Samenvatting; z'n hand was lekker aan het wegrotten en de maester die het behandelde leek zo'n beetje die maegi na te doen die Drogo behandelde.quote:
Wat een vaag verhaalquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Samenvatting; z'n hand was lekker aan het wegrotten en de maester die het behandelde leek zo'n beetje die maegi na te doen die Drogo behandelde.
Er werd een volledig verbrande red priest uit zee gevist en die heeft de hand van de kapitein in de fik gestoken, waardoor die verkoolde, maar tegelijkertijd sterker dan ooit is geworden.
De Maester heeft vervolgens niet gek veel langer geleefd!
Ja idd, maar het zal vast op een gegeven moment verklaard worden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat een vaag verhaal![]()
Niks gemist blijkbaar
Hebben we deze knakker eerder gezien dan? Ik herkende 'm in ieder geval niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat hetzelfde figuur in seizoen 4 als de NK werd aangewezen in de episode synopsis van HBO, dat werd snel aangepast omdat het een spoiler was voor de boeklezers oid. En in de episode synopsis van afgelopen aflevering stond dezelfde whitewalker opnieuw vermeld als the Night's King.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hebben we deze knakker eerder gezien dan? Ik herkende 'm in ieder geval niet.
Ik vind 'm daar er beter uit zien dan in sommige scènes van de afgelopen aflevering. Iets te erg CGI soms.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is het fragment in seizoen 4.
Ja. Kwam ook nog niet voor in de boeken. Werd al wel lange tijd vermoed door de lezers, maar is nu dus ook door de serie bevestigdquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:33 schreef dumble het volgende:
De rede dat Jon één van die white walker leaders kon killen was toch omdat zijn zwaard van valyrian steal was? Ik kan me niet herinneren dat dit in de boeken voorkwam btw, maar goed dat is al een tijdje geleden inmiddels..
Nee, de Old Gods waren oorspronkelijk de goden van de CotF. De eerste mensen die naar Westeros kwamen namen hun geloof over.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:29 schreef ToT het volgende:
Vraagje; er stond toch ergens in de boeken dat de children of the forest de bomen met gezichten gebruikten als communicatiesysteem met elkaar? (Iets anders omschreven) Ze konden er dingen doorheen zien enzo, en volgens mij zag Bran er ook eens wat mee.
Ik denk persoonlijk dat die old gods de children of the forest zijn.
Ahhhh check!quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja. Kwam ook nog niet voor in de boeken. Werd al wel lange tijd vermoed door de lezers, maar is nu dus ook door de serie bevestigd
[..]
Nee, de Old Gods waren oorspronkelijk de goden van de CotF. De eerste mensen die naar Westeros kwamen namen hun geloof over.
De boeken en de series gaan vanaf nu ieder hun eigen verhaallijn volgenquote:
De suggestie lag volgens mij meer bij waarom je het überhaupt nog volgt als die verhaallijnen je niet interesseren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De boeken en de series gaan vanaf nu ieder hun eigen verhaallijn volgen
Nu zie ik het. In mijn herinnering zag hij er heel anders uit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is het fragment in seizoen 4.
Same here: net als die anderen gewoon lang haar (redelijk kalend) en een mager, lang baardje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu zie ik het. In mijn herinnering zag hij er heel anders uit.
volgens mij was ook in de afgelopen aflevering het enige wat nog enigszins het boek volgde, de opsluiting van Cersei......quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De boeken en de series gaan vanaf nu ieder hun eigen verhaallijn volgen
Ik heb nu al zin in haar vrij latingquote:Op donderdag 4 juni 2015 06:55 schreef avotar het volgende:
[..]
volgens mij was ook in de afgelopen aflevering het enige wat nog enigszins het boek volgde, de opsluiting van Cersei......
Ik hoop eigenlijk dat ze ook hier gaan afwijken van de boeken en Margaery de walk of shame laten doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in haar vrij lating
Ik zeg: allebei!quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze ook hier gaan afwijken van de boeken en Margaery de walk of shame laten doen.![]()
(ik weet het, het is al min of meer aangekondigd.. maar toch he)
Hehehehehequote:[..]
Hopelijk is hij net zo'n baas als Tywin.
En vernietigd hij de vriendjes van zijn zoon
Allebei, tegelijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze ook hier gaan afwijken van de boeken en Margaery de walk of shame laten doen.![]()
Idd, zag het niet aankomen. Laatste competente leider die Kings Landing / Lannisters had. Misschien de neef van Jaime nog.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond Kevans dood echt zo jammer.
Maar dat was ook de reden dat Varys hem ombracht he. Te competent.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Idd, zag het niet aankomen. Laatste competente leider die Kings Landing / Lannisters had. Misschien de neef van Jaime nog.
Dat weet ik nog.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dat was ook de reden dat Varys hem ombracht he. Te competent.
Vond hem ook wel een baas. Gaf niet om macht, vond het prima om in de schaduw van zijn broer te staan, maar toen het er op aan kwam aarzelde hij niet om Cersei opzij te schuiven
En welke neef bedoel je?
Wat is er precies aangekondigd? dat is me ontgaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Dit is er al min of meer aangekondigd:quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat is er precies aangekondigd? dat is me ontgaan.
Overigens heb ik liever de walk of shame met Cersei. Dat lijkt me verhaal technisch sterker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit is er al min of meer aangekondigd:Ok thanks, niet aangekondigd maar gezien de foto's kan het eigenlijk niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zombiebbq verzorgenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:42 schreef Rmie het volgende:
Ik heb de draken al een tijdje niet meer gezien. Eentje zwerft ergens rond en twee liggen nog vast?
Ben benieuwd wat de rol van de draken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |