quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als Ramsay de lul van Theon niet had opgestuurd zou hij ze allebei tegelijk doen..
dat kan ik niet halen uit je postquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik had het over beide gaten van Sansa
Ik zou het als volgt willen samenvatten:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
Nu ik er over nadenk is dit seizoen eigenlijk helemaal niet goed.
ramsey kwam pas in seizoen 3 in beeld meen ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat Theon Ramsey kaal scheerde ergens in seizoen 1 ofzo
ramsey zal zijn best doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
Seizoen 5: 6,5 - Maar wellicht krikken de laatste 4 episodes het cijfer nog op.
Dan was het Renley met zijn schildknaap of Lancel met iemand, geen idee. Ramsey dan niet nee, die liet zijn gezicht enkel scheren door Theon/Reek waarbij ik al zoiets had: jaag dat mes door zijn keel heenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ramsey kwam pas in seizoen 3 in beeld meen ik
ik meen dat dat de ep na de red wedding was toen theon te horen kreeg dat rob gedood was, dit terwijl hij ramsey aan het scheren was, toen hij doodnormaal verder ging met scheren was duidelijk dat theon een verloren zaak wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ramsey dan niet nee, die liet zijn gezicht enkel scheren door Theon/Reek waarbij ik al zoiets had: jaag dat mes door zijn keel heen
Ooooh, op die manier. Ach ja, het is maar net hoe Sauron ze in elkaar zet. Volgens mij is toch wel duidelijk geworden dat zowel Sauron als Saruman er af en toe wat slimmere varianten uit knalden. In het geval van Saruman was dat zelfs zijn belangrijkste troef denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het gaat er om dat orken een heel ander ras zijn dan mensen en dus geen dingen zouden zeggen die mensen zouden zeggen. Dus niet als een gedisciplineerd leger ala de romeinen.
Elfen leven voor eeuwig dus die zullen ook andere dingen zeggen en denken. Dus een elf zal nooit zeggen 'pluk de dag' of iets dergelijks.
Ik had verwacht dat hij dat zou zeggen toen hij Sansa op kwam halen voor de wedding.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef Slayage het volgende:
hij heeft bv niet gezegd dat bran en rickon niet heeft gedood.
Zal het wel een cheesy dead worden. Eerst snel biechten bij Sansa: they are still alive, I didn't burn them! *WOOSH* dood.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me af of hij ons nog ooit zal verrassen. hij heeft bv niet gezegd dat bran en rickon niet heeft gedood. er is dus nog hoop voor redemption voor hem (of heeft hij het nou wel gezegd???)
twitter:endantwit twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 22:24:04You know nothing, Nina Sublatti.#ESF #GEO http://t.co/YcmVJ4spvH reageer retweet
Juist door die scene begon ik weer echt hoop te krijgen dat Theon nog ergens verstopt zit in Reek en dat dat naar boven aan het komen is. Sowieso vind ik het enigszins gemakzuchtig om te zeggen dat een scene geen functie had, als dat de laatste scene is die we uit die verhaallijn hebben gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:36 schreef DO2 het volgende:
Ik lees bij al die zeikerds voortdurend dat die scène geen enkele functie had, omdat het niets zou toevoegen (- mbt karakterontwikkeling, bv -) en daarom als verheerlijking van verkrachting gezien kan worden. Wat is dat voor slap gelul? De scène geeft mi ( heel direct ) een hoop informatie.
Seizoen 2 beter dan 1? Ik vond seizoen 2 juist wat richting missen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik zou het als volgt willen samenvatten:
Seizoen 1: 8,0
Seizoen 2: 9,0
Seizoen 3: 8,5
Seizoen 4: 9,0
Lolwut? Dat seizoen ging toch grotendeels over die oorlog om de troon? Renly en Stannis faalden en Robb had succes met zijn opmars richting Kings Landing. Daarnaast nog wat dingen zoals het verraad van Theon Greyjoy. Hoezo mis je dan richting?quote:Op woensdag 20 mei 2015 03:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Seizoen 2 beter dan 1? Ik vond seizoen 2 juist wat richting missen.
Toen was de feministische beweging minder groot.quote:Op woensdag 20 mei 2015 05:36 schreef Nic1 het volgende:
Kan me trouwens niet herinneren dat er zo'n gezeur was toen Daenerys verkracht werd tijdens haar huwelijksnacht, nadat ze aan Khal Drogo was verkocht door haar broer.
Grappig?quote:
Wie weet. Maar dan nog zijn er bepaalde scenes uit dit seizoen die gewoon ver onder het niveau liggen van de voorgaande 4.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
Die broer van Oberyn is echt een dooiequote:Op woensdag 20 mei 2015 08:02 schreef Jivis het volgende:
De uitwerking van Dorne (inclusief casting) is echt de grootste faal van GoT.
En het begon zo veelbelovend met Oberyn.
Hij heeft dat volgens mij zelfs aan de Boltons verteld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:34 schreef Spooky4u het volgende:
Weet Theon eigenlijk wel dat de gebroeders Stark nog leven en hij de boerenjongens opgehangen heeft?
#TeamRamsayquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef Monolith het volgende:
Weer gezeik over een verkrachtingsscène.
http://mobile.nytimes.com(...)-sansa-rape-outrage/
Ik vond het allemaal nog wel meevallen. Ik denk dat het kijkers eerder confronteert met de gruwelijkheid van verkrachting dan dat het wordt getrivialiseerd.
Nee, hij heeft dit aan niemand vertelt. Volgens mij alleen aan Luwin.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft dat volgens mij zelfs aan de Boltons verteld.
Juist door de hoge verwachtingen valt het ook tegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |