Dat ze niet echt enthousiast was met uitkleden ze op het bed geduwd moest worden en ze lag te jankenquote:
Tranen van vreugde mijn beste, tranen van vreugde net als Theon. Bij hem biggelde er ook grote tranen van vreugde over zijn wangetjes. Over 9 maanden mag hij de nieuwe telg verwelkomen en gaan verzorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze niet echt enthousiast was met uitkleden ze op het bed geduwd moest worden en ze lag te janken
1. Logisch want Theon was erbijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze niet echt enthousiast was met uitkleden1 ze op het bed geduwd moest worden2 en ze lag te janken3
Omdat ie zijn klokkenspel kwijt is en moet toezien hoe "zijn" Sansa genomen wordt door de man die hij ondanks verafschuwt toch moet dienen als slaafje?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom vinden mensen het zielig voor Theon?
bran twijfel ik niet aan dat hij nog terug komt, rickon hoop het wel! myrcella hebben we bv seizoen twee voor het laatst gezien en nu komt ze weer eens terug, dus er is hoopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Komen die verhaallijnen nog aan bod denk je?
Sansa zal tegen die tijd wel kapot gemarteld zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tranen van vreugde mijn beste, tranen van vreugde net als Theon. Bij hem biggelde er ook grote tranen van vreugde over zijn wangetjes. Over 9 maanden mag hij de nieuwe telg verwelkomen en gaan verzorgen
Neuh, ze hebben haar nog tot aan de bevalling. Daarna mag ze bij het grof vuilquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sansa zal tegen die tijd wel kapot gemarteld zijn
Nope, hij wist dat ze het niet waren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat ie zijn klokkenspel kwijt is en moet toezien hoe "zijn" Sansa genomen wordt door de man die hij ondanks verafschuwt toch moet dienen als slaafje?
Vind het wel zijn verdiende loon. Beetje als adoptiekind je adoptiegezin de rug toekeren, diens woonplaats platbranden en familieleden verbranden (dacht ie) en dan verwachten dat Sansa zo naïef gansje is om alles maar door de vingers te zien?
Heb wel medelijden met Sansa, had echt gehoopt dat ze niet terug zou vallen. Zeker niet nu haar rol zo sterk transformeerde afgelopen seizoen. Maar niet met Roose, Ramsey of Reek. (leuk die drie R'en)
in de game wordt een familie van het noorden ook gevolgd hopelijk sluit het een beetje aan bij de serie, hebben ze tot nu toe iig wel gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgend seizoen waarschijnlijk. De lords of the North zullen nooit buigen voor een Bolton, ze willen een Stark.
Nee, maar dan nog. Ondankbare hond dat is Theonquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:20 schreef muhahaha het volgende:
Nou, de gehele adoptie was nou ook niet bepaald uit vrije wil he
Als het geen zoon is, zal ze misschien nog we aangehouden worden als roommate voor Theon.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben haar nog tot aan de bevalling. Daarna mag ze bij het grof vuil
Kan het nog wel verkrachting zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1. Logisch want Theon was erbij
2. Duurde ook wel erg lang dat uitkleden
3. Doet ze al 5 seizoenen
Inderdaad, die laat zich als Ironborn wegjagen door een paar honden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog. Ondankbare hond dat is TheonZusjelief is nog heldhaftiger
Van slaaf van de Starks naar slaaf van de Boltons, hij maakt stiekem wel promotiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
Nee, maar dan nog. Ondankbare hond dat is TheonZusjelief is nog heldhaftiger
Ja en nog een keer bezwangert worden, misschien zien we dan een paar tietjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:22 schreef DonRaja het volgende:
Als het geen zoon is, zal ze misschien nog we aangehouden worden als roommate voor Theon.
Pas later ja, in het begin dacht ie van welquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:57 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd toen, hoe die muts bleef zitten
Aah, dat heb ik dan verkeerd onthouden. Ik dacht dat hij vanaf begin op de hoogte was van het plan om maar andere jochies te nemen aangezien de Starks waren gevlucht.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pas later ja, in het begin dacht ie van welEn ondanks dat hoop ik dat ie als ondankbare geknakte hond de ultieme wraakactie gaat uitvoeren dit seizoen. Suf stockholmsyndroom dat ie nu heeft
Mja, ze weten zulke scènes wel te verneuken hé. Eerst met haar, dan met de Sand Snakesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, die laat zich als Ironborn wegjagen door een paar honden.
ja dat dacht ik ook inderdaad,quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, dat heb ik dan verkeerd onthouden. Ik dacht dat hij vanaf begin op de hoogte was van het plan om maar andere jochies te nemen aangezien de Starks waren gevlucht.
geil!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:35 schreef Nielsch het volgende:
Sophie Turner
[..]
Over het moment dat ze in de scripts las wat er met haar character Sansa gaat gebeuren
[..]
naughty girl
Sansa is ook lekker bezig met promotie op de ladder "worst husband"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van slaaf van de Starks naar slaaf van de Boltons, hij maakt stiekem wel promotie
Wel zonder zijn knakworstje.
[..]
Ja en nog een keer bezwangert worden, misschien zien we dan een paar tietjes
Maar, dit was dus direct het einde van de Sand snakes? Al die bombarie rond de casting e.d. en dan is dit het? Een nutteloze scene bij de tent en een lachwekkende scene bij de poging tot ontvoering... Sterker nog: ik denk dat je effectieve on screen tijd, de gezichten van de Sand snakes misschien 10 seconden hebt gezien...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, ze weten zulke scènes wel te verneuken hé. Eerst met haar, dan met de Sand SnakesGeen idee maar ik hoop dat GRRM het in het boek (If any want kan ook een bedenksel zijn van de filmcrew) beter uitwerkt en niet zo cheesy beschrijft ffs
Had hij een crush op Sansa?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat ie zijn klokkenspel kwijt is en moet toezien hoe "zijn" Sansa genomen wordt door de man die hij ondanks verafschuwt toch moet dienen als slaafje?
Vind het wel zijn verdiende loon. Beetje als adoptiekind je adoptiegezin de rug toekeren, diens woonplaats platbranden en familieleden verbranden (dacht ie) en dan verwachten dat Sansa zo naïef gansje is om alles maar door de vingers te zien?
Heb wel medelijden met Sansa, had echt gehoopt dat ze niet terug zou vallen. Zeker niet nu haar rol zo sterk transformeerde afgelopen seizoen. Maar niet met Roose, Ramsey of Reek. (leuk die drie R'en)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |