je haat treinen?quote:
We kunnen ook gewoon VH1 Classic kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
tvp
ik denk dat ik vanavond maar zes topics open gooi ofzo
ik heb vandaag al ABBA GOLD en MORE ABBA GOLD afgedraaid tijdens mijn studiebezigheden, is dat niet genoeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon VH1 Classic kijken.
Duitsland krijgt altijd 40 - 45 punten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:53 schreef tralalala het volgende:
Die kut Belgen gaven ons vorig jaar maar 8 punten dus van onze buurlanden hoeven we het ook niet te hebben.Of mag elk land stemmen in de halve finale? Dan hebben we de Duitsers nog.
Oei, ik merk dat je nu al zwaar gefrustreerd bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het autisme gehalte is hoog als vbl aanwezig is
Ik kijk altijd met de deuren dicht, wat nou autisme?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Cochita doet de openingsact vanavond kon je zien in de repetities.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef tralalala het volgende:
Conchita doet geen openingsact mag ik hopen?
Ik heb alleen Trijntje gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Cochita doet de openingsact vanavond kon je zien in de repetities.
Mad?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bek dicht, bitchquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hahahah ben jij soms mad?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ga toch kijken hansquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trijntje maakt geen schijn van kans volgens de bookmakers, stop maar met kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |