Volgens mij ging dat over dat ze hem haatte wat dus eigenlijk een leugen was...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terwijl die laatste antwoorden gewoon de waarheid zijnOf keken we maar wie is de mol en #nietsiswathetlijkt
Sandor is dus niet dood?
Dat was maar een spelletje om iets te leren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Nielsch het volgende:
Iedereen zit nu trouwens wel een beetje te miepen over de harde seksscene van Sansa maar niemand die kraait naar arme Arya die even hardhandig met een zweep wordt bewerkt...
Nee, ze vond Sandor wel tof. Ze loog toen ze zei dat ze hem intens haatte.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terwijl die laatste antwoorden gewoon de waarheid zijnOf keken we maar wie is de mol en #nietsiswathetlijkt
Sandor is dus niet dood?
Wel modern, zo'n euthanasie-huis. Water van Drion.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:41 schreef Weakling het volgende:
Wat betreft Arya vond ik het heftiger dat ze dat zieke meisje met een leugentje de dood in joeg.
Mwoah beter vredig sterven in de armen van iemand.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:41 schreef Weakling het volgende:
Wat betreft Arya vond ik het heftiger dat ze dat zieke meisje met een leugentje de dood in joeg.
And that Luke, is how you become a Jedi Assassin of the Faceless Menquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:41 schreef Weakling het volgende:
Door te zeggen dat je zelf ook ziek binnen kwam en beter werd nadat je het water had gedronken is niet echt fris.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:43 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah beter vredig sterven in de armen van iemand.
Ach, je moet toch wat als sterfhuisconstructiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
Door te zeggen dat je zelf ook ziek binnen kwam en beter werd nadat je het water had gedronken is niet echt fris.
"hier, drink dit water, dan ga je dood!" had ook niet echt geholpen denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
Door te zeggen dat je zelf ook ziek binnen kwam en beter werd nadat je het water had gedronken is niet echt fris.
Ja, doe nou maar, want je pa is je gejank zat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
"hier, drink dit water, dan ga je dood!" had ook niet echt geholpen denk ik.
Drink dit daar krijg je vleugels van. Hoe chill!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
"hier, drink dit water, dan ga je dood!" had ook niet echt geholpen denk ik.
Ze zal zich toch moeten bewijzen tegenover Jaqen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:41 schreef Weakling het volgende:
Die vijver zat vol red bull?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Drink dit daar krijg je vleugels van. Hoe chill!
Gemixt met Drionquote:
Die zien we sowieso nog wel tot het eind van dit seizoen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:50 schreef Weakling het volgende:
Laatste afleveringen voor Maisie gok ik? Want als ze een faceless wordt dan kan ze iedereen zijn behalve haarzelf. Zeker met die opmerking dat het tijd was om niet niemand te worden, maar iemand anders.
ik hoop op een reünie tussen Sansa en Arya.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:52 schreef Joosie200 het volgende:
Vond het van Arya juist mooi opgelost. Prima manier om iemand uit het lijden te verlossen met een poel aan vloeibare Drion. Verder verwacht ik dat Arya net zoveel leert als nodig is en dan op een dag ontsnapt, Needle terug oppakt, tegen Meryn Trant aanloopt en that's it.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, doe nou maar, want je pa is je gejank zat.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik hoop op een reünie tussen Sansa en Arya.
Arya als faceless die Sansa uit haar leiden verlost ofzo...
??? in het boek is Sansa nog steeds in Eyrie daar heeft ze heel die Ramsey bolton nog niet ontmoetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Overigens was bed scene in het boek gruwelijker, ik vond hem eerlijk gezegd wat tegenvallen.
En Sansa was opnieuw niet naakt te zien, ja daar hoopte ik op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |