Ik ben verder ook vrij om het te doen maar of ze dan bij me blijft is een 2e..quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:08 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het bizar om te zeggen dat een ander iets niet met zijn of haar lichaam mag doen.
pijl naar benedenquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:44 schreef NotYou het volgende:
"I'm with stupid" op je borst met eronder een pijl naar links of rechts?
Deze man weet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:54 schreef Nobu het volgende:
Ik begrijp je vriendin wel, die heeft geen zin om met een tokkie over straat te gaan.
Je bent samen, dan kun je wel een beetje rekening houden met elkaar lijkt me.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:21 schreef bloodyhell het volgende:
Dat slaat nergens op.. Ik bedoel het is jou leven en jou lichaam. Zelf vind ik tatoeages super tof, lichteraan wel wat het is. Als jij het wel graag wil doe het, zij kan moeilijk iets verbieden. En als zij daar zo moeilijk over doe dan pech..
Dat zeg je goed. Zij kan ook rekening met zijn 2e tattoo wens houdenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:24 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je bent samen, dan kun je wel een beetje rekening houden met elkaar lijkt me.
Gezien ze je ex is heeft ze voor de tatoo gekozen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:15 schreef zomer86 het volgende:
Mijn ex-vriendin wilde het altijd, ik heb haar toen voor de keuze gezet, want ik ga niet met een tokkie rondlopen met van die zinloze teksten op haar arm.
Als ze je verlaat om en tatoeage zit de liefde toch al niet zo diep.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:13 schreef District het volgende:
[..]
Ik ben verder ook vrij om het te doen maar of ze dan bij me blijft is een 2e..
Nee, dat had weer een hele andere reden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gezien ze je ex is heeft ze voor de tatoo gekozen?
Hij heeft er toch al 1.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Zij kan ook rekening met zijn 2e tattoo wens houden
Haha aahw je hebt in ieder geval humor, dat compenseert die lelijke tattoos weer wat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:56 schreef District het volgende:
[..]
Het mcdonalds logo op mn reet leek me wel wat.
Als ze hem dumpt om een tatoeage is hij haar liever kwijt dan rijk denk ik zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:41 schreef hottentot het volgende:
Tja TS waar krijg je later het meeste spijt van?
Dat je de tatoeage niet genomen hebt, of dat je je vriendin hierom bent kwijtgeraakt?
Tja, ik ben voor tatoeages, mijn vriendin ook, maar het ligt er wel aan wat en waar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ze hem dumpt om een tatoeage is hij haar liever kwijt dan rijk denk ik zo.
Als hij een tatoeage belangrijker vindt dan zijn relatie is ze hem liever kwijt dan rijk denk ik zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ze hem dumpt om een tatoeage is hij haar liever kwijt dan rijk denk ik zo.
Mijn vriend heeft een lelijke tatoeage op zijn arm die hij eens met zijn dronken koop in Portugal heeft laten zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tja, ik ben voor tatoeages, mijn vriendin ook, maar het ligt er wel aan wat en waar.
Als ze bijvoorbeeld een my little pony wil op een kaalgeschoren zijkant van het hoofd, dan houd het echt op. Wil ze een tribal over haar hele rug dan moet ze dan gewoon doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |