Ik ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben zo beniewd hoe hij in het echt is!
Balen! Ik heb drie lusjes gevonden op mijn RSquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:01 schreef GotC het volgende:
Hm ik zag wat verschoven draden op m'n doekIemand tips behalve wassen? Zorgvuldig terugduwen oid?
Doek, veel licht, een naald en voorzichtig de draden terugtrekken tot het lusje weg is. Daarna even wassen en klaarquote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Balen! Ik heb drie lusjes gevonden op mijn RSAls iemand daar ook tips voor heeft?
Oh, ik ga zo rammelen van die kleintjes
Thnx! Ze zitten gelukkig in de staart, maar toch zonde...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Doek, veel licht, een naald en voorzichtig de draden terugtrekken tot het lusje weg is. Daarna even wassen en klaarKost wat tijd en concentratie maar heel goed zelf terug te krijgen
http://www.samanthas.mags(...)s-gebroken-draadjes/quote:Afhankelijk van hoe erg de dragen verschoven zijn kunnen de verschuivingen worden gerepareerd. Hier zijn twee methoden voor.
1. De luie-methode: we kijken het aan en zullen zien
2. De repareren: dit neemt tijd in beslag
De luie-methode: Heet wassen en drogen. Hierdoor wordt de weving strakker, hopelijk in de richting die je wenste. Houdt er wel rekening mee dat je doek kan krimpen in zowel de lengte als de breedte. En niet alle materialen reageren hetzelfde. Zijde zal bijv. zijn glans verliezen, en doe dit absoluut niet met wol!!!
Repareren: Heet wassen en in de droger op ‘strijkdroog’. terwijl hij nog vochtig is met een naald of speld de draden naar de juiste plek verschuiven en daarna strijken. ook bij deze methode geldt dat dit niet met alle materialen mogelijk is.
Ah die ga ik es ff oefenen met een teddybeer komende week. Dan kan Henk tzt mooi in de rekbare.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:45 schreef GotC het volgende:
Aww wat lief stippelrientje! En wat heerlijk dat je neefje zo heerlijk sliep!
Een kleine tip, als dat een rekbare doek is mag je 'm niet zo knopen. Een rekbare doek heeft 1 veilige knoop en je hebt nu de FWCC heel netjes geknoopt, alleen is dit een knoop voor een geweven doek
Voor een rekbare doek:
DaD! Wat een heerlijke foto's!
Twist, je maakt me bijna aan het rammelen![]()
Dat zou wel moeten kunnenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Als je met een fwcc de panden over de baby doet (3 lagen dus) is ie dan ook niet veilig? En waarom is ie eigenlijk niet veilig met rekbare doeken?
Valt t mee qua verzendkosten en levertijd? Morgen schijnt er een ringsling op te komen, Tian Ma, daar heb ik als paardenmeisje mijn zinnen op gezet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh en ik heb bij Oscha besteld paar keer Cassandra
Niet alleen ringslings, zelfs doeken!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Valt t mee qua verzendkosten en levertijd? Morgen schijnt er een ringsling op te komen, Tian Ma, daar heb ik als paardenmeisje mijn zinnen op gezet.vindt m werkelijk fantastisch maar wel duur. Maar volgens mij verkoopt Oscha tzt ook goed zonder veel prijsdaling?
Iig morgen maar met creditcard in de aanslag haha
Gewoon proberenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Whehe zal mijn pech wel weer zijn.. Ik ben niet zo snel met klikken.. Zeker niet als ze op een ongunstig tijdstip worden verkocht
Ja iddquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef Dot. het volgende:
Hoe dúrven ze?!![]()
Zo heb ik mijn enige score, want met al die aangekondigde waren er veel te veel ervaren klikkers.
Of je zet de meldingen van de FB groep aan. Er is altijd wel iemand die post dat ze online zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Srsly? Moet je dan de hele dag op hun website blijven in de hoop dat de doek ineens te koop is?
Nee het is een geweven doekquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:45 schreef GotC het volgende:
Aww wat lief stippelrientje! En wat heerlijk dat je neefje zo heerlijk sliep!
Een kleine tip, als dat een rekbare doek is mag je 'm niet zo knopen. Een rekbare doek heeft 1 veilige knoop en je hebt nu de FWCC heel netjes geknoopt, alleen is dit een knoop voor een geweven doek
Voor een rekbare doek:
DaD! Wat een heerlijke foto's!
Twist, je maakt me bijna aan het rammelen![]()
Net twee maandjes aangetiktquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Wat knus zeg Stippel! Wat een humpie ook nog. Stapelbed
En da's een Calin Bleu toch?
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:31 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nee het is een geweven doek![]()
Callin blue
Hij staat online, ik hoop dat je het gezien hebtquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Bedanktmaar mee klikken hoeft niet, heb afgesproken met mijn man dat als ik zelf klik hij gewoon bij ons thuis hoort en zo niet is t pech
wel lief
En, voor links of rechts gegaan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zat ook te haasten haha. Maakt niet uit, ik heb m
Ik was er niet op bedacht dat daar verschil in zat, en heb nu een RS met autootjes op de kopquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik was er niet op bedacht dat daar verschil in zat, en heb nu een RS met autootjes op de kop.
rechts. Ik weet niet of right nu was, de ringen rechts of rechtshandig. Maar ik was van plan om op mijn linker heup te dragen.quote:
Het is over welke schouder de doek gaatquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
rechts. Ik weet niet of right nu was, de ringen rechts of rechtshandig. Maar ik was van plan om op mijn linker heup te dragen.
Krijg m voor mijn verjaardagwist anders toch niets te vragen behalve spullen voor de baby. Leuke vroeg cadeau, ben over twee maanden jarig hihi
Ja he, vond t wel een prima idee ook. Dan heb ik gelukkig de goede besteld (in mijn jeugd droeg ik àlles rechts met als gevolg dat ik begroeid ben naar die kant, hopelijk kan ik de kleine links dragen. Maar t patroon is tweezijdig dus in theorie zou t niet uit moeten maken, want dan draag je de andere kleur op je andere heup lijkt mijquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is over welke schouder de doek gaat
Leuk cadeau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een beetje onwennig, zo'n kleine mini tegen je aan zonder je armen te hoeven gebruiken, maar dat went vast vanzelf
Wat ik me alleen afvroeg: die ene doekbaan loopt precies voor haar gezicht langs, is dat niet erg?
En was net een was aan het opvouwen, waarbij ik steeds een klein beetje voorover moest buigen om de was neer te leggen op bed. Maar is dat niet mateloos irritant voor een baby? Mij lijkt dat ze dan steeds het idee hebben achterover te vallen, of valt dat wel mee?
Dat idee heb ik namelijk soms ook als ik 'r gewoon vast heb (tegen me aan) en dan in bed wil leggen. Als ze dan net in 'horizontale positie' komt, schrikt ze soms opeens.
Ze leek overigens nergens last van te hebben, want ze lag heerlijk tegen me aan te tukkenmaar vroeg het me zomaar af
Kan jij geen tulashop beginnen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:12 schreef Moppert het volgende:
Veel beter..en nee hoor dat is niet iets wat ze irritant vinden is mijn ervaring.
![]()
Ik heb een tula gekocht en in plaats van retailwaarde heb ik marktwaarde er voor betaald
Welke?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:12 schreef Moppert het volgende:
Veel beter..en nee hoor dat is niet iets wat ze irritant vinden is mijn ervaring.
![]()
Ik heb een tula gekocht en in plaats van retailwaarde heb ik marktwaarde er voor betaald
375 euro maar dat is inclusief accessoires en verzendkostenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef Shandaly het volgende:
Ooh, dat is wel een hele gave, Moppert!![]()
![]()
Mag ik vragen wat je ervoor hebt moeten betalen?
Godskanonne wat een geld.. daar gaat mijn innerlijke vrek van hyperventileren zeg...quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:56 schreef Moppert het volgende:
[..]
375 euro maar dat is inclusief accessoires en verzendkosten
Nou was de verkoop van jouw doek aan mij een druppel op een gloeiende plaat maar ik ben blij te horen dat het gelukt is om je andere doeken ook te verkopenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Moppert het volgende:
Ja het is veel geld!!! en het is dat ik het betaal door de doeken te verkopen en het dus niet van de gewone pot gaat.![]()
![]()
En hij is BNIP (brand new in package ) Standard Trig with full accessories (reversible suck pads, reversible flat hood and reach straps dus niet alleen maar een gewone tula
Die vind ik mooi!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:13 schreef ingee het volgende:
Hoppediz darjeeling green.
Spees, toch prima als balans tegenover de eenhoorns en regenbogen?
Ja, dat bedoel ik echt precies! Sorry he dat ik een afwijkende mening heb over je tula.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:21 schreef Moppert het volgende:
![]()
whut.. en als je een draagdoek hebt met een paard wil je graag dat ze denken dat je anky van grunsven bent ofzo?
moet cassandra oppassen met dr Ringsling dusquote:
ik wilde net zeggen, niets mis met een paarden doekquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:28 schreef Moppert het volgende:
[..]
moet cassandra oppassen met dr Ringsling dus
Nou niet pretentieus maar mooi vind ik m ook niet...quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Iedereen vindt m tofBen ik de enige die die print een beetje pretentieus vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |