenen niet genoeg, en twee ook niet. en als je niet alleen verhard wil lopen maar ook nog leuk onverhard wil lopen heb je voor je het weet 5 paar schoenen.
Dan ook nog iets om drinken onderweg mee te nemen, wat extra fijne sokken en goeie sportzonnebril misschien.
En dan wordt het najaar en heb je andere spullen nodig. Lang-lang, lichtjes, handschoenen, een muts.
Hardlopen kan in theorie goedkoop beoefend worden, in praktijk kost het je klauwen vol met geld, die je lachend uitgeeft
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon hard genoeg lopen, dan verdien je het terugquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt wel als je wat langer bezig bent en het echt leuk gaat vinden, het hardlopen.
Dan is een paar schoenen niet genoeg, en twee ook niet. en als je niet alleen verhard wil lopen maar ook nog leuk onverhard wil lopen heb je voor je het weet 5 paar schoenen.
Dan ook nog iets om drinken onderweg mee te nemen, wat extra fijne sokken en goeie sportzonnebril misschien.
En dan wordt het najaar en heb je andere spullen nodig. Lang-lang, lichtjes, handschoenen, een muts.
Hardlopen kan in theorie goedkoop beoefend worden, in praktijk kost het je klauwen vol met geld, die je lachend uitgeeftMaarja daar heb je natuurlijk eerst allemaal dure gadgets voor nodig
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan dit beamen. En dan loop ik nog niet eens onverhard en heb ik nog maar 1 paar schoenen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt wel als je wat langer bezig bent en het echt leuk gaat vinden, het hardlopen.
Hardlopen kan in theorie goedkoop beoefend worden, in praktijk kost het je klauwen vol met geld, die je lachend uitgeeft
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als jullie nou gewoon allemaal netjes de 7HL gaan doen en niet de BGL dan scheelt dat weer drukte op mijn parkoers.![]()
Heb altijd maar één paar schoenen gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan is een paar schoenen niet genoeg, en twee ook niet.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Hardlopen kan in theorie goedkoop beoefend worden, in praktijk kost het je klauwen vol met geld, die je lachend uitgeeft![]()
![]()
Ik ook heel lang, maar met 4-5x per week lopen is dat echt niet meer chill..quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb altijd maar één paar schoenen gehad.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
uitzondering, regelquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb altijd maar één paar schoenen gehad.
Klopt. En bij de 7H maakt het niet uit hoeveel deelnemers er zijn. Bij Kadiks z'n loopjes wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal netjes de 7HL gaan doen en niet de BGL dan scheelt dat weer drukte op mijn parkoers.![]()
Je vindt mij raarquote:
Ben ik met je eens. Maar toch: CPC en BGL anytime. Had ik in de buurt van Nijmegen gewoond dan was het een ander verhaal geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:59 schreef pijll het volgende:
[..]
Klopt. En bij de 7H maakt het niet uit hoeveel deelnemers er zijn. Bij Kadiks z'n loopjes wel.
Overigens moet er ook niet overdreven worden, op het finishprobleem na bij de BGL14 is het gewoon goed op orde. Je moet ook niet te verwend zijn en accepteren dat je in grote wedstrijden (ook de 7HL) soms niet je eigen tempo kunt lopen. Hoort erbij. Wie daar niet tegen kan kan beter meedoen aan een klein regionaal loopje, waar de tijdwaarneming met briefjes gaat. Ook die zijn helemaalHardlopen
Wat ikzelf erg tof vond van de 7HL en wat ik nog nergens anders gezien had: wasbakken met stromend water na de finish.![]()
De enige die ik hier raar vind dat ben ik zelf.quote:
Voor de rest zijn hier alleen maar hardloophelden
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Nee ik loop de BGL
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik weet het nog nietZe vallen eigenlijk niet binnen de scope van mijn jaardoel.
Mijn wederhelft heeft trouwens een nieuw doel gevonden voor over ca 1 jaar. En het heeft nogal met trailen te maken![]()
![]()
Een ultra in Zwitserland?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:15 schreef Quoi het volgende:
Ik weet het nog nietZe vallen eigenlijk niet binnen de scope van mijn jaardoel.
Mijn wederhelft heeft trouwens een nieuw doel gevonden voor over ca 1 jaar. En het heeft nogal met trailen te makenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pfoe, als ik zo naar de site van de Roparun kijk voelt het wel heel raar om niet mee te lopen dit jaar. Wellicht volgend jaar weer op het lijstje zetten... Maar ja eerst vanavond maar eens knallen![]()
Zwabber, ben je nog bereid me een richttijd mee te geven?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Na de jammerlijk uitgekomen voorspelling m.b.t. de marathon van pijll durf ik niet zo goed meer. Ik denk overigens wel dat je de 5 km gaat uitlopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
Zwabber, ben je nog bereid me een richttijd mee te geven?![]()
Ik zal je niet veroordelen als je richttijd onhaalbaar bleek, maar dank je voor je vertrouwen dat ik voor het afbreken van de finishboog binnen ga komenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Na de jammerlijk uitgekomen voorspelling m.b.t. de marathon van pijll durf ik niet zo goed meer. Ik denk overigens wel dat je de 5 km gaat uitlopen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het eerste eindcijfer is een 1. Meer wil ik niet zeggen. Dat is beter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zal je niet veroordelen als je richttijd onhaalbaar bleek, maar dank je voor je vertrouwen dat ik voor het afbreken van de finishboog binnen ga komen![]()
OK, dan ga ik op weg met een pace wat begint met een 3quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het eerste eindcijfer is een 1. Meer wil ik niet zeggen. Dat is beter.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Komt goed!quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:37 schreef Quoi het volgende:
Succes MD. Misschien is een betere vraag: wat is jouw streeftijd?
Een deel in mij wil op mijn PR weggaan, dus een pace van 3:40.
Een ander deel in mij denkt aan die 4 km loop van twee weken terug en vindt 3:50 veel realistischer.
Dus mijn plan van aanpak zal zijn om te kijken wat mn tijd is van de eerste km en hoe alles voelt, of er een groepje is waar ik bij kan aanhaken en vooral niet teveel proberen na te denken tijdens de race.
Dus richttijd is ongeveer 19 minuten.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: