Ik denk alleen wel dat Olly degene zal zijn die er voor zorgt dat Jon een leverdonor kan gaan opzoeken.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:24 schreef ems. het volgende:
Dit was inderdaad makkelijk een van de tofste afleveringen ooit, terwijl ik meestal juist niet eens zo dol ben op CGI geweld. In tegenstelling tot bepaalde andere eps vond ik het hier zeer effectief gedaan en is GoT nu al een betere zombie-serie dan TwD(hoewel, dat zegt verder ook niet veel. Star Trek was een betere zombieserie dan TwD).
En los daarvan trouwens voor de rest ook goede ep. Tyrion die Dany even uitlegt hoe de vork in de steel zit. Alleen OllyIk word zo moe van Olly.
In het boek zag ik het niet aankomen, maar dit met Olly is té obviousquote:Op maandag 1 juni 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat Olly degene zal zijn die er voor zorgt dat Jon een leverdonor kan gaan opzoeken.
Ja in de serie moet er ook weer niet te veel ineens vanuit het niets gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In het boek zag ik het niet aankomen, maar dit met Olly is té obvious
Al hoop ik dan wel dat het een echte cliffhanger wordt, dat zowel boeklezer als seriekijker niet weten of Jon seizoen 6 haalt.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de serie moet er ook weer niet te veel ineens vanuit het niets gebeuren natuurlijk.In een boek kan het nog een behoorlijk WTF-moment zijn, maar op tv komt het vaak anders over.
Ik kan me echt niet voorstellen dat Jon het niet zou halenquote:Op maandag 1 juni 2015 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Al hoop ik dan wel dat het een echte cliffhanger wordt, dat zowel boeklezer als seriekijker niet weten of Jon seizoen 6 haalt.
Dat hoop ik dus niet. Die cliffhangers zijn te slap want zodra het filmen begint is al bekend dat hij in de cast zit.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Al hoop ik dan wel dat het een echte cliffhanger wordt, dat zowel boeklezer als seriekijker niet weten of Jon seizoen 6 haalt.
Dachten we dat ook allemaal niet van Ned?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:52 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat Jon het niet zou halen
Dat kunnen ze wel geheim houden toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus niet. Die cliffhangers zijn te slap want zodra het filmen begint is al bekend dat hij in de cast zit.
"In an April 2015 interview with Entertainment Weekly, Martin said he would like to have Winds published before the sixth season of the HBO series Game of Thrones (which would cover material from the book) airs in 2016. (In 2012, Martin has acknowledged his concerns about the final novel, A Dream of Spring, not being completed by the time the HBO series Game of Thrones finally catches up in its story line to the novels.)"quote:Op maandag 1 juni 2015 21:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dachten we dat ook allemaal niet van Ned?![]()
Ik zie Jon, Dany en Tyrion als de grote drie, die drie blijven tot het einde![]()
Vandaar de cliffhanger, dat we volgend jaar pas weten hoe het geëindigd is.
Ja dat hopen we allemaal..quote:Op maandag 1 juni 2015 22:48 schreef Denni5 het volgende:
[..]
"In an April 2015 interview with Entertainment Weekly, Martin said he would like to have Winds published before the sixth season of the HBO series Game of Thrones (which would cover material from the book) airs in 2016. (In 2012, Martin has acknowledged his concerns about the final novel, A Dream of Spring, not being completed by the time the HBO series Game of Thrones finally catches up in its story line to the novels.)"
Ik hoop voor het nieuwe seizoen al gelezen te hebben hoe dit verder gaat
Ja, ze mogen van mij ook wel iets langzamerquote:Op maandag 1 juni 2015 23:35 schreef Jivis het volgende:
Ben ik de enige die die wights op super speed wat too much vond? Had ik destijds ook al bij dat gevecht met Bran, waar Jojen sterft. Een beetje te computergame of World War Z)-achtig.
White Walkers + king waren wel tof though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg idd het gevoel dat Dany niet degene is die uiteindelijk de iron throne onder d'r reet gaat krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gave aflevering! Spreekt een beetje mijn persoonlijke theorie over de White Walkers tegen, maar in de boeken zullen we zien.
Hoe lang tot Dany erachter komt dat zij ook een spaak in dat wiel is?
Ik vind trouwens wel dat Dany als enige personage in een stijgende lijn zit richting de Iron Throne.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg idd het gevoel dat Dany niet degene is die uiteindelijk de iron throne onder d'r reet gaat krijgen.
Wie wel? Misschien toch Jon Snow, lang nadat hij weer opgelapt is na de steekpartij?
Stannis lijkt me niet, aangezien hij niet bepaald veel charisma heeft. Krijgt hij het wel, dan houdt hij hem niet lang, en ik denk dat het te veel van het goede is als iemand de troon zo snel weer verliest.
(Ik geloof ook geen zak van die brief van Ramsay aan Jon.)
Precies, DUS lijkt het me, gezien hoe GoT gaat, erg voor de hand liggend dat Dany de troon niet gaat krijgen!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat Dany als enige personage in een stijgende lijn zit richting de Iron Throne.
Alle andere sleutel personages stuiteren op en neer in hoogte en dieptepunten, waar soms geen touw meer aan vast te knopen is. Geen idee of dit ook iets betekent in het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |