SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door seto op 19-05-2015 15:32:43 ]
Rot op homo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:29 schreef novorossiya het volgende:
Ik heb de vorige topics niet gevolgd. Kan iemand me op de hoogte stellen?
ban ontlopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:29 schreef novorossiya het volgende:
Ik heb de vorige topics niet gevolgd. Kan iemand me op de hoogte stellen?
homo rot opquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:33 schreef novorossiya het volgende:
[..]
wauw, je zal jezelf vast stoer vinden nu. mongooltje.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:33 schreef novorossiya het volgende:
[..]
wauw, je zal jezelf vast stoer vinden nu. mongooltje.
Edgy hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:36 schreef novorossiya het volgende:
[..]
Donderstraal zelf maar op.
En snel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:02 schreef Questular het volgende:
Lekker toch je vriendin het geld laten verdienen en die shit 50/50 verdelen?
Mijn vriendin verdiend ook meer...want die was wel zo slim om een opleiding te volgen.
2 personen in het hele topic die begrijpen waar het om gaat. Dat zegt iets...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:06 schreef seto het volgende:
lekker toch
hij rijdt de hele dag rond op zijn ducati en neukt wijven (monogaam zijn is beta)
VMSDKR walst zo over mij heen, en dat weet hij.quote:
Noem je hem nu dik?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
VMSDKR walst zo over mij heen, en dat weet hij.
Ik kijk altijd even of ze een postverleden hebben in het BB-topic of de gym. Maar deze zit alleen in ONZ. Dan kom je hier alleen om te provoceren. Niet gaan lopen huilen dan als je wordt toegesproken in gym vakjargon.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:49 schreef fathank het volgende:
Perse in een slowchat willen posten terwijl niemand op je inbreng zit te wachten, wat is daar nou precies de lol van?
Rot op homoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:52 schreef novorossiya het volgende:
[..]
Jij wil ook nog je moment of fame pakken door ff mee te lopen zie ik? Well done
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:52 schreef novorossiya het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:52 schreef novorossiya het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nee, ik zal in dit topic blijvenquote:
Alle Russen moeten gewoon terug naar hun eigen land vieze mijnwerkers zijn hetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef Fopje het volgende:
Waarom moet novorossiya eigenlijk oprotten? Ik kan zo even niet terugzien wat hij verkeerd heeft gedaan?
Binnenkomen en iedereen uitschelden zonder reden, is niet de eerste keer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef Fopje het volgende:
Waarom moet novorossiya eigenlijk oprotten? Ik kan zo even niet terugzien wat hij verkeerd heeft gedaan?
Waar dan ? Ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Binnenkomen en iedereen uitschelden zonder reden, is niet de eerste keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |