Ye cone denim. Vind het verder ook niet echt een ramp, de broek wordt langszaamaan steeds toffer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:44 schreef bokkepoot het volgende:
Cone denim toch?
In dat geval, idd you're fucked
Stickman ftw, maak is pic zonder een cuff of mini-cuffquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:54 schreef Pedroo het volgende:
Hier nog een fitpicje van mijn Eternal 883. Zoals beloofd aan Atta.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:04 schreef RicardoKishna het volgende:
Rustig hier, niet heel gek natuurlijk, maar zijn er serieus mensen hier die hun selvedge met dit weer dragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:39 schreef tweemeter het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik word echt schijtziek van mijn broek. Na anderhalf jaar elke dag dragen is het ding af. JB0201 trouwens.Hoezo dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel nice geworden, maar met wat repairs nog wel te dragen toch of niet?Faka G
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:39 schreef tweemeter het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik word echt schijtziek van mijn broek. Na anderhalf jaar elke dag dragen is het ding af. JB0201 trouwens.supernice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:08 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Hij is wel nice geworden, maar met wat repairs nog wel te dragen toch of niet?
Ik wil gewoon een nieuwequote:Op donderdag 23 juli 2015 11:36 schreef CklokC het volgende:
Ik vind hem ook nice geworden.
Waarom schijtziek, omdat hij zo snel aan gort is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |