Nu zie ik het. In mijn herinnering zag hij er heel anders uit.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is het fragment in seizoen 4.
Same here: net als die anderen gewoon lang haar (redelijk kalend) en een mager, lang baardje.quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu zie ik het. In mijn herinnering zag hij er heel anders uit.
volgens mij was ook in de afgelopen aflevering het enige wat nog enigszins het boek volgde, de opsluiting van Cersei......quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De boeken en de series gaan vanaf nu ieder hun eigen verhaallijn volgen
Ik heb nu al zin in haar vrij latingquote:Op donderdag 4 juni 2015 06:55 schreef avotar het volgende:
[..]
volgens mij was ook in de afgelopen aflevering het enige wat nog enigszins het boek volgde, de opsluiting van Cersei......
Ik hoop eigenlijk dat ze ook hier gaan afwijken van de boeken en Margaery de walk of shame laten doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in haar vrij lating
Ik zeg: allebei!quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze ook hier gaan afwijken van de boeken en Margaery de walk of shame laten doen.![]()
(ik weet het, het is al min of meer aangekondigd.. maar toch he)
Hehehehehequote:[..]
Hopelijk is hij net zo'n baas als Tywin.
En vernietigd hij de vriendjes van zijn zoon
Allebei, tegelijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze ook hier gaan afwijken van de boeken en Margaery de walk of shame laten doen.![]()
Idd, zag het niet aankomen. Laatste competente leider die Kings Landing / Lannisters had. Misschien de neef van Jaime nog.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond Kevans dood echt zo jammer.
Maar dat was ook de reden dat Varys hem ombracht he. Te competent.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Idd, zag het niet aankomen. Laatste competente leider die Kings Landing / Lannisters had. Misschien de neef van Jaime nog.
Dat weet ik nog.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dat was ook de reden dat Varys hem ombracht he. Te competent.
Vond hem ook wel een baas. Gaf niet om macht, vond het prima om in de schaduw van zijn broer te staan, maar toen het er op aan kwam aarzelde hij niet om Cersei opzij te schuiven
En welke neef bedoel je?
Wat is er precies aangekondigd? dat is me ontgaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Dit is er al min of meer aangekondigd:quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat is er precies aangekondigd? dat is me ontgaan.
Overigens heb ik liever de walk of shame met Cersei. Dat lijkt me verhaal technisch sterker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dit is er al min of meer aangekondigd:Ok thanks, niet aangekondigd maar gezien de foto's kan het eigenlijk niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zombiebbq verzorgenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:42 schreef Rmie het volgende:
Ik heb de draken al een tijdje niet meer gezien. Eentje zwerft ergens rond en twee liggen nog vast?
Ben benieuwd wat de rol van de draken wordt.
Van Drogon is in de boeken te lezen. De andere 2? Geen idee.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:42 schreef Rmie het volgende:
Ik heb de draken al een tijdje niet meer gezien. Eentje zwerft ergens rond en twee liggen nog vast?
Ben benieuwd wat de rol van de draken wordt.
Quentin in de fik steken. In de serie wordt dat dan gok ik Jorah op het moment dat hij ze vrijlaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Drogon is in de boeken te lezen. De andere 2? Geen idee.
Ja Jorah is toch al dood, met die greyscale op z'n arm. Dat zou wel een epic einde voor hem zijn, hoewel ik hem niet graag dood zie gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Quentin in de fik steken. In de serie wordt dat dan gok ik Jorah op het moment dat hij ze vrijlaat.
Ik denk Daarbenjeuron.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:58 schreef ToT het volgende:
Trouwens iemand een idee wie een faceless man ingehuurd zou kunnen hebben om de vader van Theon te vermoorden?
Hij zou van die touwbrug daar af gelazerd zijn, en iemand (ik ben even kwijt wie) had gedroomd dat er een man zonder gezicht op een touwbrug stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |