abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2015 @ 23:03:15 #51
198365 Morendo
The Real Deal
pi_152775088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 22:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is jouw verantwoordelijkheid. Ga dan naar je dokter
Ik ben de dokter en mijn remedie is teentjes korter maken.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_152777255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik ben de dokter en mijn remedie is teentjes korter maken.
Mooi... dat je je eigen teentjes eens aanpakt. Heel gezond
pi_152777506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die zie ik wel, maar dat is the internezz, er is wmb een grens tussen the internezz en IRL, toch?
Vind jij van niet?
Ik heb dat ook geleerd door scha' en schande hoor.
Internet is ook reallife. Wat Keesje tegen Pietje zegt op de werkvloer blijft onder hun 2, maar zet je het op een forum dan is het voor anderen leesbaar . Dat is die katalysator, maar het is ook reallife,
Die agressie op het internet komt voort buiten het internet en slaat terug op het concrete leven daarbuiten.
pi_152777605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Internet is ook reallife. Wat Keesje tegen Pietje zegt op de werkvloer blijft onder hun 2, maar zet je het op een forum dan is het voor anderen leesbaar . Dat is die katalysator, maar het is ook reallife,
Die agressie op het internet komt voort buiten het internet en slaat terug op het concrete leven daarbuiten.
Zoveel gekke dingen hoor je alleen niet op je werkvloer, is mijn ervaring.
I´m back.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:09:06 #55
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_152777905
Ik zag het hier goed verwoord:
quote:
In een aangrijpend verhaal over aangespoelde illegalen (die in de regel nou eenmaal zwart zijn) verhaalde hij over zijn onmacht, over het lullige steentje dat hij kon bijdragen, over zichzelf als rijke, onhandige witte man die iets tracht te betekenen voor de zwartjes. Inderdaad in de koloniale context van het woord, witte man weet niet wat hij er mee aan moet, en geeft zo’n jongen dan maar een knuffel. ‘Zwartjes’ is niet neerbuigend tegen die mensen, maar illustreert zijn schuldgevoel en gene. Wrange, kwetsbare zelfspot.

https://jalta.nl/column/het-betere-race-hustlen-simons-vs-simek/
En dat is het ook gewoon. Simek koos bewust dat woord om zichzelf te bespotten, om de situatie vanuit zijn perspectief te beschrijven. Sylvana is OF niet intelligent genoeg om dat te doorgronden, OF ze heeft het donders goed door en negeert het bewust.

Verder heeft Simek een zwarte vrouw, dus ik betwijfel of hij op zondag met een witte muts op kruizen in de fik gaat steken.
pi_152779725
Ik heb niet dat betoog van Simek gehoord, dus ik kan niet oordelen in welke contex hij het woord 'zwartjes' gebruikte. Maar ik ben het verder wel eens met Sylvana.

Het heeft te maken met bewustwording. Als je het woord 'zwartjes' gebruikt, denk je er niet genoeg over na dat zoiets denigrerend overkomt op negroïde mensen. Stel dat Sylvana of een willekeurig ander zwart iemand telkens het woord "bleekscheet" gebruikt: dat zou ik ook niet leuk vinden. Zelfs niet als ik weet dat die persoon in principe niet neerkijkt op blanke mensen, komt zo'n woord denigrerend op mij over.

Ik snap wel dat veel mensen boos zijn op Sylvana, want er zijn inderdaad zwarte mensen die meteen "racisme" of "discriminatie" roepen wanneer ze hun zin niet krijgen. Ze associëren - onterecht overigens - Sylvana met dat soort mensen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 03:12:17 #57
117098 Hathor
Effe niet
pi_152779753
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 02:55 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb niet dat betoog van Simek gehoord, dus ik kan niet oordelen in welke contex hij het woord 'zwartjes' gebruikte. Maar ik ben het verder wel eens met Sylvana.

Het heeft te maken met bewustwording. Als je het woord 'zwartjes' gebruikt, denk je er niet genoeg over na dat zoiets denigrerend overkomt op negroïde mensen. Stel dat Sylvana of een willekeurig ander zwart iemand telkens het woord "bleekscheet" gebruikt: dat zou ik ook niet leuk vinden. Zelfs niet als ik weet dat die persoon in principe niet neerkijkt op blanke mensen, komt zo'n woord denigrerend op mij over.

Ik snap wel dat veel mensen boos zijn op Sylvana, want er zijn inderdaad zwarte mensen die meteen "racisme" of "discriminatie" roepen wanneer ze hun zin niet krijgen. Ze associëren - onterecht overigens - Sylvana met dat soort mensen.
Bleekscheet is natuurlijk wel wat anders als zwartjes. Als iemand constant witjes zou zeggen, zou ik me daar totaal niet aan kunnen storen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_152780767
Bleekscheet zou ik me ook niet aan storen hoor. /care hoe iemand het noemt. Ik voel me er niet minder door.
There are only 151 Pokémon.
pi_152780846
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 02:55 schreef Pulzzar het volgende:
Vader_Aardbei heeft het treffend opgeschreven. Vergeet niet dat Martin Simek in zijn hele betoog gewoon over mensen had, pas in zijn afronding, toen Martin Simek zichzelf in ging betrekken, kwam dat woord. Inderdaad, om aan te geven dat hij niet zo goed weet wat hij met die illegalen moest.

Sylvana vroeg gewoon wat hij daarmee bedoelde, maar haar houding was een tikkeltje aanvallend, iemand vragen om intenties is direct, en haar timing buitengewoon beroerd.

Dus niet zo veel aan de hand, het liep toen echt uit de hand toen Matthijs van Nieuwkerk de aanname ging doen dat Sylvana dat woord niet wilde horen.

Wel vind ik nog steeds dat Sylvana bagger over zich heen heeft gekregen. Verschrikkelijk. In normale context is het woord 'zwartjes' gewoon een onacceptabel woord.
pi_152782898
quote:
''Sylvana Simons gaat een tv-programma maken waarin alle facetten van racisme centraal staan. De 44-jarige presentatrice is daarover in gesprek met producenten. Welke omroep het nieuwe format gaat uitzenden is nog niet duidelijk. ,,Het gaat me niet om de kijkcijfers, maar het medium televisie heeft een dermate groot bereik dat het uitermate geschikt is om racisme bij een breed publiek onder de aandacht te brengen''.

In politiek Den Haag wordt nog te weinig over racisme gesproken
Sylvana Simons

Sylvana bij DWDD © DWDD.
Dat het onderwerp racisme haar als donkere vrouw aan het hart gaat is zo langzamerhand wel duidelijk. Recent liet ze op televisie horen dat ze zich niet alleen in de problematiek heeft verdiept, maar het ook in de Nederlandse samenleving meer bespreekbaar wil maken.

In het televisieprogramma De Wereld Draait Door kreeg Sylvana gisteravond podium om te betogen dat men normaal tegen elkaar moet praten en met elkaar om moet gaan. ,,Ik heb gisteravond een voorzet gegeven voor Nederland, zodat de strijd tegen racisme breed opgepakt kan worden'', vertelt de powerwoman aan het AD.

Fatsoen
Het is voor Sylvana belangrijk dat het normaal wordt dat iedereen hetzelfde zal gaan denken over de medemens en elkaar met fatsoen behandelt. Dat is een rol die voor iedereen is weggelegd, niet alleen voor Sylvana. ,,Ik wil niet de heldenrol op mij nemen, want het gaat ons allemaal aan. Ik wil dat mijn verhaal mensen inspireert er op dezelfde manier over te denken. Begrijp me niet verkeerd, ik wil vooral geen vingertjes wijzen naar 'racisten', maar het gaat erom hoe we er met z'n allen mee omgaan''.

Haar verschijning, gisteren bij DWDD, volgde op haar aanwezigheid vorige week in hetzelfde programma. Als tafeldame van Matthijs vroeg ze aan gast Martin Simek waarom hij de term 'zwartjes' gebruikte. Ze zou volgens Twitteraars met die vraag te overdreven hebben gereageerd, een goed verhaal van Martin hebben onderbroken en een onderwerp hebben aangewakkerd wat, aldus reacties op social media, geen issue in Nederland zou zijn.

Moreel leiderschap
Na de uitzending van gisteravond draaide Twitter wederom overuren over het betoog van de presentatrice, velen laaiend enthousiast over de frisse visie. Ook politicus en eurocommissaris Frans Timmermans stak haar een hart onder de riem. Fijn, vindt Sylvana, want hij is een publiek persoon. ,,Maar daarmee wordt ook duidelijk dat in politiek Den Haag weinig wordt gesproken over racisme''.

Ze mist moreel leiderschap. ,,Iemand in de politiek moet zeggen dat we het niet meer accepteren dat mensen op een vervelende manier met elkaar omgaan. Er moeten maatschappelijke afspraken komen, net zoals we ooit hebben besloten niet meer te roken in de buurt van een baby of hebben afgesproken verstandelijk gehandicapten geen 'mongooltjes' te noemen. Kortom, over racisme zijn we als Nederlandse samenleving nog lang niet uitgesproken''.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-tegen-racisme.dhtml

[ Bericht 3% gewijzigd door Specularium op 20-05-2015 12:02:27 ]
pi_152782982
Mooi plan, in principe, maar dikke kans dat het in eerste instantie totaal ondergesneeuwd wordt door allerlei racistische 'grappen', verwensingen en halve bedreigingen.

Racisme is tegenwoordig prima; je ertegen uitspreken taboe.
pi_152782997
:|W
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:39:45 #63
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_152783131
Denk niet dat mensen zin hebben om dat te kijken. De meesten kijken tv om even te ontsnappen aan de realiteit en hebben geen zin in zware onderwerpen
geen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:42:21 #64
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_152783186
Dit zag je van een kilometer aankomen, misbruik maken van het hysterische racisme debat om jezelf weer aan een baan te helpen nadat je vorige luchtkasteel al na een paar maanden in elkaar stortte.

http://glamora.ma/2015/04/imperium_sylvana_simons_stort.html
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:42:45 #65
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_152783194
quote:
Ze zou volgens Twitteraars (..) Na de uitzending van gisteravond draaide Twitter wederom overuren
Sinds wanneer is Twitter het alfa en omega van de publieke opinie van het Nederlandse volk? Wat is dit voor luie inteeltjournalistiek?
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:42:51 #66
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152783196
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:39 schreef Isis20 het volgende:
Denk niet dat mensen zin hebben om dat te kijken. De meesten kijken tv om even te ontsnappen aan de realiteit en hebben geen zin in zware onderwerpen
Dat is een ding. Op zich is het idee aardig. Maar discriminatie op allerlei zaken is denk ik niet uit te bannen. En zeker niet met een TV programma. Het is meer je eigen opstelling daarin waar je iets aan kunt doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:44:21 #67
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_152783234
Álle facetten? Dus ook racisme naar blanken toe? Dachutnie.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:45:52 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_152783270
Oh dus het was gewoon ingecalculeerd om even wat aandacht te vergaren bij DWDD. Verder zal het programma wel alleen over blank racisme gaan.
pi_152783273
De kat komt uit de mouw...
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:46:40 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152783289
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Twitter het alfa en omega van de publieke opinie van het Nederlandse volk? Wat is dit voor luie inteeltjournalistiek?
Ik denk niet dat twitter en dergelijke een opinie weergeven van het Nederlandse volk. Meer de mening van een individu dat dingen zeggen die ze in de praktijk van de straat nooit zouden zeggen. En de media laat alleen vaak domme mensen zien met een extreme mening want dat is nieuws.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:47:19 #71
33189 RM-rf
1/998001
pi_152783310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:30 schreef GeschiktX het volgende:

Welke omroep het nieuwe format gaat uitzenden is nog niet duidelijk.
Is dus gewoon een zelf bedacht concept voor een tv-show dat ze nu aan de man wil brengen.
Zal wel typisch zijn voor het leven als BN'er, de hele tijd moeten inspringen op tijdelijke media-aandacht
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:48:45 #72
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_152783351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:44 schreef thedeedster het volgende:
Ze bedoelt waarschijnlijk microagressie, wit privilege, dat soort dingen.
pi_152783371
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:44 schreef thedeedster het volgende:
Dat dus!
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:50:56 #74
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152783394
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het kijk wat zijn we zielig en het is allemaal de schuld van de blanke en de westerse cultuur zal het inderdaad wel weer op neer komen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:52:23 #75
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_152783435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:50 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het kijk wat zijn we zielig en het is allemaal de schuld van de blanke en de westerse cultuur gebeuren zal het inderdaad wel weer op neer komen.
Nou nou, laten we de vacht niet verkopen voordat we de aap geschoten hebben.
An sich kan zo'n programma wel leuk uitgewerkt worden.
pi_152783487
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

An sich kan zo'n programma wel leuk uitgewerkt worden.
Ligt er inderdaad aan hoe het uitgewerkt wordt. Afwachten dus.
pi_152783500
Kan ze ook mooi inhaken op het onvermijdelijke zwarte pieten debat.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:54:45 #78
343786 Isis20
pi_152783502
Ik denk trouwens ook dat veel mensen in Nederland een beetje discriminatie en racisme-moe zijn. In de zin van: 'ik kan er geen discussie meer over horen. (Al helemaal met met Prem :P )' Dat bleek tenminste wel in mijn vrienden- en kennisenkring met de zwarte piet- discussie.
geen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:55:23 #79
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152783526
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Hehe dat is toch wel de Nederlandse VOC handelsmentaliteit. :P Ben ik nu een racist?
pi_152783531
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Een uitzending over de huidige situatie in Zuid Afrika zou een mooi onderwerp zijn. Daar is te zien hoe de afschaffing van apartheid geleid heeft tot discriminatie en geweld tegen de blanke inwoners.

Een vraagstuk zou kunnen zijn: "Hoe komen we dan wel van discriminatie af?"
Die aflevering zal er wel nooit komen.
60 HRC
pi_152783539
quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik wil vooral geen vingertjes wijzen naar 'racisten'
Dat zou ook niet meer van deze tijd zijn, we moeten racisten vooral in hun waarde laten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 mei 2015 @ 10:57:04 #82
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152783569
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:55 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Een uitzending over de huidige situatie in Zuid Afrika zou een mooi onderwerp zijn. Daar is te zien hoe de afschaffing van apartheid geleid heeft tot discriminatie en geweld tegen de blanke inwoners.

En niet alleen tegen de blanke inwoners trouwens. Ook mensen die van binnen de meer Afrikaanse landen komen en daar iets proberen worden met geweld bedreigd. En hun bedrijfjes in de fik gestoken. Los van huidskleur.
pi_152783627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:54 schreef Isis20 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat veel mensen in Nederland een beetje discriminatie en racisme-moe zijn. In de zin van: 'ik kan er geen discussie meer over horen. (Al helemaal met met Prem :P )' Dat bleek tenminste wel in mijn vrienden- en kennisenkring met de zwarte piet- discussie.
er is geen discussie omtrent ZP.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_152783656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:54 schreef Isis20 het volgende:
Dat heb ik dus ook, vooral door heel die zwarte pieten discussie.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat racisme geen probleem is. Maar hopelijk wordt zo'n programma wel vanuit een breed perspectief gemaakt en niet vanuit een "wij zijn zielig"
en "wit tegen zwart" idee.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:00:23 #85
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_152783663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk niet dat twitter en dergelijke een opinie weergeven van het Nederlandse volk. Meer de mening van een individu dat dingen zeggen die ze in de praktijk van de straat nooit zouden zeggen. En de media laat alleen vaak domme mensen zien met een extreme mening want dat is nieuws.
Ik krijg een beetje de indruk dat een hoop journalisten wel erg veel waarde hechten aan wat de mensen op Twitter zeggen, waarschijnlijk omdat ze zelf ook de hele dag op Twitter rondhangen. Dan bestaat je wereld al gauw uit wat andere mensen op Twitter erover te zeggen te hebben. Dit is nl niet het eerste bericht waarin er nadrukkelijk en uitsluitend naar de mening van de mensen op Twitter wordt verwezen.
pi_152783683
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

er is geen discussie omtrent ZP.
Ja, die is er wel, maar die wordt nogal overschreeuwd door woest schuimbekkend tokkievolk.
pi_152783755
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:00 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, vooral door heel die zwarte pieten discussie.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat racisme geen probleem is. Maar hopelijk wordt zo'n programma wel vanuit een breed perspectief gemaakt en niet vanuit een "wij zijn zielig"
en "wit tegen zwart" idee.
Reken er maar op dat de kritiek eenzijdig zal zijn |:(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:03:56 #88
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152783769
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:00 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje de indruk dat een hoop journalisten wel erg veel waarde hechten aan wat de mensen op Twitter zeggen, waarschijnlijk omdat ze zelf ook de hele dag op Twitter rondhangen. Dan bestaat je wereld al gauw uit wat andere mensen op Twitter erover te zeggen te hebben. Dit is nl niet het eerste bericht waarin er nadrukkelijk en uitsluitend naar de mening van de mensen op Twitter wordt verwezen.
Volledig met je eens.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:04:38 #89
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152783798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel bang voor.
pi_152783837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor, maar ik denk dat als er breder aandacht is zo'n programma meer impact heeft, ook bij de blanke die nu lacherig over racisme doen.
pi_152783873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, die is er wel, maar die wordt nogal overschreeuwd door woest schuimbekkend tokkievolk.
er was een moddergevecht, meer niet. Slachtoffernegers en schreeuwtokkies
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:08:17 #92
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_152783912
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:55 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Een vraagstuk zou kunnen zijn: "Hoe komen we dan wel van discriminatie af?"
Die aflevering zal er wel nooit komen.
En wat denk je dan van het geweld door zwarten richting kleurlingen? Dat is nog heftiger dan tegen blank.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:08:50 #93
33189 RM-rf
1/998001
pi_152783928
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:00 schreef Terecht het volgende:

[..]

Een stevig deel van het journalistieke werk is gewoon stukjes tikken die kolommen moeten vullen en een van de trucs die ze toepassen is het neerschrijven van "de mening van persoon X uit Y, die aangaf: "blahblah"...
Vroeger werd dat overigens best vaak doodleuk uit de duim gezogen.

Daarna kwam de periode dat deze journalisten soms forums (waaronder Fok! afstruinden) en nu hebben ze twitter, een bijna onuitputtelijke bron van snel vindbare, korte en bondige 'pseudo-meningen'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:08:55 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_152783931
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vond het meer iets van een DDWD onderwerp waarin iemand een goedbedoeld verhaal vertelde en een domme uitspraak deed. Goed voor de kijkcijfers en met dat TV programma zal Sylvana Simons ook wel weer een redelijk bedrag opstrijken. Media bekendheid krijgen. Waar het misschien weer echt om gaat?
pi_152783945
quote:

[..]

Dat moddergevecht was inderdaad extreem overheersend, maar ondertussen werd er op de opiniepagina's van een aantal kwaliteitskranten een maatschappelijke discussie gevoerd waarbij wél argumenten gebruikt werden.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:11:28 #96
343786 Isis20
pi_152784017
quote:

[..]

Zo dat is wel heel gemakkelijk gedacht en op een hoop geveegd
geen.
pi_152784071
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
:|W
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
Dit zag je van een kilometer aankomen, misbruik maken van het hysterische racisme debat om jezelf weer aan een baan te helpen nadat je vorige luchtkasteel al na een paar maanden in elkaar stortte.

http://glamora.ma/2015/04/imperium_sylvana_simons_stort.html
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:45 schreef Richestorags het volgende:
Oh dus het was gewoon ingecalculeerd om even wat aandacht te vergaren bij DWDD. Verder zal het programma wel alleen over blank racisme gaan.
(she/her)
pi_152784077
Sylvana Simons :r
(she/her)
pi_152784097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik vond het meer iets van een DDWD onderwerp waarin iemand een goedbedoeld verhaal vertelde en een domme uitspraak deed. Goed voor de kijkcijfers en met dat TV programma zal Sylvana Simons ook wel weer een redelijk bedrag opstrijken. Media bekendheid krijgen. Waar het misschien weer echt om gaat?
dat denk ik ook ja... geld is wat telt, ook voor 'moreel superieuren'
pi_152784115
Om te kotsen dit :r
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')