Is dat niet het hele punt? De personen die zo met machtsspelletjes bezig zijn beseffen niet dat ze alleen maar een stoelendans op de Titanic aan het dansen zijn. En 'Iceberg straight ahead' zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:46 schreef DO2 het volgende:
Dat voortdurende spelletje om de troon speelt toch geen enkele rol. Dat is wmb ook meteen het probleem met GoT. We weten allemaal dat het zal eindigen in een apocalyptische oorlog met draken, white walkers en zombies. Daar gaan al die snode plannetjes van ene Littlefinger ook niets aan veranderen.
Als je het mij vraagt ondermijnt GRRM z'n goed uitgedachte verhaallijnen compleet met al die nonsens.
Maar wie ben ik.
The Faceless Men noemen iemand vermoorden ook wel 'the gift' (de dood is dan 'the gift').quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zullen ze niet gewoon de regio The Gift bedoelen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:22 schreef Rossdale het volgende:
SPOILER: speculatie met waarschijnlijk iets meer kans op waarheid, lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door DustPuppy op 20-05-2015 13:16:03 ]"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Hey ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
The Faceless Men noemen iemand vermoorden ook wel 'the gift' (de dood is dan 'the gift').
More Arya kicking ass? Meryn Trant is in Braavos (samen met Mace Tyrell) en die staat op haar lijstje.
Komt ook nog ja, hoop daarom dat Arya voortijdig uit die tempel weg gaat, 'toevallig' tegen Trant aanloopt en *prik* Needle in actiequote:Op woensdag 20 mei 2015 12:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
The Faceless Men noemen iemand vermoorden ook wel 'the gift' (de dood is dan 'the gift').
More Arya kicking ass? Meryn Trant is in Braavos (samen met Mace Tyrell) en die staat op haar lijstje.
Het is een beetje alsof je naar een schaakspel kijkt waarbij je al weet dat de zetten van de spelers er uiteindelijk toch niet toe doen, omdat het schaakbord ver voor het einde zal worden omgekieperd. Het doet dan toch af aan de kijkbeleving, niet?quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Is dat niet het hele punt? De personen die zo met machtsspelletjes bezig zijn beseffen niet dat ze alleen maar een stoelendans op de Titanic aan het dansen zijn. En 'Iceberg straight ahead' zullen we maar zeggen.
juistem!quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:46 schreef DO2 het volgende:
Dat voortdurende spelletje om de troon speelt toch geen enkele rol. Dat is wmb ook meteen het probleem met GoT. We weten allemaal dat het zal eindigen in een apocalyptische oorlog met draken, white walkers en zombies. Daar gaan al die snode plannetjes van ene Littlefinger ook niets aan veranderen.
Als je het mij vraagt ondermijnt GRRM z'n goed uitgedachte verhaallijnen compleet met al die nonsens.
Maar wie ben ik.
zou vet zijn!quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vond t geheel een beetje kluchterig aandoen, met de verkleedpartijtjes en zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl Dorne zo tof is in de boeken
Omdat ik als kijker niet het idee had dat de oorlog ergens heen ging. Vooral de oorlog die werd gepresenteerd als de belangrijkste, die tussen Stark en Lannister. Af en toe werd er wat gezegd over een gevecht dat verloren of gewonnen werd, maar het belang daarvan werd niet echt duidelijk. Ik had geen idee hoe die oorlog nou eigenlijk echt verliep.quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lolwut? Dat seizoen ging toch grotendeels over die oorlog om de troon? Renly en Stannis faalden en Robb had succes met zijn opmars richting Kings Landing. Daarnaast nog wat dingen zoals het verraad van Theon Greyjoy. Hoezo mis je dan richting?
Waarom zouden we? hij moest naar fleebottom volgens mij en het werd hem aangeraden zich koest te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Gendry nog ergens een rol van betekenis gaat spelen, die hebben we al heel erg lang niet meer gezien
Zat hij niet in zijn bootje?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:33 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Waarom zouden we? hij moest naar fleebottom volgens mij en het werd hem aangeraden zich koest te houden.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het ook lastig om te volgen wie wie was en wie wat wilde enz. ik keek dan ook heel anders naar het tweede seizoen de tweede keer dat ik keekquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal ook te maken heeft met de vele nieuwe personages die in dat seizoen geintroduceerd werden.
paddling yesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn gok: De Lannisters steunen totdat Stannis de Boltons afslacht. Daarna dealtje sluiten met Stannis om het noorden te bewaken als Warden of The North totdat Stannis de ijzeren troon opgeeist heeft.
Vervolgens kan hij naar de bank of Braavos gaan om Stannis te verraden die zijn lening never nooit niet kan afbetalen, waar hij als ex-master of coin genoeg kennis van heeft. Daarna deals sluiten en alle huizen samen laten komen om Westeros te beschermen tegen de opmars van Daenarys, met hem op de troon.SPOILER: speculatie met waarschijnlijk iets meer kans op waarheid, lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: troonopvolgers enzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Ik verheug me enorm op de Queen of Thorne's revenge op Cersei. Hoop dat ie snel komt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat het vanaf komende afleveringen best wel los gaat. Jon & The Wildlings, Stannis vs. Bolton, Tyrion die Dany gaat ontmoeten, Arya en Trant in Braavos, Jamie in een cel in Dorne, draken... Ik vind de opbouw echt wel goed gedaan dit seizoen.
Dat die hele religekkie actie een enorme backfire gaat worden zie je ook mijlenver aankomen. Vraag is alleen hoe Olena de incestrelatie van Cersei kan aantonen.
je hebt de seizoens trailer niet geizenquote:
Nopequote:Op woensdag 20 mei 2015 14:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
je hebt de seizoens trailer niet geizen
Als Olenna de incestrelatie aantoont, is Margaery gelijk ook geen koningin meer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat het vanaf komende afleveringen best wel los gaat. Jon & The Wildlings, Stannis vs. Bolton, Tyrion die Dany gaat ontmoeten, Arya en Trant in Braavos, Jamie in een cel in Dorne, draken... Ik vind de opbouw echt wel goed gedaan dit seizoen.
Dat die hele religekkie actie een enorme backfire gaat worden zie je ook mijlenver aankomen. Vraag is alleen hoe Olena de incestrelatie van Cersei kan aantonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |