vanwaar dequote:
Als ik me niet vergis Cremerstraat eo.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
Waar zit nieuw Engeland?echt nog nooit van gehoord
Je kan wel blijvenquote:
Ligt het Verdomhoekje daar niet? Even kijken hoe je zit tov dat stukjequote:Op zondag 7 juni 2015 22:05 schreef zatoichi het volgende:
Morgen en huis bekijken in nieuw Engeland. Ik twijfel want zou het liefst in mijn eigen wijk willen blijven maar de wijk ziet er best leuk uit. Iemand ervaring? En hoe is het?
ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 05:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ligt het Verdomhoekje daar niet? Even kijken hoe je zit tov dat stukje
Gewoon algemene kennis misschienquote:Op zondag 7 juni 2015 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan wel blijven'en maar vertel mij eens waar ik deze wijk blijkbaar van moet kennen? Ik ken niemand die er woont, kom er nooit dus waar zou ik het van moeten kennen dan? Of moet je de hele topo van Utrecht uit je hoofd kennen om hier te mogen wonen?
Ah kijk, ik kan die smiley ook!
Welke straat, het ligt er een beetje aan.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:05 schreef zatoichi het volgende:
Morgen en huis bekijken in nieuw Engeland. Ik twijfel want zou het liefst in mijn eigen wijk willen blijven maar de wijk ziet er best leuk uit. Iemand ervaring? En hoe is het?
Chillquote:Op zondag 7 juni 2015 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kan wel blijven'en maar vertel mij eens waar ik deze wijk blijkbaar van moet kennen? Ik ken niemand die er woont, kom er nooit dus waar zou ik het van moeten kennen dan? Of moet je de hele topo van Utrecht uit je hoofd kennen om hier te mogen wonen?
Ah kijk, ik kan die smiley ook!
Het gedeelte tussen de Vleutenseweg en het spoor, globaal gezien.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb daar als student jaren gewoond.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:05 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben nog van de tijd dat dat café Nol wasquote:
Ik bedoel natuurlijk de Thomas a. Kempisweg. Die straat veranderd iedere 10 meter van naam...quote:Op maandag 8 juni 2015 07:59 schreef zatoichi het volgende:
Het buurtje voorbij het Majella park ken ik ook wel; erg mooi inderdaad, alleen zit je daar al snel weer tegen de Marnixlaan aan...
Ook nooit van gehoordquote:Op zondag 7 juni 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
Beers & Barrels? Ben er zelf nog niet geweest. Maar zo'n tap in je tafel lijkt me wel fijn bij zo'n gelegenheidquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:34 schreef habitue het volgende:
Weet er iemand misschien een goed restaurant in Utrecht voor een vrijgezellenfeest? Liefst ergens met drankjes erbij in, en waar je een beetje kabaal kunt maken.Ow ja en een beetje goed eten is ook een pre.
Met Nol heb ik een blauwe maandag nog wat gehadquote:Op maandag 8 juni 2015 07:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben nog van de tijd dat dat café Nol wasVriend van mij woonde daarboven in een studentenhuis. Maar dat was de tijd dat de van Koetsveldstraat nog vol hoeren zat
![]()
Het buurtje voorbij het Majella park ken ik ook wel; erg mooi inderdaad, alleen zit je daar al snel weer tegen de Marnixlaan aan...
Wij wonen officieel in nieuw welgelegen, geen hond die weet dat dat zo heet ( of weet waar het ligt).quote:Op zondag 7 juni 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
Ik weet het wel!quote:Op maandag 8 juni 2015 10:09 schreef marcek het volgende:
[..]
Wij wonen officieel in nieuw welgelegen, geen hond die weet dat dat zo heet.
Hoorde pas wel de term smurfendorp, die had ik dan nog nooit gehoord.
Wij noemden dat daar de bejaardenbijlmerquote:Op maandag 8 juni 2015 10:37 schreef marcek het volgende:
Welgelegen ligt aan de rand van oog in al, nieuw welgelegen niet 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |