abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153027704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef Zith het volgende:

[..]

CGI
Zou je wat meer inhoudelijker kunnen zijn?

Ik neem aan dat je al weet dat de ISS met het blote oog te zien is?
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:17:09 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153028039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:57 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dat is al een keertje langs gekomen ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:31:42 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153028322
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:17 schreef jogy het volgende:

[..]

om de zoveel keer zelfs ding draait rondjes om deze aardkloot :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_153028507
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:17 schreef jogy het volgende:

[..]

vandaar de vraag naar een inhoudelijker antwoord. Echter ben ik wel bang dat we die niet zullen krijgen.
  donderdag 28 mei 2015 @ 00:48:31 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153028616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:41 schreef blessed19 het volgende:

[..]

vandaar de vraag naar een inhoudelijker antwoord. Echter ben ik wel bang dat we die niet zullen krijgen.
Dat krijg je als je de harde premisse hebt dat het niet kan maar het niet volledig kan verdedigen denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_153028640
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2015 00:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat krijg je als je de harde premisse hebt dat het niet kan maar het niet volledig kan verdedigen denk ik.
standpunten gebaseerd op onderbuikgevoelens. ;(
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2015 @ 10:54:23 #32
230491 Zith
pls tip
pi_153033562
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 23:57 schreef blessed19 het volgende:

[..]

CGI:

Dit soort dingen kon men decennia geleden al, nu hebben ze gewoon een aantal uur aan footage draaien en als het bijv. bewolkt is in Europa draaien ze de bewolkte video.
quote:
Je ziet 'iets'.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:05:45 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_153033858
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:54 schreef Zith het volgende:

[..]

CGI:

Dit soort dingen kon men decennia geleden al, nu hebben ze gewoon een aantal uur aan footage draaien en als het bijv. bewolkt is in Europa draaien ze de bewolkte video.

[..]

Je ziet 'iets'.
En de kwaliteit van decennia geleden was al 'niet van echt te onderscheiden'?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_153033877
quote:

[..]

CGI:

[..]

Je ziet 'iets'.
Je ziet meer dan 'iets'.

etc etc
pi_153035717
quote:

[..]

CGI:

[..]

Je ziet 'iets'.
Helaas is het niet zo makkelijk als je stelt. Er zijn genoeg meteorologen die meekijken. Een vriend van mij studeert astro-fysica, die heeft die link 24/7 aanstaan. Zulke mensen hebben verstand hoe het weer op de seconde in realtime uit ziet. Als ze een fout ontdekken, zullen ze dat direct wereldkundig maken want daarmee zal hun naam dan voor altijd bekend zijn in de geschiedenisboeken. Mocht NASA inderdaad faken, dan nemen ze een hele grote gok omdat de hele wereld 24/7 over hun schouder kunnen meekijken. Dat zijn feiten die veel uitgebreider zijn dan je eigen onderbuikgevoel in combinatie met je weinige verstand van zulke zaken.

Dat iets is de ISS, een ruimteschip. Als het schip op de link die ik je gaf boven Nederland vliegt, kan je hem ook meteen met je blote oog in de lucht waarnemen.
pi_153035851
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef blessed19 het volgende:
Helaas is het niet zo makkelijk als je stelt. Er zijn genoeg meteorologen die meekijken. Een vriend van mij studeert astro-fysica, die heeft die link 24/7 aanstaan. Zulke mensen hebben verstand hoe het weer op de seconde in realtime uit ziet. Als ze een fout ontdekken, zullen ze dat direct wereldkundig maken want daarmee zal hun naam dan voor altijd bekend zijn in de geschiedenisboeken. Mocht NASA inderdaad faken, dan nemen ze een hele grote gok omdat de hele wereld 24/7 over hun schouder kunnen meekijken. Dat zijn feiten die veel uitgebreider zijn dan je eigen onderbuikgevoel in combinatie met je weinige verstand van zulke zaken.

Dat iets is de ISS, een ruimteschip. Als het schip op de link die ik je gaf boven Nederland vliegt, kan je hem ook meteen met je blote oog in de lucht waarnemen.
Die zitten natuurlijk ook in het complot. }:|

Alle wetenschappers zijn namelijk corrupt. Da's gebleken.
pi_153035878
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

:')_!
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 12:30:31 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_153035935
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Hier op BNW wel. Allemaal niet te vertrouwen. Erger dan officials van de FIFA.
pi_153035990
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Hier op BNW wel. Allemaal niet te vertrouwen. Erger dan officials van de FIFA.
Geen ultiemer bewijs dan gebrek aan bewijs.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:34:38 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153036068
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja je leest het goed, alle wetenschappers, alle space programms van elk land en alle electronica experts etc etc etc..
Als je het zo gaat bekijken, zijn er maar weinig die niet in aan het complot mee werken.
;)

Maar ff zonder dollen, elk topic komt het wel naar voren, lees even de vorige delen door.
en deze 2 topics.
BNW / Fakery in Space #3 - Van Allen en zijn gordeldieren
BNW / Space fakery sidespin topic: GPS #2
:)
pi_153036145
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Geen ultiemer bewijs dan gebrek aan bewijs.
Wat een domme uitspraak. Met die stelling roep je dus ook dat alle goden werkelijk bestaan.

Dus.

pi_153036229
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef blessed19 het volgende:
Wat een domme uitspraak. Met die stelling roep je dus ook dat alle goden werkelijk bestaan.

Dus.

Complotdenken heeft dan ook vrij veel gemeen met religie.
pi_153036275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja je leest het goed, alle wetenschappers, alle space programms van elk land en alle electronica experts etc etc etc..
Als je het zo gaat bekijken, zijn er maar weinig die niet in aan het complot mee werken.
;)

Maar ff zonder dollen, elk topic komt het wel naar voren, lees even de vorige delen door.
en deze 2 topics.
BNW / Fakery in Space #3 - Van Allen en zijn gordeldieren
BNW / Space fakery sidespin topic: GPS #2
:)
Waarom moet ik van jou topics doorlezen als ik er zelf in gepost heb? Ik lurk al erg lang mee en post als ik er zin in heb. :)
pi_153036388
quote:
6s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Complotdenken heeft dan ook vrij veel gemeen met religie.
Klopt! Maar in de kern juist absoluut niet. Allebij komen er onderbuikgevoelens naar voren. Maar religie is voor veel mensen een houvast voor als ze moeilijkheden in het leven hebben. Sommige ouderen beginnen te geloven als hun tijd nabij is.

Complottheorieën zijn puur angst verspreiders. Een heel groot verschil, lijkt me.

EDIT:
Verdomme, je hebt me flink beet gehad. Zit ik hier een beetje te reageren op een fantast. ;(
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:45:56 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153036435
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Waarom moet ik van jou topics doorlezen als ik er zelf in gepost heb? Ik lurk al erg lang mee en post als ik er zin in heb. :)
Het hoeft niet hoor, ik meen dat je iets over het hoofd had gezien omdat het ISS weer werd aangehaald.
No offence ;)
pi_153036567
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het hoeft niet hoor, ik meen dat je iets over het hoofd had gezien omdat het ISS weer werd aangehaald.
No offence ;)
Als jij de laatste paar topics hebt doorgenomen, weet je zelf ook dat ik al geconcludeerd heb dat dit topic een vicieuze cirkel is geworden en daardoor niet serieus meer. :)

Als het aan mij lag, is dit topic allang op slot gegaan, maar dat is censuur waardoor de anti nasa mensen het als een overwinning zullen zien.

Ik reageer hier omdat ik tijd over heb en het leuk vind om mensen te zien flamen/uitlokken door zo weinig mogelijk woorden te gebruiken. Ik vind dat een interessant iets. :)
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:06:22 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153037078
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:50 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Als jij de laatste paar topics hebt doorgenomen, weet je zelf ook dat ik al geconcludeerd heb dat dit topic een vicieuze cirkel is geworden en daardoor niet serieus meer. :)

Als het aan mij lag, is dit topic allang op slot gegaan, maar dat is censuur waardoor de anti nasa mensen het als een overwinning zullen zien.

Ik reageer hier omdat ik tijd over heb en het leuk vind om mensen te zien flamen/uitlokken door zo weinig mogelijk woorden te gebruiken. Ik vind dat een interessant iets. :)
Heb je gelijk in hoor, ik wacht hier alleen op het ondebunkbare bewijs wat me ooit beloofd is.

Nou heb ik het niet zo op debunken, maar meer op de manier waarop het naar voren werd geschoven!

En dan kom je inderdaad terug op wat Treinhomo al aanhaalde sommige complotten doet meer denken aan een religie dan aan een complot!
god works in mysterious ways.

Het is totaal onhoudbaar verhaal als een franse gaten kaas maar men blijft er stug in geloven!.
pi_153037430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb je gelijk in hoor, ik wacht hier alleen op het ondebunkbare bewijs wat me ooit beloofd is.

Nou heb ik het niet zo op debunken, maar meer op de manier waarop het naar voren werd geschoven!

En dan kom je inderdaad terug op wat Treinhomo al aanhaalde sommige complotten doet meer denken aan een religie dan aan een complot!
god works in mysterious ways.

Het is totaal onhoudbaar verhaal als een franse gaten kaas maar men blijft er stug in geloven!.
El_matador in dit topic serieus nemen... ;(
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:20:22 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153037603
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef blessed19 het volgende:

[..]

El_matador in dit topic serieus nemen... ;(
Ow nee, ik neem mata met een korreltje zout!

Maar goed, dat is niet geoorloofd meer in BNW, deze berichten zullen binnen nu en een paar uur verwijderd of ge-edit worden.

Want trollen mag ik het niet meer noemen!

Het is bloed serieus!
pi_153037816
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef blessed19 het volgende:
Klopt! Maar in de kern juist absoluut niet. Allebij komen er onderbuikgevoelens naar voren. Maar religie is voor veel mensen een houvast voor als ze moeilijkheden in het leven hebben. Sommige ouderen beginnen te geloven als hun tijd nabij is.

Complottheorieën zijn puur angst verspreiders. Een heel groot verschil, lijkt me.

EDIT:
Verdomme, je hebt me flink beet gehad. Zit ik hier een beetje te reageren op een fantast. ;(
Hoezo fantast :?
Ik parafraseer enkel de argumenten van de kritische denkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')