omdat zij een soort zusje van hem is geweest...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij ziet hoe een lekker wijf geneukt wordt. Waarom is dat zielig voor hem? Alleen omdat hij geen stijfje kan krijgen?
ze heeft geen moment tegengestribbeld. huilende vrouwen kan van alles betekenenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze niet echt enthousiast was met uitkleden ze op het bed geduwd moest worden en ze lag te janken
Ik hoop toch van niet. Naja, tenzij verdere screenplay net zulk Power Rangers dan wel Ninja Turtles niveau is, laat dan dit maar het laatste zijn jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, dit was dus direct het einde van de Sand snakes? Al die bombarie rond de casting e.d. en dan is dit het? Een nutteloze scene bij de tent en een lachwekkende scene bij de poging tot ontvoering... Sterker nog: ik denk dat je effectieve on screen tijd, de gezichten van de Sand snakes misschien 10 seconden hebt gezien...
Dat was ook zoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah, dat heb ik dan verkeerd onthouden. Ik dacht dat hij vanaf begin op de hoogte was van het plan om maar andere jochies te nemen aangezien de Starks waren gevlucht.
Die drie meiden die met Bronn en Jamie hebben "gevochten".quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:30 schreef muhahaha het volgende:
Wie zijn toch die Sand Snakes waar jullie het steeds over hebben?
Jouw vriendin jankt ook wel eens als jullie gaan batsen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze heeft geen moment tegengestribbeld. huilende vrouwen kan van alles betekenen
Nu ik erover nadenk, dat was ook de reden dat ze verbrand waren: onherkenbaar. Dus iedereen zou geloven dat het echt de Starks waren.quote:
That would have been my TTquote:
vrouwen zijn weird bruquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw vriendin jankt ook wel eens als jullie gaan batsen?
Tranen van puur genot.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jouw vriendin jankt ook wel eens als jullie gaan batsen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:30 schreef muhahaha het volgende:
kijk jij met bananen in je oren?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:30 schreef muhahaha het volgende:
dan is het toch niet om te jankenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat zij een soort zusje van hem is geweest...
Ik zou gaan voor Fewer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
That would have been my TTzat ff niet op te letten en weg was de TT
Alleen Luwin zag het al aan de benen van die ene, dat hij niet crippled wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, dat was ook de reden dat ze verbrand waren: onherkenbaar. Dus iedereen zou geloven dat het echt de Starks waren.
Heeft Wilders toch gelijkquote:
In before ook die tietjes willen we zien zodra ze 18 is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Nielsch het volgende:
Iedereen zit nu trouwens wel een beetje te miepen over de harde seksscene van Sansa maar niemand die kraait naar arme Arya die even hardhandig met een zweep wordt bewerkt...
Terwijl die laatste antwoorden gewoon de waarheid zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Nielsch het volgende:
Iedereen zit nu trouwens wel een beetje te miepen over de harde seksscene van Sansa maar niemand die kraait naar arme Arya die even hardhandig met een zweep wordt bewerkt...
Zo'n beetje iedereen wel denk ik. Voorlopig hou ik het maar op een poging van de makers om ons op het verkeerde been te zetten, waardoor we niet meer aan het andere been zouden denken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:35 schreef poker4lifee het volgende:
Had echt veel meer verwacht van die Sand Snakes
Omdat ze het verdiende. Sansa niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:38 schreef Nielsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |