abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:25:45 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152785967
Ik vraag me trouwens af of Gendry nog ergens een rol van betekenis gaat spelen, die hebben we al heel erg lang niet meer gezien :o
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:46:18 #152
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_152786457
Dat voortdurende spelletje om de troon speelt toch geen enkele rol. Dat is wmb ook meteen het probleem met GoT. We weten allemaal dat het zal eindigen in een apocalyptische oorlog met draken, white walkers en zombies. Daar gaan al die snode plannetjes van ene Littlefinger ook niets aan veranderen.

Als je het mij vraagt ondermijnt GRRM z'n goed uitgedachte verhaallijnen compleet met al die nonsens.
Maar wie ben ik.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:54:43 #153
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_152786687
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:46 schreef DO2 het volgende:
Dat voortdurende spelletje om de troon speelt toch geen enkele rol. Dat is wmb ook meteen het probleem met GoT. We weten allemaal dat het zal eindigen in een apocalyptische oorlog met draken, white walkers en zombies. Daar gaan al die snode plannetjes van ene Littlefinger ook niets aan veranderen.

Als je het mij vraagt ondermijnt GRRM z'n goed uitgedachte verhaallijnen compleet met al die nonsens.
Maar wie ben ik.
Is dat niet het hele punt? De personen die zo met machtsspelletjes bezig zijn beseffen niet dat ze alleen maar een stoelendans op de Titanic aan het dansen zijn. En 'Iceberg straight ahead' zullen we maar zeggen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:56:38 #154
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_152786750
quote:
99s.gif Op woensdag 20 mei 2015 10:49 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Zullen ze niet gewoon de regio The Gift bedoelen :) ?

[ afbeelding ]
The Faceless Men noemen iemand vermoorden ook wel 'the gift' (de dood is dan 'the gift').

More Arya kicking ass? Meryn Trant is in Braavos (samen met Mace Tyrell) en die staat op haar lijstje.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 20 mei 2015 @ 12:59:29 #155
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_152786847
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:22 schreef Rossdale het volgende:
SPOILER: speculatie met waarschijnlijk iets meer kans op waarheid, lezen op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door DustPuppy op 20-05-2015 13:16:03 ]
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:13:29 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_152787265
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:56 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

The Faceless Men noemen iemand vermoorden ook wel 'the gift' (de dood is dan 'the gift').

More Arya kicking ass? Meryn Trant is in Braavos (samen met Mace Tyrell) en die staat op haar lijstje.
Hey ja, nu je het zegt :D Was me niet eens opgevallen dat hij inderdaad richting Arya vertrokken was
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_152787339
quote:

[..]

Komt ook nog ja, hoop daarom dat Arya voortijdig uit die tempel weg gaat, 'toevallig' tegen Trant aanloopt en *prik* Needle in actie :D
mag het weten
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:34:54 #158
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_152787882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:54 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Is dat niet het hele punt? De personen die zo met machtsspelletjes bezig zijn beseffen niet dat ze alleen maar een stoelendans op de Titanic aan het dansen zijn. En 'Iceberg straight ahead' zullen we maar zeggen.
Het is een beetje alsof je naar een schaakspel kijkt waarbij je al weet dat de zetten van de spelers er uiteindelijk toch niet toe doen, omdat het schaakbord ver voor het einde zal worden omgekieperd. Het doet dan toch af aan de kijkbeleving, niet?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_152787966
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:46 schreef DO2 het volgende:

Maar wie ben ik.
juistem! ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_152787995
quote:

[..]

zou vet zijn! :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:09:23 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152788870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat terwijl Dorne zo tof is in de boeken ;(
Ik vond t geheel een beetje kluchterig aandoen, met de verkleedpartijtjes en zo.
Jamie en Bron die zomaar ff aan komen lopen bij Mycella terwijl ze staat te zoenen.
De Sandsnakes die er dan bijkomen en daar overheen weer "de man met de bijl" gestuurd door Doran.

Vond het allemaal wat stuntelig en chaotisch. Net een blijspel.
Sowieso had ik me verheugd op de Sand Snakes en die vind ik echt redelijk suf tot nu toe.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:31:23 #162
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_152789455
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 07:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lolwut? Dat seizoen ging toch grotendeels over die oorlog om de troon? Renly en Stannis faalden en Robb had succes met zijn opmars richting Kings Landing. Daarnaast nog wat dingen zoals het verraad van Theon Greyjoy. Hoezo mis je dan richting?
Omdat ik als kijker niet het idee had dat de oorlog ergens heen ging. Vooral de oorlog die werd gepresenteerd als de belangrijkste, die tussen Stark en Lannister. Af en toe werd er wat gezegd over een gevecht dat verloren of gewonnen werd, maar het belang daarvan werd niet echt duidelijk. Ik had geen idee hoe die oorlog nou eigenlijk echt verliep.

En dat er dingen gebeuren wil nog niet zeggen dat het ook een richting had natuurlijk. Voor mij voelde, in vergelijking met andere seizoenen, het tweede seizoen vooral aan als opbouw. Ik hoor ook best vaak mensen zeggen dat ze moeite hadden met het tweede seizoen door te komen. Ik denk dat het allemaal ook te maken heeft met de vele nieuwe personages die in dat seizoen geintroduceerd werden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_152789503
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Gendry nog ergens een rol van betekenis gaat spelen, die hebben we al heel erg lang niet meer gezien :o
Waarom zouden we? hij moest naar fleebottom volgens mij en het werd hem aangeraden zich koest te houden.
hhhhh
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:39:20 #164
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_152789660
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:33 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Waarom zouden we? hij moest naar fleebottom volgens mij en het werd hem aangeraden zich koest te houden.
Zat hij niet in zijn bootje?
Helemaal super.
pi_152789676
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:59 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_152789709
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:31 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat het allemaal ook te maken heeft met de vele nieuwe personages die in dat seizoen geintroduceerd werden.
ik vond het ook lastig om te volgen wie wie was en wie wat wilde enz. ik keek dan ook heel anders naar het tweede seizoen de tweede keer dat ik keek
-Rabia Al-Basri
pi_152789733
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:39 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Zat hij niet in zijn bootje?
paddling yes

in het boek

SPOILER
-Rabia Al-Basri
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:44:53 #168
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_152789825
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2015 12:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mijn gok: De Lannisters steunen totdat Stannis de Boltons afslacht. Daarna dealtje sluiten met Stannis om het noorden te bewaken als Warden of The North totdat Stannis de ijzeren troon opgeeist heeft.

Vervolgens kan hij naar de bank of Braavos gaan om Stannis te verraden die zijn lening never nooit niet kan afbetalen, waar hij als ex-master of coin genoeg kennis van heeft. Daarna deals sluiten en alle huizen samen laten komen om Westeros te beschermen tegen de opmars van Daenarys, met hem op de troon.

SPOILER: speculatie met waarschijnlijk iets meer kans op waarheid, lezen op eigen risico
SPOILER: troonopvolgers enzo
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_152789843
Ik denk dat het vanaf komende afleveringen best wel los gaat. Jon & The Wildlings, Stannis vs. Bolton, Tyrion die Dany gaat ontmoeten, Arya en Trant in Braavos, Jamie in een cel in Dorne, draken... Ik vind de opbouw echt wel goed gedaan dit seizoen.

Dat die hele religekkie actie een enorme backfire gaat worden zie je ook mijlenver aankomen. Vraag is alleen hoe Olena de incestrelatie van Cersei kan aantonen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 14:48:12 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152789901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:45 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat het vanaf komende afleveringen best wel los gaat. Jon & The Wildlings, Stannis vs. Bolton, Tyrion die Dany gaat ontmoeten, Arya en Trant in Braavos, Jamie in een cel in Dorne, draken... Ik vind de opbouw echt wel goed gedaan dit seizoen.

Dat die hele religekkie actie een enorme backfire gaat worden zie je ook mijlenver aankomen. Vraag is alleen hoe Olena de incestrelatie van Cersei kan aantonen.
Ik verheug me enorm op de Queen of Thorne's revenge op Cersei. Hoop dat ie snel komt.
Cersei is van "bitch that I love" naar "bitch that I hate" gegaan sinds haar acties tegen de Tyrells (mijn fav familie).
Kan dan ook niet wachten tot Olenna wraak neemt.

Veiled threats..... What veil?

Oma lost t hopelijk wel op. Vader Tyrell niet. Die sufkut laat zich gewoon afschepen naar Braavos :') Wat een knurft is dat toch. En Tommen laat ook gewoon over zich heen lopen door de religekjes en zijn moeder.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_152790006
quote:
Jamie in een cel in Dorne
je hebt de seizoens trailer niet geizen :P
-Rabia Al-Basri
pi_152790812
quote:
99s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

je hebt de seizoens trailer niet geizen :P
Nope
pi_152795459
pi_152795637
quote:
Ze kijkt nog wel een beetje pijnlijk.
pi_152795743
quote:

Als Olenna de incestrelatie aantoont, is Margaery gelijk ook geen koningin meer. ;)
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')