abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:02:48 #226
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_154548931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:43 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Die wegen zullen op den duur wel te smal worden denk ik? Heb jij trouwens een mod voor parkeerplaatsen ofzo?
er gaat een tunnel onder dit gedeelte door. O+

heb een asset voor parkeerplaats idd.
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:45:10 #227
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_154550068
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef FredvZ het volgende:
Allemaal gezellig met de bus:
[ afbeelding ]

Over de vrije busbaan:
[ afbeelding ]

En dan verder met de trein:
[ afbeelding ]
gebruikt je Traffic ++??
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:27:44 #228
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154551364
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:45 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

gebruikt je Traffic ++??
Yup
So we just called him Fred
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:47:08 #229
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_154553876
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:27 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Yup
Bij mij werkt die mod niet helemaal naar behoren. Kan niet alle facetten gebruiken. Verder kan ik ook niet saven.. :@
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:53:39 #230
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154555700
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:47 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Bij mij werkt die mod niet helemaal naar behoren. Kan niet alle facetten gebruiken. Verder kan ik ook niet saven.. :@
Bij mij werkt-ie vrijwel goed. Soms zijn ze eigenwijs en rijden ze niet over hun doelgroepstrook, maar over het algemeen gaat het goed.
So we just called him Fred
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:58:02 #231
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_154555796
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Bij mij werkt-ie vrijwel goed. Soms zijn ze eigenwijs en rijden ze niet over hun doelgroepstrook, maar over het algemeen gaat het goed.
las op Steam dat de mod niet altijd goed werkt met versie 1.1.1.C van CS. Hoe heb je dat eventueel opgelost?
pi_154555807
Traffic ++ zorgde voor serieuze problemen bij mij als ik een bushalte ging verplaatsen liep de zooi vast. Die stad ben ik kwijt.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:02:46 #233
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154555902
6 rijbanen naar de woonwijk en commercie, 9 rijstroken naar de industriewijk :+


Handig, die tunnels onder de woonwijk door :9


90K op een kluitje:


Alleen mijn commercie blijft een beetje achter }:|
So we just called him Fred
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:05:05 #234
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_154555946
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:58 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

las op Steam dat de mod niet altijd goed werkt met versie 1.1.1.C van CS. Hoe heb je dat eventueel opgelost?
Ik heb er niets bijzonders aan gedaan.

Ik gebruik ook niet alle opties:
So we just called him Fred
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:18:15 #235
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_154556204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:05 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Ik heb er niets bijzonders aan gedaan.

Ik gebruik ook niet alle opties:
[ afbeelding ]
Dan zal ik wel een verrotte versie hebben. ;)
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:24:22 #236
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_154556352
Ik heb een probleem met de "Building Theme" asset, mijn huizen ontwikkelen zich in die gebieden niet naar het volgende level. Ik heb verschillende sets geprobeerd; zowel "neo-eclectic" als die Britse sets. Alle dependencies heb ik gedownload, maar huizen blijven op hetzelfde level hangen? :?

Zodra ik in het betreffende Disctrict de Building Theme policy annuleer ontwikkelen alle huizen in dat gebied zich binnen een paar minuten naar het volgende level (maar dan wel met random (international) huizen).

Wat doe ik fout? Iemand die dit herkent? :?
pi_154558424
Het goederenstation zorgt altijd voor veel verkeer... het maakt niet uit hoe je aanlegt... het verkeer is zo groot dat op de weg voor het goederenstation het al vastloopt.

Hoe lossen jullie dat op?

Daarnaast heb ik ook af en toe de "bug" dat treinen in de file staan naar de rand van de kaart. Maw. te veel treinen voor de "verborgen keerpunten".

Hoe lossen jullie dat op? Ik probeer interregionale treinen tegen te houden bij het eerste station zodat ze geen andere stations kunnen bereiken (want hoe meer stations, hoe meer interregionale treinen).
pi_154558481
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 01:35 schreef elkravo het volgende:
Het goederenstation zorgt altijd voor veel verkeer... het maakt niet uit hoe je aanlegt... het verkeer is zo groot dat op de weg voor het goederenstation het al vastloopt.

Hoe lossen jullie dat op?

Daarnaast heb ik ook af en toe de "bug" dat treinen in de file staan naar de rand van de kaart. Maw. te veel treinen voor de "verborgen keerpunten".

Hoe lossen jullie dat op? Ik probeer interregionale treinen tegen te houden bij het eerste station zodat ze geen andere stations kunnen bereiken (want hoe meer stations, hoe meer interregionale treinen).
treinen splits ik op in 2'en: interregionaal verkeer met 1 stop, en daar tegenover een stop voor een gesloten treinen netwerk binnen de stad
pi_154558665
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 01:41 schreef mschol het volgende:

[..]

treinen splits ik op in 2'en: interregionaal verkeer met 1 stop, en daar tegenover een stop voor een gesloten treinen netwerk binnen de stad
En hoe ga je dan met goederenstations om?
pi_154564776
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb een probleem met de "Building Theme" asset, mijn huizen ontwikkelen zich in die gebieden niet naar het volgende level. Ik heb verschillende sets geprobeerd; zowel "neo-eclectic" als die Britse sets. Alle dependencies heb ik gedownload, maar huizen blijven op hetzelfde level hangen? :?

Zodra ik in het betreffende Disctrict de Building Theme policy annuleer ontwikkelen alle huizen in dat gebied zich binnen een paar minuten naar het volgende level (maar dan wel met random (international) huizen).

Wat doe ik fout? Iemand die dit herkent? :?
Zijn je gebouwen van alle gemakken voorzien? Zorg voor goede voorzieningen in de buurt (politie, ziekenhuis, brandweer, parken, monumenten, etc.) Soms blijven bij mij gebouwen op de hoeken van mijn stad ook net wat achter omdat ze net uit range van andere gebouwen vallen.
pi_154564945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 02:08 schreef elkravo het volgende:

[..]

En hoe ga je dan met goederenstations om?
ik dacht dat ik in mijn laatste stad het goederen verkeer zoveel mogelijk had afgesplitst, d.w.z. dat ik een aparte aftakking maak voor goederen verkeer waar passagierstreinen niet hoeven te komen..
pi_154623715
Ik heb continue het "Not enough goods to sell"-probleem. Binnen m'n stad zit wel best wat industrie, maar alle commercial is ook dichtbij de goederentreinen, importeren deze niet automatisch goods? Is het dus nodig om een flinke industrie te hebben (want in de steden die ik online zie is dat lang niet altijd het geval...)
pi_154623891
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:36 schreef f00t het volgende:
Ik heb continue het "Not enough goods to sell"-probleem. Binnen m'n stad zit wel best wat industrie, maar alle commercial is ook dichtbij de goederentreinen, importeren deze niet automatisch goods? Is het dus nodig om een flinke industrie te hebben (want in de steden die ik online zie is dat lang niet altijd het geval...)
Ik denk dat er ergens een weg connectie mist of een one way street die de verkeerde kant op ligt. Meestal importeren ze namelijk vanaf buitenaf als je eigen industrie het niet aan kan, maar dat is meestal wanneer je weinig of geen industrie hebt.

Not enough goods betekend meestal dat ze slecht/niet bereikbaar zijn (check ook even of er niet ergens een gridlock is).

Als dit het niet is post dan ff een screenshot, is makkelijker om het probleem te ontdekken :)
pi_154623989
Het gekke is vooral dat het m'n gehele stad is. Dus een verkeerd ingerichte weg lijkt het me niet zijn. Zal eens een screenshot maken :)
pi_154624429
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 14:48 schreef f00t het volgende:
Het gekke is vooral dat het m'n gehele stad is. Dus een verkeerd ingerichte weg lijkt het me niet zijn. Zal eens een screenshot maken :)
Dat is inderdaad apart.. Dat zou dan ook moeten betekenen dat niemand van buitenaf je stad in kan als er een weg verkeerd zou liggen/missen. Ik dacht als je industrie los van je stad ligt dan hoeft er maar 1 afslag te missen/verkeerd te liggen wat het helemaal opfokt.

Ik wacht iig je screenshot af want ben wel benieuwd nu :P
pi_154624642
Hij blijft continue hangen bij de update op 100% ;(

Ja, ik had alle industrie eruit gefaseerd, maar omdat ik steeds dit probleem heb ben ik maar weer wat gaan bouwen aan de rand van de stad met een snelweg heen en terug. Dat lijkt wel allemaal te kloppen.
pi_154625081
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:08 schreef f00t het volgende:
Hij blijft continue hangen bij de update op 100% ;(

Ja, ik had alle industrie eruit gefaseerd, maar omdat ik steeds dit probleem heb ben ik maar weer wat gaan bouwen aan de rand van de stad met een snelweg heen en terug. Dat lijkt wel allemaal te kloppen.
Opgelost nu of nog steeds not enough goods?
pi_154625239
Nog steeds niet opgelost. Ik heb twee fotootjes bijgevoegd (Ja dat zijn inderdaad foto's van m'n scherm met m'n telefoon. Komt omdat ik Steam als shell draai en de overlay uitgezet heb vanwege de performance).


pi_154645843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:30 schreef f00t het volgende:
Nog steeds niet opgelost. Ik heb twee fotootjes bijgevoegd (Ja dat zijn inderdaad foto's van m'n scherm met m'n telefoon. Komt omdat ik Steam als shell draai en de overlay uitgezet heb vanwege de performance).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm ik zou zo snel niet kunnen zien wat er aan de hand is...

Te weinig industie dan misschien toch? Kijk anders eens of een cargo haven/station iets oplost.
pi_154675311
Ik zal een nieuw industrieterrein aanleggen. Wel jammer want het ziet er een stuk netter uit zo.

Over een cargo-station gesproken, links op de tweede foto heb ik dat gepoogd. Een commercial-gebiedje vastgemaakt aan een cargo-station. Maar zij hebben dus ook niet genoeg goederen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')