Omdat het een heel 'emoosieoneel' programma is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:06 schreef wolferl het volgende:
Waarom jankt Giel altijd bij dat programma.
Dat is imago.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Gadverdamme wat heeft die zwerver van 3FM een vieze snor.
Wil jij zoveel mensen de dood in jagen?quote:
Zijn ook rood doorlopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Waylon heeft echt een verwilderde blik in zijn ogen alsof hij van te voren nog een lijntje Heroïne heeft gesnoven.
#100%TeamWaylonquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Waylon heeft echt een verwilderde blik in zijn ogen alsof hij van te voren nog een lijntje Heroïne heeft gesnoven.
Ben was maar een clown.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Met 1 camera gefilmd, dat lijkt me niet positief. Dat was bij Ben Cramer in 1973 ook zo, terwijl Cliff Richard van 5 verschillende hoeken werd gefilmd. Dat heeft Ben de kop gekost.
Hopelijk was die heroïne niet witquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Toen kon je een camera nog niet bewegenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Met 1 camera gefilmd, dat lijkt me niet positief. Dat was bij Ben Cramer in 1973 ook zo, terwijl Cliff Richard van 5 verschillende hoeken werd gefilmd. Dat heeft Ben de kop gekost.
^dit..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef marcodej het volgende:
Dat Whyaiaiaiai is gewoon strontvervelend.
Het heeft inderdaad iets van een autoalarm wegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef marcodej het volgende:
Dat Whyaiaiaiai is gewoon strontvervelend.
Ik mis Peter R. de Vries eigenlijk wel een beetje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:13 schreef Martinello het volgende:
Dus Dijkshoorn is nu ook songfestivaldeskundige.
Wel handig als je besluit om na het zingen nog even te gaan basejumpen.quote:
Trijntje op weg naar...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in de finale komen... Ik heb zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen
madquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:16 schreef NoCigar het volgende:
En elk jaar weer dezelfde stomme kutgrappen van Dijshoorn. Stort toch in je graf, mislukte hoerenzoon.
Het doek valt. Het doek valt.quote:
Wat zei hij? Heb t gemist.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:17 schreef Martinello het volgende:
Foute grap van Giel. Hopelijk wordt dit zijn einde.
"Doet Finland mee, of is het Mongolië."quote:
Over Finland: "Ik dacht dat het Mongolië was. "quote:
Ik moest wel lachenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Doet Finland mee, of is het Mongolië."
Echt lachen.
Hij is me er eentje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Echt lachen.
Daar heeft hij 3 maanden op gebroed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Echt lachen.
Denk jij ook altijd zo lang na over je komische noten?quote:
Ben je vanavond ook voor Spanje?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak is Spanje ook alweer wereldkampioen geworden?
Dat was geen schwalbe pikkie. Die sombrero stond op zijn teen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Ach het is ook allemaal relatief, zonder die schwalbe van Robben lagen we er roemloos uit in de 8ste finale.
Is dit de Wimderon versie?quote:
1 keer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak is Spanje ook alweer wereldkampioen geworden?
1 keerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 keer.
hoe vaak was Duitsland ook alweer wereldkampioen geworden?
1xquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 keer.
hoe vaak was Duitsland ook alweer wereldkampioen geworden?
Dat is de studio voetbal versie van vorig jaar mei zegmaar, echt treurig geknipt verdommequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gekeken ter kwaliteitscontrole
Wie is die snotneus in je UI eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de studio voetbal versie van vorig jaar mei zegmaar, echt treurig geknipt verdomme
Argentinië was ook een vieze ploeg zegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Was dat tegen Costa Rica?.. In mijn herinnering was dat een loodzware tegenstander, Argentinië of Brazilië ofzo.
Sport vindt hij wel echt leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef Zipportal het volgende:
Mathijs met zijn neppe interesses altijd.Aangekleede aap.
Eigenlijk wel jammer, als Messi nou gewoon wereldkampioen was geworden was hij beter dan Maradona.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Argentinië was ook een vieze ploeg zeg![]()
![]()
![]()
Duitsland terechte kampioen, beste team op dit moment.
Gelukkig is hij dat niet. 3 jaar wachten weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer, als Messi nou gewoon wereldkampioen was geworden was hij beter dan Maradona.
Net als bij de familie Goebbels.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Misschien was het bijna zover bij dat faillissement, mass Borsato suicide.
Als je aids op de verwarming legt, gaat het dan ook stinken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Zipportal het volgende:
DWDD is echt pure aids op de verwarming.
Ik word daar altijd een beetje emo van.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Dat Ik Je Mis is echt met afstand het meest walgelijke nummer dat ik ooit heb gehoord.
Kijk dan niet, boerenlummelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Doet het goed in de uitvaarthitlijst.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Dat Ik Je Mis is echt met afstand het meest walgelijke nummer dat ik ooit heb gehoord.
Wel als je het omdraait.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je aids op de verwarming legt, gaat het dan ook stinken?
Lekker onder het genot van een plak cake. Smakeloos land.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doet het goed in de uitvaarthitlijst.
I feel you bro...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Pandaplint het volgende:
23 april. Een uit de hand gelopen one night stand
Spinvis meets Portishead meets Dela top 50quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
Probeert ze nou een slap Spinvis aftreksel te zijn?
Ben je weer vrijgezel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I feel you bro...
Alleen was het 21
Nee, daar lijkt het weer helemaal niet op.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
Probeert ze nou een slap Spinvis aftreksel te zijn?
Interesse?quote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk jij ook altijd zo lang na over je komische noten?
Alleen voor je broek.quote:
Die heeft J. ookquote:
Met scheur?quote:
Ik hoop het, dat kan hij wel...quote:
Het lijkt op Damien Rice, het outro annex goede stuk althans. Ik vind haar prima als liedjesschrijver maar het is jammer dat ze het op zo'n kansloze manier presenteert. Wie verzint zoiets toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt het weer helemaal niet op.
Nog nietquote:
echt he :squote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
Ze speelt niet in Arnhem, dan zoekt ze het maar helemaal uit
Ik heb meer met Venus en Mars.quote:
Dat ligt teveel in z'n straatje, daar zou hij niet zenuwachtig voor zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:40 schreef Grunge. het volgende:
Cash of Jennings.
Waylon ziet er inderdaad best slecht uit...
DWDD.. Freddie... AIDS.. alles komt nu bij elkaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef Zipportal het volgende:
quote:
Nee, dat is... Ach, laat ook maar, je weet het welquote:
Fantastisch stembereikquote:
Het leukste vind ik dat je m snaptquote:
Het is Freddie.quote:
Ik twijfelde tussen dat of 'Uranus'.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leukste vind ik dat je m snapt
Origineel blijft het bestquote:
Rocket to Uranusquote:
Nee die van George Michael is 100 keer beter.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef marcodej het volgende:
Willem heeft wel een klein snuifje gedaan ja.
Verre van... Die laat de uithaal weg, homo dat hij isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee die van George Michael is 100 keer beter.
Een klein snuifje,hij is echt in de war!!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:43 schreef marcodej het volgende:
Willem heeft wel een klein snuifje gedaan ja.
Nou en, George Michael is ook nog eens 100 keer knapper dan Freddie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verre van... Die laat de uithaal weg, homo dat hij is
Als je dan nog een gaatje hebtquote:
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Check!
Doe je ook een lollig stukje? Een A B Ceetje?
Oh hell no. Niet weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Nico moet ook een duet doen eigenlijk. Met Bowie... "Heroes"
Dat vind ik nogal wat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:47 schreef SilentChaos het volgende:
Hij doet hem wel dus bij deze waylon > George michael
Nee, we gaan een Nationaal Songfestival doen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
Kunnen we Waylon volgend jaar niet opnieuw naar het ESF sturen?
niet mee eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:47 schreef SilentChaos het volgende:
Hij doet hem wel dus bij deze waylon > George michael
Haten op een topartiest als Jett Rebelquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:47 schreef Jivis het volgende:
Wat een gezeik hier. Het is tenminste zuiver, in tegenstelling tot de 238823 keer dat Jett Rebel in DWDD optrad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |