Ze hebben de uitgang gevondenquote:
jep! deze ging nogal moeilijk, wel snel maar Nori jankte het uit. Was bang dat ze de pup zou bijtenquote:
Woehoooooooquote:
Acherrumquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
jep! deze ging nogal moeilijk, wel snel maar Nori jankte het uit. Was bang dat ze de pup zou bijten
Komen zo de zwarte reuen en daarna nog één zwart teefjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:32 schreef Cat22 het volgende:
Eerste wijffie![]()
Volgens mij hebben ze zich in de baarmoeder georganiseerd op kleur.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef Miss_Isis het volgende:
En intussen zit mijn laptop, broek, armen en shirt onder het bloed en vruchtwater
Hij is net weer terug van zijn fietstochtje met de kleine naar oma, hij legt haar nu in bed en komt dan zo beneden. Maar hij hoeft niet echt iets te doen denk ik behalve wat dingen aangeven of zo, ik heb het wel onder controlequote:
Pics or.... Nah, laat maar. Ik geloof je zo ook wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef Miss_Isis het volgende:
En intussen zit mijn laptop, broek, armen en shirt onder het bloed en vruchtwater
Voorspel er eens even gauw wat extra teefjes bij danquote:
De laatste wordt een zwart teefjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Voorspel er eens even gauw wat extra teefjes bij dan
Nori heeft even pauze volgens mij, ze laat de kleintjes allemaal rustig drinken nu. Ze doen het alle 4 heel goed tot nu toe!
Fijn zeg, een zorgzame moeder!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nori heeft even pauze volgens mij, ze laat de kleintjes allemaal rustig drinken nu. Ze doen het alle 4 heel goed tot nu toe!
net pup 5 geboren, zwart teefje, 426grquote:
*boks*quote:
En jij ook. Superteamquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:18 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Heb je durven voelen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:40 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik voorspel dat er nog min. 2 in zitten, mssn wel 3
Nee dit is echt een gokquote:
Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:08 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Hoera, puppies zijn (bijna) er!![]()
Waarom kan ik geen normale Labrador-waardig aantal kiezen in die poll? Het is of 7 of 21?![]()
Ik gok op 9!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |