Je bent een verdomd goeie detective.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:11 schreef xlindaaa het volgende:
[..]
nee ik ken haar niet.
ik kom uit Twello, woon nu in Rijssen.
Printscreentje alles! Goed bezigquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:59 schreef xlindaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry ging even wat mis
Rijssen ja? Straks ken je mn ex nog ook #plottwist. Almelo hierquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:11 schreef xlindaaa het volgende:
[..]
nee ik ken haar niet.
ik kom uit Twello, woon nu in Rijssen.
Wie is je ex?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:14 schreef Toto69 het volgende:
Rijssen ja? Straks ken je mn ex nog ook #plottwist. Almelo hier
Godver DM me dat plox dit wil ik zien om te gelovenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:15 schreef xlindaaa het volgende:
[..]
op zijn omslagfoto staat: kampers forever
Is het kindje een neger?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:21 schreef MotherFoker het volgende:
Heb er ook een tussen mijn vriendenlijst zitten,bij seksuele voorlichting zat ze al te klooien met condooms en een fanta fles. Haar kindje is ongeveer twee en drinkt al grote xxl AA sportdrank en Aquarius op. Of bijvoorbeeld een hele KFC bucket.
Maarja ik mag niet klagen of oordelen.
Racist! Alsof KFC hem dan een neger maakt het kindje en nee duidelijk geen neger want nergens staat meloen.quote:
Ahh geen meloen, nee dan is het geen neger.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Racist! Alsof KFC hem dan een neger maakt het kindje en nee duidelijk geen neger want nergens staat meloen.
Beiden zijn donker ja, papa van het kindje weg en mama verkoopt piercings voor een zooitje en zelf zit dr hele gezicht vol, niks mis mee hoor vind het bij bepaalde personen niet staan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Racist! Alsof KFC hem dan een neger maakt het kindje en nee duidelijk geen neger want nergens staat meloen.
Hahah aquarius en kfc het kon ook niet anders. Ik had gelijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Beiden zijn donker ja, papa van het kindje weg en mama verkoopt piercings voor een zooitje en zelf zit dr hele gezicht vol, niks mis mee hoor vind het bij bepaalde personen niet staan.
Ja en nee beide neitquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:25 schreef eenzame_kat het volgende:
Is dat nou diezelfde Hope van dat hele tokkiegesprek met Mario en Samir?
En is Mario de vader? Of toch Samir?
quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Beiden zijn donker ja, papa van het kindje weg en mama verkoopt piercings voor een zooitje en zelf zit dr hele gezicht vol, niks mis mee hoor vind het bij bepaalde personen niet staan.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als ze op dr neefje moest passen ging ie gewoon mee naar de klas klein jochie van 3.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hahah aquarius en kfc het kon ook niet anders. Ik had gelijk
Dat is niet typisch neger toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:29 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Als ze op dr neefje moest passen ging ie gewoon mee naar de klas klein jochie van 3.
nou nou, ik wel eens op de fiets.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee, maar wel typisch iets voor haar vind ik dan. Ze ging eens met een paard door de McDrive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |