SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door G.R.S. op 19-05-2015 22:24:58 ]
Valt nog mee dan. Dacht altijd full-on burqa time.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op open straat broek en shirt. Geen open shouders, geen cleavage, broek/rok t/m knie. That's it.
Geen van beide.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:08 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. Dacht altijd full-on burqa time.Of is dat Iran?
Wrijf het er maar in ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:14 schreef Deuce92 het volgende:
Beetje slecht ja. Maar zou wel facial geven.
doe mij dan maar zo'n lekkere boerinquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een dik hoofd man
echt zo'n inteelt boerin
Beetje Gothicquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:21 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:21 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij bent echt stoer maatquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
Haha heb net iemand gespoilerd wie er dit seizoen dood gaat in GoT. Iedereen is gewaarschuwd, ben op oorlogspad!!
Dat was toch het hele punt van die laatste scene, of mis ik nu de grapquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
Jammer dat ze die cuckold scène met Theon niet hadden gedaan. Had het nét iets meer freaky gemaakt.
in de boeken doet ie toch oral sex op fAryaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was toch het hele punt van die laatste scene, of mis ik nu de grap
Oh dat. Ja. True.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
in de boeken doet ie toch oral sex op fArya
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
Jammer dat ze die cuckold scène met Theon niet hadden gedaan. Had het nét iets meer freaky gemaakt.
Tja snap de change wel. Had wel gehoopt op Young Griff tho.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh dat. Ja. True.
Je zag wel dat hij opstandig ging kijken toen sansa d'r bloem werd geplukt, denk dat ze daar wel zelfde lijntje gaan volgen als met fArya.
Ik mis LSH. En de jonge Targaryen.
wat een zinloze kut verhaallijn was dat zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tja snap de change wel. Had wel gehoopt op Young Griff tho.zonde dat die geskipt is.
2Doc is het van, geen idee of dat die hbo docu isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het die van de HBO? Ziggoheeft aids
lekker op de bank naast vrouwlief met een zak chipsquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:48 schreef Questular het volgende:
Zo te zien hebben mensen gewoon echt naar het ESF zitten kijken? Jullie kijken vast ook naar the Voice, Idols en al die andere aids programma's ?
geen glaasje wijn met kaasplankjequote:Op woensdag 20 mei 2015 10:25 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker op de bank naast vrouwlief met een zak chips
en wie weet als ze in een goede bui is mag je er nog even op
ik denk dat die liever aan het wielrennen is dan naar de tv kijkenquote:
Combat is stukken beter thoughquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef Deuce92 het volgende:
Witcher 2 vond ik wel oké. De combat was echter niks voor mij. Na een tijdje gewoon op easy gezet en lekker als story mode gespeeld.
Kan niet meer, schild klapt uit elkaar na 1 hit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:37 schreef seto het volgende:
ik weet alleen nog van de combat dat ik die quen (dat schild) zwaar had geabused, werd later ook generfed
en me een beetje voor schut voelde tijdens de seksscènes
Je speelt zeker ook skyrim met die seks modsquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:42 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb wel genoten van de seksscènes.
Hey Beach
Hey Sapstengel
Hey Dima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:42 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb wel genoten van de seksscènes.
Hey Beach
Hey Sapstengel
Hey Dima
quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je speelt zeker ook skyrim met die seks modsFapje gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat zeg ik :squote:Op woensdag 20 mei 2015 12:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan niet meer, schild klapt uit elkaar na 1 hit.
zo hard whiteknighten dat je iemand neersteektquote:Angry at being ejected, and seeking revenge against another party goer, Brett Butler, for pushing her outside, Radke gathered a group of friends and returned to the house armed with a knife.
A male member of her group stabbed Wiese several times when he tried to play peace maker.
Radke then knifed him.
Das geen half werk. Goed gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:16 schreef seto het volgende:
Teen who murdered U of C student Brett Wiese sentenced as adult
[..]
zo hard whiteknighten dat je iemand neersteekt
Nee dat neersteken. Als je iets doet moet je het goed doen, en geen half werk leveren. Net zoals Breivik bijv.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem aan dat je met goed gedaan het vonnis bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |