SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Mubassie het volgende:
Deze ipcam vandaag gekregen, maar ik krijg m niet aan de praat.. Niet met Android en niet met iOS.
Hij wordt ook aardig warm moet ik zeggen.
http://m.banggood.com/ESC(...)Camera-p-975978.html
Bijbehorende app gedownload (NVSIP)
Instructies opgevolgd.. Werkt goed.. Maar als er verbinding gemaakt moet worden gebeurt er niks.. Hij blijft maar zoeken.
Kan ik BG hier voor contacten?
Geen 5ghz netwerk en geen open netwerk.. Maar app vraagt om een WiFi wachtwoord, dus hoef ik mijn netwerk toch niet open te zetten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?
't Is tenslotte een Xiaoyi Smart Ants kloon, dus ik denk dat'ie ook dezelfde kuren heeft...
Ik heb 4 Xiaoyi's en geen enkele was van de eerste keer goed bij 'n setupquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Geen 5ghz netwerk en geen open netwerk.. Maar app vraagt om een WiFi wachtwoord, dus hoef ik mijn netwerk toch niet open te zetten?
Wat heeft die voor kuren dan?
anders even een topic in DIG openen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Mubassie het volgende:
Verdammt.. Het leek zo makkelijk maar ik kan er nu niks mee.. Ben ook een digibeet wat deze zaken betreft
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Mubassie het volgende:
Deze ipcam vandaag gekregen, maar ik krijg m niet aan de praat.. Niet met Android en niet met iOS.
Hij wordt ook aardig warm moet ik zeggen.
http://m.banggood.com/ESC(...)Camera-p-975978.html
Bijbehorende app gedownload (NVSIP)
Instructies opgevolgd.. Werkt goed.. Maar als er verbinding gemaakt moet worden gebeurt er niks.. Hij blijft maar zoeken.
Kan ik BG hier voor contacten?
of anders even kijken of escam gewoon een Skype support heeft wat best wel voorkomt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.
Mijn ervaring met tech support in china is in ieder geval heel slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik nu een filmpje wil sturen met het probleemquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik zou het er gewoon op gooien dat het helemaal niet werkt en een refund vragen.
Mijn ervaring met tech support in china is in ieder geval heel slecht.
Met je telefoon filmen dat hij geen beeld geeft o.i.d.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Of ik nu een filmpje wil sturen met het probleem![]()
Sja.. Hoe ga ik dat vastleggen
Die escam heeft wel night visionquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gereset? En heb je een open wifi-netwerk (mag tijdelijk zijn)? Is het netwerk dat je wil gebruiken misschien een 5GHz netwerk?
't Is tenslotte een Xiaoyi Smart Ants kloon, dus ik denk dat'ie ook dezelfde kuren heeft...
http://chinaprices.usquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is die Xiaomi Miband nu het goedkoopst?
Sorry, kende deze site niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:12 schreef davedavy het volgende:
[..]
http://chinaprices.us
Gewoon zelf even kijken..?
Je kan het beste even de beginpost lezen, daarin staat alle informatie en zie je ook welke kortingssites en vergelijkingssites worden aangeraden door de veteranen hier.quote:
Geen probleem. Even in de OP kijken, daar staan allerlei van dit soort handige sitesquote:
kijk in de OPquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:25 schreef Zspirit het volgende:
Het is vast al gevraagd maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
Als je bij china air een order trackt hoeveel stappen zijn er dan?
Mijn pakketje heeft nu de status: "[Shanghai] heeft geopend voor de uitwisseling van kantoren"
Maar dat zegt me niets, iemand enig idee hoeveel stappen er nog komen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:22 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog een case zoekt voor zijn Xiaomi cam, de Kingma voor maar $9,99 bij geekbuying![]()
http://www.geekbuying.com(...)-Up-Case-344946.htmlIk wachtte op de officiële, maar dit kan ik niet laten liggen. Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn order van gister is inderdaad ook vandaag verzonden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.
En Tinydeal heeft al silicone hoesjes ervoor...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef rene90 het volgende:
10.000 powerbank van Allbuy is vandaag verzonden, redelijk snel dus en ook een tracking erbij van Sweden post. Zal wel met de accu's te maken hebben dat het via Sweden post gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |