Dit is het langzamere topic. Als je elke scheet wil benoemen, moet je in het livetopic postenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef Fopje het volgende:
Dus hier is dé shit van vanavond te beleven?
Ze gaat het gewoon doen. Officieel mag het niet, maar ze zullen wel zeggen dat er iets met haar outfit is gebeurd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Bizar gerucht: trekt Trijntje weer iets anders aan?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_iets_anders___.html
de keizer trijn zonder klerenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou een actie zijn als ze haar kleding vergeet aan te trekken.
Ze moet gewoon poedelnaakt het podium opgaan, een beetje schudden met de tietjes en de punten stromen binnenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Hahahaha omdat zij niet geslapen heeft..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou een actie zijn als ze haar kleding vergeet aan te trekken.
Weer een gerucht. Eerst met augmented reality dat nooit realiteit werd, daarna dat hele jurkendrama. Ze trekt gewoon d'r ballon aan hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:46 schreef hunter2011 het volgende:
Niet om te zeuren, maar met die strakke jurk had ze al giga heupen en ditto kont.
Mag aannemen dat ze hieronder een corset aan had, hoe ziet ze er in hemelsnaam uit zonder corset?
Lijkt me niet dat het mag...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze gaat het gewoon doen. Officieel mag het niet, maar ze zullen wel zeggen dat er iets met haar outfit is gebeurd.
Ik durf er eigenlijk niet meer op te hopen. Aan de andere kant...er is al zoveel gebeurd/gewijzigd afgelopen week. Ik zou er niet van opkijken
En JoJo Jamai danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel leuk dat vetklep Carlo een keer op iemand kan haten die dikker is
Als je carlo al dik vindquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel leuk dat vetklep Carlo een keer op iemand kan haten die dikker is
Belgie en Estland, dan houdt het voor mij wel op vandaagquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef ato het volgende:
Ik luister en zie weer alle liedjes, maar wat is semi 1) matig zeg..
Straks 100 posts per minuutquote:
Heb Jamai laatst nog in de PC Hooftstr. gezien, zooooo. die ziet er veel ouder uit an zijn werkelijk lftij.quote:
ik ga zo toch de overstap wagen hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Jif het volgende:
Gaan jullie naar het LIVE topic of blijven jullie hier hangen?
Niks aan, gaat veel te hard daarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Jif het volgende:
Hier is het leesbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef Jif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |