Nee, BA. Die heeft ze nog maar een jaar ofzo in dienst dacht ik.quote:
Tamron 150-600mm f5.6-6.3quote:
Daar ga ik zondag achter komen. Ben heel erg benieuwd hoe de hogere cabinedruk is.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:27 schreef LintuxCx het volgende:
Ben wel benieuwd hoe merkbaar de 787/Dreamliner is.
quote:Total Control
Kijk mee hoe alle handelingen op de luchthaven met de meest geavanceerde apparatuur nauwkeurig worden gecontroleerd, van het bagagesysteem tot en met de cockpit.
Oh ja grappig, ik zag er net voor 1 uur inderdaad een overkomen richting Schiphol. Vind het een mooie kist om te zien vanaf de grond, mooie vloeiende lijnen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:56 schreef FredvZ het volgende:
In het categorie van dingen die niet zo vaak voorkomen: In de komende 20 minuten* staat 100% van de Nederlandse 787-800 vloot op Schiphol.
(Dat wil zeggen: de PH-TFK, -TFL en -TFM van Arke staan alledrie op Schiphol)
* Mits de PH-TFM op tijd naar Curacao vertrekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna de All Blacks Air New Zealand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh trouwens, Swiss Air heeft ook een foto van de nieuwe Bombardier CS100 op FB gezet die binnenkort te zien zal zijn op de Air Show in Parijs.
Strak dingScience adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
+1quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:25 schreef OEM het volgende:
Wat een kermis-livery zeg
Gelukkig hebben we de SkyTeam en retro liveries nog.
Witte motoren bij zo'n rompkleur.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:29 schreef Blistering het volgende:
Mooiste livery (by far) vind ik de nieuwe Etihad livery.
Nope, mogelijk krijgt een groot deel die ook niet meer omdat de eerste A330-200 dit jaar al de vloot verlaat en volgend jaar volgen nog 4 stuks.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef inkjet het volgende:
Er zijn nog geen A330's van de nieuwe livery voorzien geloof ik he?
Volgens mij de HB-JHK wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef inkjet het volgende:
Er zijn nog geen A330's van de nieuwe livery voorzien geloof ik he?
SPOILER: D-ATUC (DB Regio livery)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: D-ATUE (DB ICE livery)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat dit allemaal gaat verdwijnen, net zoals de Haribo liveries.
Gelukkig blijft Kuifje nog evenSPOILER: OO-SNB (Tin Tin livery)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So we just called him Fredwoensdag 10 juni 2015 @ 21:13:51 #270Mylene
*schatje*bronquote:Golfmaatschappij zoekt combine op Schiphol
Emirates samen met easyJet tegen KLM
Luchtvaartmaatschappijen Emirates en easyJet spreken over een mogelijke samenwerking, onder meer op Schiphol.
Dat zegt topman Tim Clark van luchtvaartmaatschappij Emirates in gesprek met De Telegraaf op de internationale luchtvaartconferentie in Miami.
„We zijn in gesprek. En dat gaat over een pan-Europese samenwerking. We kijken in hoeverre we iets voor elkaar kunnen betekenen op de verschillende luchthavens waar we beide op vliegen, als Schiphol.”
EasyJet is twintig jaar geleden gestart als prijsvechter, maar probeert zich de laatste jaren te profileren als een gewone luchtvaartmaatschappij, onder meer door stoelreserveringen.
Hiermee wil de Britse luchtvaartmaatschappij meer zakelijke reizigers trekken. Door een samenwerking kunnen deze passagiers op Schiphol makkelijker overstappen op de vluchten van Emirates richting Azië.
De Britse luchtvaartmaatschappij opende dit voorjaar een basis van drie vliegtuigen op Schiphol en heeft nog grotere ambities, aldus bronnen. De topvrouw van easyJet, Carolyn McCall, sloot een samenwerking met KLM op Schiphol in maart tegenover De Telegraaf uit.
Organisatorisch moeten de twee vliegmaatschappijen ook nader tot elkaar komen, bijvoorbeeld over de logistiek van bijvoorbeeld bagage. De twee hebben daar nu eigen systemen voor. „Als we deze verschillen kunnen overbruggen, dan is samenwerking haalbaar”, zegt Clark.
Voor Schiphol zou dit een nieuwe stroom van transferpassagiers kunnen betekenen. De luchthaven is voor deze overstappende reizigers op dit moment vooral afhankelijk van KLM, die het erg moeilijk heeft.
De luchtvaartmaatschappij uit het Midden-Oosten doet nu twee vluchten per dag op Amsterdam. „Het gaat goed met ons op Schiphol. Mogelijk dat de vlucht met de Boeing 777 wordt vervangen door de iets grotere A380”, zegt Clark.
Op dit moment is alle energie van Emirates gericht op het conflict met de drie Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen Delta, American Airlines en United. Die willen maatregelen tegen de luchtvaartmaatschappijen uit het Midden-Oosten, waaronder Emirates, omdat deze in het afgelopen decennium ruim $71 miljard aan staatssteun hebben ontvangen.
De topman van Emirates blijft volhouden dat het conflict draait om jaloezie. „Het is net een ruzie op een schoolplein, waarbij het ene kind huilt omdat de ander de bal heeft afgepakt.” Dubai en Emirates hebben het model dat Schiphol, KLM en zijn partners heeft groot gemaakt succesvol gekopieerd.
„Ik zie dat Air France KLM het eindelijk begint te snappen, nu topman De Juniac heeft aangekondigd te gaan investeren in het product om de concurrentie aan te kunnen. Dat is waar het om gaat, de klant”, aldus de Emirates-topman.
De aangekondigde bevriezing van landingsrechten die staatssecretaris Mansveld van Luchtvaart aankondigde voor luchtvaartmaatschappijen waar een onderzoek tegen loopt inzake ongeoorloofde staatssteun, heeft Clark bevreemd. „Op basis van het huidige luchtvaartverdrag dat wij hebben met Nederland kunnen wij onbeperkt uitbreiden”, aldus de Emirates-topman.
„Los daarvan, als je als land al iets vindt van de vermeende staatsteun, dan pak je zo’n probleem op diplomatiek niveau aan. En niet via de media.”woensdag 10 juni 2015 @ 21:25:15 #271inkjet
Ah, weet je ook de volgorde? Ik meen dat de AOH/I/K/L/N geleased zijn. de N is nog behoorlijk nieuw.quote:Nope, mogelijk krijgt een groot deel die ook niet meer omdat de eerste A330-200 dit jaar al de vloot verlaat en volgend jaar volgen nog 4 stuks.--woensdag 10 juni 2015 @ 22:55:10 #272biertapper
bier.http://economie.eenvandaa(...)neel_tot_50_te_duur_
Item van Eenvandaag over de financiële problemen bij de KLM.I was built to be the best, the number one and nothing less!woensdag 10 juni 2015 @ 23:06:42 #273Thetallguy
#avgeekquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:29 schreef Blistering het volgende:
Cityhoppers, 737 & 777 mooi. 747 niet mooi.
Mooiste livery (by far) vind ik de nieuwe Etihad livery.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna de All Blacks Air New Zealand:C-series zien er goed uit. Hopelijk wordt het een beetje een succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh trouwens, Swiss Air heeft ook een foto van de nieuwe Bombardier CS100 op FB gezet die binnenkort te zien zal zijn op de Air Show in Parijs.
[ afbeelding ]
Strak ding2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>Ze hebben ook nog bekend gemaakt dat ze tegen 2025 naar de nieuwe Al Maktoum International Airport willen verhuizen zodat ze nog flink kunnen uitbreiden.quote:
Ze willen dan nog zo'n 100 bestemmingen toevoegen, hun vloot verdubbelen tot zo'n 600 vliegtuigen (uitsluitend widebodies) en ze zien daar dan een vloot van 250 A380's.
Als dat zo doorgaat gaan de komende jaren heel wat luchtvaartmaatschappijen onderuit.PH-AOH gaat eind oktober uit de vloot, gevolgd door -AOI en -AOK in begin 2016.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:25 schreef inkjet het volgende:
Ah, weet je ook de volgorde? Ik meen dat de AOH/I/K/L/N geleased zijn. de N is nog behoorlijk nieuw.
Overigens zijn alle A330's bij KLM geleased, zowel operational als financial lease.
[ Bericht 20% gewijzigd door Iemand91 op 10-06-2015 23:38:59 ]derLudolf
allround beunhaasGaan alle A330's uit de vloot dan? Jammer dat je als Europese maatschappij bijna enkel Amerikaanse kisten vliegtquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
PH-AOH gaat eind oktober uit de vloot, gevolgd door -AOI en -AOK in begin 2016.
Overigens zijn alle A330's bij KLM geleased, zowel operational als financial lease.Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties Forumhop: Hop naar: