abonnement Unibet Coolblue
pi_152745535
Hi!

Enkele jaren geleden al heb ik een tablet uit China gekocht, prima ding ware het niet dat hij na 2 weken uit m´n handen lazerde en de touchscreen het niet meer deed.

Nu wil ik dus graag weer een tablet kopen en ik zat weer te denken aan China. Hoeft geen high performance ding te zijn. De ´eisen´ zijn dan ook niet zo hoog.

*Tussen de 50 en 100 euro
*Moet makkelijk apps voor te vinden zijn (in ieder geval een e-reader waar ik zelf boeken kan importeren via de PC).
*Indien mogelijk; Moet het spel Hearthstone kunnen draaien (Ben min of meer verslaafd aan dit spel :P)

Iemand een goede suggestie? Als dit niet de correcte manier is om dit te vragen dan graag een linkje naar het goede topic. Ik zag er enkel 1 die specifiek over Windows tablets ging.

Nick
pi_152745718
Waarom zou je zulk inferieur spul willen?
pi_152745858
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:13 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom zou je zulk inferieur spul willen?
Simpelweg omdat ik er niet veel geld voor uit wil geven. Daarom kan ik dus ook niet te veel eisen stellen lijkt me :P
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:19:05 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_152745859
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_152745887
Media markt heeft ook genoeg in die price range. En dan krijg je er een oplader bij waarvan je huis niet afbrand. :7
pi_152745964
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:20 schreef videonatic het volgende:
Media markt heeft ook genoeg in die price range. En dan krijg je er een oplader bij waarvan je huis niet afbrand. :7
en een bagger kwaliteit scherm, een accu die misschien een uur meegaat.. geweldig ja ^O^

overigens wordt er met chineese tablets, althans in mijn ervaring, geen lader meegeleverd, alleen een usb kabeltje (die je vervolgens kan gebruiken om op te laden)
pi_152746094
quote:
Zoals ik al zei ben ik niet specifiek op zoek naar een windows tablet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:20 schreef videonatic het volgende:
Media markt heeft ook genoeg in die price range. En dan krijg je er een oplader bij waarvan je huis niet afbrand. :7
Is dat zo :P? Paar jaar geleden was het op deze manier nog beduidend goedkoper :P Ik zal eens kijken :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:22 schreef mschol het volgende:

[..]

en een bagger kwaliteit scherm, een accu die misschien een uur meegaat.. geweldig ja ^O^

overigens wordt er met chineese tablets, althans in mijn ervaring, geen lader meegeleverd, alleen een usb kabeltje (die je vervolgens kan gebruiken om op te laden)
Dat maakt niet uit, oplader van de telefoon pluggen aan de USB en klaar is kees :P
pi_152746174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Simpelweg omdat ik er niet veel geld voor uit wil geven. Daarom kan ik dus ook niet te veel eisen stellen lijkt me :P
Maar een tablet gebruik je toch juist om snel wat dingen te doen? Wat heb je dan aan een traag kloteding? Volgens mij ben je er dan binnen een paar maanden zat van.
pi_152746299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:29 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Maar een tablet gebruik je toch juist om snel wat dingen te doen? Wat heb je dan aan een traag kloteding? Volgens mij ben je er dan binnen een paar maanden zat van.
Mijn ervaring is helemaal niet dat die tablets traag zijn. Je moet ze ook anders gebruiken dan duurdere tablets natuurlijk. Zoals ik al zei stel ik er niet te veel eisen aan. Als je ze niet volgooit met apps en andere zware spellen e.d. dan moet dat lukken volgens mij!
pi_152746378
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:33 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Mijn ervaring is helemaal niet dat die tablets traag zijn. Je moet ze ook anders gebruiken dan duurdere tablets natuurlijk. Zoals ik al zei stel ik er niet te veel eisen aan. Als je ze niet volgooit met apps en andere zware spellen e.d. dan moet dat lukken volgens mij!
ik heb een 50 euro android tablet in actie gezien, en daar werd ik niet blij van, zelfs voor het incidentele werk (internetwerk) was mijn android telefoon sneller ;(

het kon allemaal wel hoor, maar je merkte dat dat ding gewoon traag was.. en dat met 1 extra app (chrome) geinstalleerd..
pi_152748434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:36 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een 50 euro android tablet in actie gezien, en daar werd ik niet blij van, zelfs voor het incidentele werk (internetwerk) was mijn android telefoon sneller ;(

het kon allemaal wel hoor, maar je merkte dat dat ding gewoon traag was.. en dat met 1 extra app (chrome) geinstalleerd..
Hm dat is dan ook niet echt wat nee. Heb je nu een andere?

Welke zou je aanraden voor mij? Ik bedenk me net dat het ook wel handig is als de popcorn time app een beetje goed loopt op de tablet, of is dat teveel gevraagd?

Edit: Ik zat nu zelf te denken aan de Yarvik Noble 7c. Is dat wat qua specificaties of niet?
pi_152748995
Meh, ik heb flink wat ge-expreimenteerd met Chinatablets, en je kunt net zo goed eentje van 40 euro bij de Kruidvat kopen, of als je 100 euro wilt uitgeven, een echt merk nemen.
Hier, ik heb even een selectie gemaakt van 3 redelijke merken:

http://tweakers.net/categ(...)yyG47OrA3FxocZIopbwB
pi_152749103
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:42 schreef oheng het volgende:
Meh, ik heb flink wat ge-expreimenteerd met Chinatablets, en je kunt net zo goed eentje van 40 euro bij de Kruidvat kopen, of als je 100 euro wilt uitgeven, een echt merk nemen.
Hier, ik heb even een selectie gemaakt van 3 redelijke merken:

http://tweakers.net/categ(...)yyG47OrA3FxocZIopbwB
Thanks! en die zouden dan ook geschikt zijn voor bijv. popcorntime?
pi_152749181
Ik vind zulk soort tablets nog wel interessant met een dual boot tussen Windows 8.1 en Android 4.4.

http://www.banggood.com/C(...)Tablet-p-968268.html

Daarnaast zijn de specificaties ook niet verkeerd met een Intel chip en 2GB werkgeheugen/ 32GB opslag. Denk dat er zeker op Windows goed mee te werken valt. En ten opzichte van die Mediatek chips die hier in NL erin zitten is die Intel ook een hele vooruitgang binnen Android.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dasjonny op 19-05-2015 14:55:40 ]
pi_152749210
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thanks! en die zouden dan ook geschikt zijn voor bijv. popcorntime?
De goedkoopste 3 in dat rijtje hebben al quad core CPU (van Mediatek denk ik) en 1GB RAM... Die doen het gegarandeerd met Popcorn Time.
pi_152750138
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:47 schreef oheng het volgende:

[..]

De goedkoopste 3 in dat rijtje hebben al quad core CPU (van Mediatek denk ik) en 1GB RAM... Die doen het gegarandeerd met Popcorn Time.
Yarvik Noble 7c

Dit zou bijvoorbeeld niet wat zijn?
pi_152750503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:18 schreef nickhguitar het volgende:
Yarvik Noble 7c
Op zich is die krachtig genoeg, alleen de resolutie en de opslag zijn aan de summiere kant. Tevens hou ik zelf van 8", 7" vind ik net te klein.

En Yarvik vind ik nou niet echt goede kwaliteit leveren, en hun updates zijn volgens mij ook niet of nauwelijks bestaand.

En ten slotte: dit is een echt oude tablet, al 2+ jaar op de markt. Als hij 50 euro kost, prima, maar ook echt niet meer.
pi_152750595
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:29 schreef oheng het volgende:

[..]

Op zich is die krachtig genoeg, alleen de resolutie en de opslag zijn aan de summiere kant. Tevens hou ik zelf van 8", 7" vind ik net te klein.

En Yarvik vind ik nou niet echt goede kwaliteit leveren, en hun updates zijn volgens mij ook niet of nauwelijks bestaand.

En ten slotte: dit is een echt oude tablet, al 2+ jaar op de markt. Als hij 50 euro kost, prima, maar ook echt niet meer.
Thx ;) Ik ken het merk zelf ook niet echt om eerlijk te zijn :P Maar eens kijken!:) Die kan wat specs betreft wel prima popcorntime draaien? (ja, dat is heel belangrijk voor mij :P)
pi_152750706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 15:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thx ;) Ik ken het merk zelf ook niet echt om eerlijk te zijn :P Maar eens kijken!:) Die kan wat specs betreft wel prima popcorntime draaien? (ja, dat is heel belangrijk voor mij :P)
Een quad core CPU en 1GB RAM, in combinatie met een resolutie van 1280x800 kan Popcorn Time perfect afspelen, in HD kwaliteit. Wel zou ik je met klem willen aanraden om 8GB interne opslag te doen, 4GB interne opslag is wel weinig, om meerdere redenen.

En dan kom je uit bij die leuke Alcatel en Lenovo tablets.
pi_152754898
Dit topic is speciaal voor android tablets, waar ook veel china tablets worden besproken: DIG / Android tablet discussie topic #44: Met een nieuw buurtopic!
:Y)
pi_152837490
Ik moet een aantal mensen hierboven toch gelijk geven :P Ik kon voor weinig geld een Yarvik Noble 7C kopen en heb de gok maar genomen, maar WAT EEN TYFUSDING. Jezus Christus. Ik kan wel een lijst gaan samenstellen met dingen die kut zijn maar dan mis ik waarschijnlijk de bus morgenochtend. Kort gezegd: Gammel, accuduur die uitzonderlijk slecht is (bij film kijken met beeldscherm op helder -30% in 10 minuten tijd) en ook relatief traag.

Helaas niet wat ik ervan had verwacht. De vorige keer ging een stukje beter, maar de eerlijkheid gebied ook te zeggen dat die een prijsklasse hoger was.

Toch maar even verder kijken. Het gekke is dat deze qua specs niet eens zo slecht leek. Ik ben (nogmaals) niet op zoek naar het nieuwste van het nieuwste, maar wil wel graag zonder problemen een spelletje kunnen spelen, een filmpje kunnen kijken (via popcorntime) en dit ook graag zonder tussendoor 26 keer op te hoeven laden. Waar kom ik dan ongeveer uit wat specs betreft?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 17:38 schreef igi0n het volgende:
Dit topic is speciaal voor android tablets, waar ook veel china tablets worden besproken: DIG / Android tablet discussie topic #44: Met een nieuw buurtopic!
:Y)
Edit: Bedankt voor de reactie! Zal eens kijken ;)
pi_152839201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:56 schreef nickhguitar het volgende:
Ik moet een aantal mensen hierboven toch gelijk geven :P Ik kon voor weinig geld een Yarvik Noble 7C kopen en heb de gok maar genomen, maar WAT EEN TYFUSDING. Jezus Christus. Ik kan wel een lijst gaan samenstellen met dingen die kut zijn maar dan mis ik waarschijnlijk de bus morgenochtend. Kort gezegd: Gammel, accuduur die uitzonderlijk slecht is (bij film kijken met beeldscherm op helder -30% in 10 minuten tijd) en ook relatief traag.

Helaas niet wat ik ervan had verwacht. De vorige keer ging een stukje beter, maar de eerlijkheid gebied ook te zeggen dat die een prijsklasse hoger was.

Toch maar even verder kijken. Het gekke is dat deze qua specs niet eens zo slecht leek. Ik ben (nogmaals) niet op zoek naar het nieuwste van het nieuwste, maar wil wel graag zonder problemen een spelletje kunnen spelen, een filmpje kunnen kijken (via popcorntime) en dit ook graag zonder tussendoor 26 keer op te hoeven laden. Waar kom ik dan ongeveer uit wat specs betreft?

[..]

Edit: Bedankt voor de reactie! Zal eens kijken ;)
Je moet niet blind naar de specs kijken, maar ook naar het merk, en de reviews.
Qua specs heb je aan *een* quad core met 1GB RAM, en 8GB opslag al genoeg om alles goed te kunnen draaien. De accu moet eigenlijk wel 4000mAh zijn, of meer. Zelf heb ik een 8" met 6000mAh, en het is echt een verademing om te zien dat je tablet richting 20 uren aan video kan afspelen.

Maar de Alcatel Pop 8 is ook een leuke tablet, zoek maar eens naar userreviews (toen hij nog 2,5x zo duur was!):

Mensen zien Alcatel te vaak over het hoofd, terwijl die hele simpele, maar in de basis goede mobieltjes en tablets leveren. Lenovo, Samsung en Asus zijn natuurlijk ook goed.

Ik heb je nog proberen tegen te houden, was hij wel 25 euro zoals ik hoopte? Meer zou echt oplichting zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')