En bedankt hequote:Op woensdag 9 september 2015 16:10 schreef kipknots het volgende:
Ze staan nu dus ook op Denimio, is de moeite waard om een kijkje te nemen. Ze hebben me ongeveer hetzelfde gekost als een standaard Lee 101z me zouden kosten in Nederland.
Edit: Broek nu aan, toch niet helemaal overtuigd van de fit. Rise bij de 003 is nog wel te doen, maar het top block is nu net wat aan de zstrakke kant terwijl hij bij de onderbenen net wat ruimer is. Moet het even een dagje thuis dragen om te zien hoe hij zit als hij iets gerekt is en of ik eraan kan wennen.
Verder natuurlijk wel een gave broek![]()
M'n vriendin heeft er een aantal gepast en zat bij haar normaal. Wel handig om eens te passen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef Skeletor. het volgende:
Vraagje: hoe vallen Lee jeans voor dames? Normaal, klein of groot?
Nou, het gaat om de allerkleinste maat die niet in de winkel beschikbaar is. Alleen online. Dus ik wil best passen, maar ik kom er niet zo ver meequote:Op maandag 14 september 2015 20:32 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee. Maar in zo ongeveer alle steden wel te passen toch? En zijn lijkt mij ook wel measurements van te vinden als je zoekt
Zie het antwoord bij Atta-Boy. Ja,quote:Op maandag 14 september 2015 20:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft er een aantal gepast en zat bij haar normaal. Wel handig om eens te passen.
Dan kun je de gok nemen en altijd nog terugsturen. Zij heeft haar standaard maat gepast en dat zat goed. Klein beetje strak, maar zat nog wel iets van rek in.quote:Op maandag 14 september 2015 21:05 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Zie het antwoord bij Atta-Boy. Ja,voor mij.
Dank! Zal ook wel aan het model en de wassing liggen. Dat is tenminste wat ik bij Diesel erg merk. Broek komt deze week aanquote:Op maandag 14 september 2015 21:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan kun je de gok nemen en altijd nog terugsturen. Zij heeft haar standaard maat gepast en dat zat goed. Klein beetje strak, maar zat nog wel iets van rek in.
Ziet er nice uit man! Verassend veel onregelmatige textuur voor een heavyweight!quote:Op zondag 13 september 2015 14:40 schreef rickstarr het volgende:
Meteen maar de camera gepakt.
Hier wat close ups:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt goede fitquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:17 schreef rickstarr het volgende:
Post soak fit van mijn oni:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2015 14:40 schreef rickstarr het volgende:
Meteen maar de camera gepakt.
Hier wat close ups:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rivet and hidequote:Op woensdag 16 september 2015 21:59 schreef JopJuh het volgende:
Speciale jeans winkels in Londen, alla Tenue de Nimes. Iemand tips?
Haha, nog steeds geen Paypal?quote:Op donderdag 17 september 2015 20:33 schreef M1stral het volgende:
Goeie fit Bok. Je mag binnenkort nog een 008 voor me bestellen
Nee, ga er niet aan beginnen ook. Ik gebruik het veel te weinig. En met jou of Remco valt altijd prima zaken te doen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha, nog steeds geen Paypal?
Het is wel andere koek als Samurai of Momotaro denim zeg
Dank heren
Momotaroquote:Op zondag 20 september 2015 18:29 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie shitquote:Op zondag 20 september 2015 18:29 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank en...quote:Op woensdag 23 september 2015 19:58 schreef rickstarr het volgende:
Nice progress van die momotaro M1stral.
Heb inmiddels mijn oni in de wasmachine en de droger gedaan. Topblock is nog wat gekropen waardoor hij nu perfect zit. Het "luier-effect" is nu helemaal verdwenen. Verder is er weinig tot geen indigo verloren dus ik ben happy.
Fijn broekje. Zal proberen binnenkort eens wat foto's te maken van de mijne die bijna aan hun einde zijn.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:52 schreef bokkepoot het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
* bokkepoot is a happy camper
Iets meer ruimte in de waist en hij is perfect
Precies dat, het is allemaal een beetje soso. Voor hetzelfde geld of een tikkie meer haal je top kwaliteit denim uit japan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:50 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik genoeg denim heb![]()
Maar anders zou ik ook liever iets anders kopen. Voor datzelfde geld of net iets meer kan je tegenwoordig bijna alle merken uit japan importeren
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:50 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik genoeg denim heb![]()
Maar anders zou ik ook liever iets anders kopen. Voor datzelfde geld of net iets meer kan je tegenwoordig bijna alle merken uit japan importeren
Maar ook 21oz denim voor 140 euro met een goede lengtemaat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:05 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Precies dat, het is allemaal een beetje soso. Voor hetzelfde geld of een tikkie meer haal je top kwaliteit denim uit japan.
Valt tegen hoor. moet mijn 36 broek behoorlijk laag dragen als ik hem cuff, anders heb ik hoog water.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:18 schreef Atta-boy het volgende:
Zo goed als alle japanse broeken zijn 36inch en sommige zelfs 39 dus tenzij je 3.40m bent moet het goedkomen.
21oz weet ik niet, denk het wel. Zou denimio oid checken voor de zekerheid
Heavyquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:43 schreef Atta-boy het volgende:
Hierbij nog de fit pis van m'n oldblue co 25oz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nobody?quote:Op woensdag 23 september 2015 11:13 schreef infp2009 het volgende:
Jongons, ik moet er aan geloven. Mijn Okayama Spirit WG is te kleinIs er iemand die hem zou willen overnemen?
Het is dus een Weird Guy, tagged Size 30. Ik heb hem warm gesoakt maar hij is niet erg gekrompen van de maten zoals opgegeven (deze stof is unsanforised maar wel steampressed). Drie keer aangehad voor een halve dag, voordat het te veel pijn ging doendus geen fades, en verder unhemmed. Supermooie fabric, dus zonde dat hij niet past.
Dit zijn de officiele maten, maar als iemand interesse heeft zal ik zelf de BiG maten opnemen:
Tag size: 30
Waist: 32
Rise: 10.5
Thigh: 11.5
Knee: 8.3
Leg opening: 7.25
Inseam: 34.5
Mij net een maatje te klein (helaas). Welke maat draag je normaal?quote:
Ik dus 32. Vandaar net te krap als ik die maten zo vlot doorneem. Wel een mooie broek though.quote:
Als hij normaal 31 draagt en dit is een 30 is ie te kleinquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dan is die jeans toch juist te groot en niet te klein?
Het heeft een ´tag size´ van 30, hij draagt normaal 31, de jeans valt als een 32, hij krimt niet van een maat 32 naar 31 dus is hij toch te groot?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:57 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als hij normaal 31 draagt en dit is een 30 is ie te klein
Tagged wil nog wel eens verschillen van echte maten. Ik heb 1 broek die is tagged 30 maar true 32(,5).quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het heeft een ´tag size´ van 30, hij draagt normaal 31, de jeans valt als een 32, hij krimt niet van een maat 32 naar 31 dus is hij toch te groot?
Waar kan je trouwens in Nederland een degelijke selvedge jeans kopen op Tenue de Nimes na?
Mijn broeken met tagged size 31 zijn meestal eerder 32,5. Deze was dus tagged 30, waist van 32 (unsanforized). Gesoakt nog iets gekrompen maar niet veel, dus misschien 31,75. En dat is dus net te klein voor mij. Ik krijg hem wel dicht, maar het doet gewoon pijn. Zeker omdat het zware, ruwe 16 oz stof is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het heeft een ´tag size´ van 30, hij draagt normaal 31, de jeans valt als een 32, hij krimt niet van een maat 32 naar 31 dus is hij toch te groot?
Waar kan je trouwens in Nederland een degelijke selvedge jeans kopen op Tenue de Nimes na?
Zit die voor de rest wel goed? je waist zal nog strekken dat had ik vooral bij mijn sage. Weekje pijn lopen daarna zat die goedquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:46 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Mijn broeken met tagged size 31 zijn meestal eerder 32,5. Deze was dus tagged 30, waist van 32 (unsanforized). Gesoakt nog iets gekrompen maar niet veel, dus misschien 31,75. En dat is dus net te klein voor mij. Ik krijg hem wel dicht, maar het doet gewoon pijn. Zeker omdat het zware, ruwe 16 oz stof is.
Zijn aardig wat winkels eigenlijk, wat zoek je voor iets?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Grijs, slim niet skinny, redelijk net, niet te opvallend, minimale slijtage en dan selvedge. Die winkels zijn dan zeker allemaal in de randstad?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zijn aardig wat winkels eigenlijk, wat zoek je voor iets?
Nee, hij is gewoon echt te kleinquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zit die voor de rest wel goed? je waist zal nog strekken dat had ik vooral bij mijn sage. Weekje pijn lopen daarna zat die goed
Je hebt ook ebb13 oid in Groningen, in eindhoven zit ook een goede winkel met wat japanse merken en in waalwijk of een andere kleine stad waar je het niet verwacht zat ook nog een winkel met goede raw denim.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Grijs, slim niet skinny, redelijk net, niet te opvallend, minimale slijtage en dan selvedge. Die winkels zijn dan zeker allemaal in de randstad?
Ja ik begrijp dat onder de echte denim-kennis alleen blauw is geoorloofd. Ik ben niet zo van het blauw.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:30 schreef infp2009 het volgende:
Die meneer hierboven die een grijze selvedge broek wil met minimale slijtage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |